Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sen tietää onko oma äiti liian takertuva?

Mitä mieltä?
17.10.2022 |

Olen alkanut epäillä että äitini on.

Tuntuu että hän elää lastensa kautta. Usein kun käyn kylässä on puhelin kädessä ja selaa lastensa kuviaan ja puhuu koko ajan meiän elämästä.

Kun muutin pois kotoa, hän ei olisi halunnut että muutan ollenkaan.

Viestittely on jatkuvaa ja parin päivän välein, ja soittelu, melko turhanpäiväisistä asioista. Usein hänen aloitteestaan koska itseä ei paljon kiinnosta turhanpäiväinen viestittely.

Kaikki muut ihmiset on pahoja ja hän on katkera naapureille, ja miehille, ja ainoastaan me lapset olemme ihania ja hyviä.

Tuntuu että aina kun käyn kylässä hänellä on loputtomasti puhuttavaa että minulle tulee joskus jopa ahdistava olo.

Jos on yksinäinen, ei ainakaan myönnä sitä. Mutta ei halua ainakaan tutustua keneenkään?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siitä tulee huono ahdistava ja epämiellyttävä olo. Kun hän syyllistää/tunkee/kyselee/mankuu.

Vierailija
2/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun siitä tulee huono ahdistava ja epämiellyttävä olo. Kun hän syyllistää/tunkee/kyselee/mankuu.

No itselläni on vain sellainen syyllinen olo joskus. Kun tiedän ettei äidilläni ole paljon muuta seuraa. Minulla on aikaisemin ollut vaikeuksia sanoa "ei", esim kun äitini aina pyysi käymään, mutta nyt olen alkanut kieltäytyä useammin, koska minusta parin viikon välein tapaaminen on ihan riittävästi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No itselläni on vain sellainen syyllinen olo joskus. Kun tiedän ettei äidilläni ole paljon muuta seuraa. Minulla on aikaisemin ollut vaikeuksia sanoa "ei", esim kun äitini aina pyysi käymään, mutta nyt olen alkanut kieltäytyä useammin, koska minusta parin viikon välein tapaaminen on ihan riittävästi. 

Sinä et ole vastuussa äitisi elämästä, ihmissuhteista tai yksinäisyydestä.

Vierailija
4/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä on hyvä muistaa, mutta sitä ihmettelen, jos äitini on yksinäinen, miksei hän halua tutustua keneenkään tai käydä missään.

Vierailija
5/5 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämä on hyvä muistaa, mutta sitä ihmettelen, jos äitini on yksinäinen, miksei hän halua tutustua keneenkään tai käydä missään.

No kun hän on takertuva! Eihän sulle tulisi syyllinen olo jos hänellä olisi menoa, sosiaalinen elämä ja kaikki hyvin. Nyt tulee kun hän riepupetteri jolla ei ole ketääään muuta eikä kukaaaaan välitä jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä