Muita, joita ikkunanpesu ei kiinnosta, ei niinku pätkääkään?
Ikkunat ollu pesemättä nyt jo useamman vuoden. Ei vaan nappaa. Enkä jaksa asiaa murehtia. Muut kyllä ehkä ihmettelee. Antaa ihmetellä.
Kommentit (37)
Voi pesisin ilolla ikkunat jos olisi modernit sellaiset.
Mulla on niin hiton isot ikkunat, etten pysty niitä yksin pesemään, kun jonkun pitäisi tulla kannattelemaan sitä ikkunaa. Ärsyttävää, kun oon sinkku eikä oikein ketään jota pyytää apuun. Olkoon sitten pesemättä 😩
Siivooja pesee. Meillä on paljon ikkunoita ja osa vähän hankalia, joten pesuun menee neljä tuntia pari kertaa vuodessa. Silti ehdottomasti hintansa arvoista.
Haluatko julkisen synninpäästön asiasta. Mies pesee ikkunat meillä koska mulla tökkii tuo homma.
Olen asunnut tuossa kohta 5 vuotta, kertaakaan en ole pessyt ikkunoita. Ensi vuonna ne tosin taitaa vaihtaa ne täysin uusiin niin ei ole tarvettakaan.
Täällä yksi. Joka kesä ne kuitenkin pesen hammasta purren. Isot ikkunat, joiden aukaiseminen on työlästä. Olisipa taloyhtiöllä palvelu, missä ikkunat pestäisiin ulkopuolelta, itselle jäisi vain sisälasien pesu.
Minä en niinkään ajattele sitä hommaa, vaan lopputulosta. Jos sua ei likaiset ikkunat haittaa, niin mikäs siinä. Mua ne haittaa ja hävettää.
En ole koskaan pessyt ikkunoita elämäni aikana. Enkä tule luultavasti myöskään koskaan pesemään.
Se kiinnostaisi enemmän, jos ei olisi koskaan hartiaongelmia tai lihasjumeja. Lisäksi sää muuttuu aina nopeasti, jos yrittää vähän kerrallaan. Usein liian kylmä, kuuma, pimeä, pakkanen, paistaa, joku, ilmansaaste.
Häh. Pesettekö säännöllisesti ikkunat? Meidän talossa on pesty joskus 90- luvulla viimeksi. Turhaa touhua. Kyllä valo pääsee sisään muutenkin.
Musta on jotenkin ihan hullun turhauttavaa kiillottaa ne pinnat rystyset valkeina. Ja sitten joku 'vetin lokki lentää ja paskoo tai törmää siihen vastapestyyn pintaan. Tai tulee vaakasade ja taas on pinta täplikäs.
Ikkunoiden peseminen on himuisen vaarallista. Olette varmaan huomanneet sen venäjältä. Ei pestä niitä ikkunoita. Tai ainakin delegoidaan homma jollekkin turhalle. Jabba, orpo ja pormestari androidi teille olisi töitä.
Meinasin pestä tänä vuonna, mutta ikkuna-avain oli hukkunut jonnekin ja sitten siivouskaapissani oli räjähtänyt jokin aine ja sulattanut siivouskäsineeni ikkunalastan päälle. En saa sitä möhjää irti lastasta joten joudun ostamaan uuden.
Alvar Aalto sanoi, että ei kannata pestä, sillä valo siivilöityy kauniisti likaisesta ikkunasta.
Varmaan meidän mökin rakentaja oli lukenut tuosta, kun laittoi 10 m korkean jyrkänteen reunalle ikkunat, joita voi pestä vain ulkopuolelta🤣😡
Pesen 2 kertaa vuodessa yhdessä mieheni kanssa. Ihan kivaa hommaa, kun vaan ryhtyy siihen. Yleensä useampi päivä menee. Minä olen pomo vieressä ja autan. Mies hoitaa varsinaisen homman.
Miljoonat linnut kuolee vuosittain iskeytyessään puhtaaseen ikkunaan. Suojele lintuja ja älä pese ikkunoita.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin hiton isot ikkunat, etten pysty niitä yksin pesemään, kun jonkun pitäisi tulla kannattelemaan sitä ikkunaa. Ärsyttävää, kun oon sinkku eikä oikein ketään jota pyytää apuun. Olkoon sitten pesemättä 😩
On siellä taas, siihen voi laittaa tueksi vaikka keittiötikkaat tai jonkin muun korokkeen.
Meillä käy ikkunanpesufirma parin kuukauden välein. Ikkunoita on niin paljon, etten todellakaan alkaisi itse pesemään.
Kerran oli 3 vuoden väli, kun ei vain huvittanut koko homma.
Onneksi sitä välillä sisuuntuu, että saa jotain aikaiseksi. Tältä kesältä matot pesemättä ja yksi aikast paskanen joukossa.
En tykkää, mutta en halua likaisia ikkunoitakaan. Oikeastaan ikkunan pesu on muuten nopea homma, mutta ne sälekaihtimet. Ikkunanraoista van tulee katupölyä ja kaikkea, että ne on aivan mustat alkukesällä, kun pesen ikkunat. Puhdistaminen n hankalaa.