Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pandemia ei ole ohi.

Vierailija
17.10.2022 |

Sori siitä. Kyl se vielä joskus on.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin meillä on kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveysongelmat. Ap ajattelee melko positiivisesti että näistä joskus päästäisiin eroon. Itse en jaksa tähän uskoa. Meillä on vallalla hysyttelyn kulttuuri ja keskitytään lähinnä marginaaliryhmien ongelmiin, esim translaki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin meillä on kaksi pandemiaa ylitse muiden, ylipaino ja mielenterveysongelmat. Ap ajattelee melko positiivisesti että näistä joskus päästäisiin eroon. Itse en jaksa tähän uskoa. Meillä on vallalla hysyttelyn kulttuuri ja keskitytään lähinnä marginaaliryhmien ongelmiin, esim translaki. 

Ylipaino on riskitekijä koronassakin.

Fat cells secrete several inflammation-triggering chemical messengers called cytokines, and more come from immune cells called macrophages that sweep in to clean up dead and dying fat cells. Those effects may compound the runaway cytokine activity that characterizes severe COVID-19.

Vierailija
4/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hysteerikkoja turpaan!

Vierailija
5/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttakaa se painoindeksi normaalille tasolle niin ei pelota sairastuminen pätkääkään.

Vierailija
6/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo näy normielämässä mitenkään.

Vierailija
7/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi koronaan sairastunutta tuttua tällä viikolla. Itse olen ollut terve 8 kk. Toivotan kevyttä koronaa heille.

Onhan paljon muitakin tauteja kuin korona muuten. Elän normaalia elämää. Korona-ajasta on ollut se hyöty, että olen parantanut elintapojani pitkäkestoisesti, toivottavasti pysyvästi ja osaan nauttia enemmän kaikesta.

Vierailija
8/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panda ei ole ohi, niitä on kaksi.

Vierailija
9/9 |
17.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä oli ylimielinen ja typerä aloitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi