ADHD lääkkeet ja luin haittavaikutuksia haittavaikutuksissa, äkkikuolema :/
Ahdistaa aloittaa tuon Concertan käyttö. Mitä jos kuolen?
Kommentit (11)
Äitini on käyttänyt adhd-lääkitystä jo 20 vuotta eikä kuole millään.
Luitko mistään sanan yliannostus?
Vierailija kirjoitti:
Äitini on käyttänyt adhd-lääkitystä jo 20 vuotta eikä kuole millään.
Luitko mistään sanan yliannostus?
Lisättäköön, että on jo yli 70-vuotias joten aika käy vähiin joka tapauksessa.
Tuo äkkikuolema on muissakin lääkkeissä.
Kannattaa koittaa sillä pienimmällä annoksella eli 18mg ja jos tulee paha olla siitä niin ei ole pakko yrittää useampaa päivää vaikka joskus lääkärit niin haluaisi, mutta saa sanoa ei, ei ole pakko koittaa lainkaan jos ei halua.
Sitähän täällä on koitettu tolkuttaa, että KAIKISSA lääkkeissä ja rokotteissa on haittavaikutuksia. Joskus käy huono tuuri. Mutta jos tarviit sen lääkkeen, niin kai se kannattaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitähän täällä on koitettu tolkuttaa, että KAIKISSA lääkkeissä ja rokotteissa on haittavaikutuksia. Joskus käy huono tuuri. Mutta jos tarviit sen lääkkeen, niin kai se kannattaa.
Ja suosittelen useimpia lukemaan tämän kommentin uudestaan ja uudestaan, ja niin monta kertaa, että sen ymmärrät. Sitten tee valinta ja tarvittaessa yhteys terveydenhuollon ammattilaisiin, jos lääkitys on sinulle sopimaton. - Eri
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut erityisope yli 25 v. Lapsilla, jotka käyttää adhd lääkitystä, on äkkikuolemanriski teini-iässä. Johtuu perhetaustasta. Etunimet Nico ja Jani on myös yliedustettuina. Tuo adhd lääke on amfetamiinia-kokeilin itse kerran yhden tabletin verran-lapsi lakkaa syömästä on ihan "huumeissa". Unimaailma on kamala. Ehkä ratkaisu olisi jossain muualla? Joskus kuolemakin on parempi, kuin kaikki ongelmat. Usein näiden adhd lasten perhe on yksinhuoltajaäiti, jolla tatuointeja, punainen tukka, irokeesi, lävistyksiä, ym. Käytetään paljon terveydenhoitopalveluja, konsulttipalveluja, sijoituskotipalveluja, laitoshoitopaikkoja. Lopputulos, ajetaan kännissä päin puuta, kolme kyydissä olijaa kuolee-kuski jää henkiin...
Jos sinä olet opettaja, minä olen joulupukki.
Luepa huviksesi muutaman muunkin lääkkeen sivuvaikutukset. Melkeinpä jokaisessa on tarjolla kaikenlaista siitä äkkikuolemasta lähtien.
Oletko koskaan ottanut aspiriinia? Tiesitkö, että olisit voinut saada hengenvaarallisen, äkillisen sisäisen verenvuodon tai akuutin munuaisten vajaatoiminnan?
Eiköhän tuo ole siinä harvinaiset sivuvaikutukset kohdassa?
Oletko ottanut korona rokotteen? Jos olet niin ei huolta, siinä on myös äkkikuolema vaarana mutta selvisit siitäkin, joten rohkeasti lääkettä nassuun