Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

aurinko laksee jo varttia yli kuusi

Vierailija
17.10.2022 |

Nyt ehtii vielä ulos toviksi

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinko laskee sun selkäsi taaaa... se värjää sun hiuksesi punaisellaaaannn....

Vierailija
2/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan näitä aikaisin pimeneviä iltoja. Masentavaa että kuudelta on jo pimeää. Ihanteellisinta minun mielestäni on kun ilta pimenee siinä kahdeksan tai yhdeksän maissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä laskee jo 18.05. Kyllähän sen jälkeen vielä vähän on luonnonvaloa mutta paksut pilvet tehostavat synkkyyttä.

Vierailija
4/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhoan näitä aikaisin pimeneviä iltoja. Masentavaa että kuudelta on jo pimeää. Ihanteellisinta minun mielestäni on kun ilta pimenee siinä kahdeksan tai yhdeksän maissa.

Tropiikissa illat pimenevät aina suunnilleen iltakuudelta, mutta siellä ei tule heti galsa vaikka aurinko laskeekin.

Vierailija
5/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu olisi kääntää kelloja riittävästi. Muutama tunti eteenpäin ja olisi valoisat illat.

Vierailija
6/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu olisi kääntää kelloja riittävästi. Muutama tunti eteenpäin ja olisi valoisat illat.

Kohtahan niitä kelloja hinkataan taas niin tulee pimeä tuntia aikaisemmin. Se on ihan sama miten niitä kelloja tempoo ja riuhtoo. Auringonvaloa on aina just sen verran kuin sattuu olemaan. Voitas jo sopeutua johonkin aikaan.

Vierailija
7/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on VARTIN yli kuusi.

Vierailija
8/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikon päästä kellojen siirron jälkeen aurinko laskee helsingissä ennen 16:30

Vierailija
9/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elä hötkyile, kohta käännetään taas kelloja kesän suuntaan.

Vierailija
10/10 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohtahan niitä kelloja hinkataan taas niin tulee pimeä tuntia aikaisemmin. Se on ihan sama miten niitä kelloja tempoo ja riuhtoo. Auringonvaloa on aina just sen verran kuin sattuu olemaan. Voitas jo sopeutua johonkin aikaan.

Mutta jos aamulla siirrettäisiin kelloja taaksepäin pari tuntia ja iltapäivällä eteenpäin pari tuntia, olisi sekä aamulla, että illalla valoisaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi