Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä joka vietät joulun yksin

Vierailija
16.10.2022 |

Mitä jouluusi kuuluu? Mitä teet? Mitä syöt? Mitkä fiilikset?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä. Ja ihan perusarki kotiruokaa.

Vierailija
2/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäni ryyppään. Syön jos ruokaa on. Telkkaria katson.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä ihan varma mitä kaikkea syön. Aamulla ainakin riisipuuron, mutta päivän ruoat on vielä auki.

Varmaan pelaan videopelejä lähes koko päivän itselleni joululahjaksi ostamassa pyjamasetissä.

Jossakin vaiheessa piipahdan vanhempieni sekä mieheni haudalla.

Vierailija
4/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä olen. Kasvispainotteista ruokaa , sarjoja , lukemista , kynttilöiden polttelua. Toki konvehtiakin on. Välillä kuuntelen radiota , ihana fiilis on.  Joulu on juuri sellainen miksi sen teet! Ja siis yksin olen : D

Vierailija
5/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin ostaa itselleni lahjaksi palapelin ja kirjan. Niiden parissa menee hyvin joulu. Ruuaksi ehkä itsetehtyä savulohipitsaa (kalat on ainoat jouluruuat joista oikeasti pidän), herkuiksi konvehteja ja itsetehtyjä torttuja, ja klementiinejä. Ne on joulun aikaan parhaimmillaan. Vaikka joulu ei hirveästi eroa normaalista viikonlopusta mutta odotan sitä joulun tunnelmaa

-ap

Vierailija
6/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä jouluna en ole yksin. On mies.

Aikasempina vuosina olen käynyt aattona vanhempien luona. Muuten olin ollut yksin.

Vierailija
7/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän samalla tyylillä niin kuin kaikki viikonloputkin. Aina helpompaa joulun ollessa viikonlopussa niin sitä nopeempaa se menee ohi. Viikolle osuessa se on pitkäveteisempi. 

Vierailija
8/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti olen töissä. Jos en, niin sitten on ihan normaali vapaapäivä. En vietä joulua.

9/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut joulun yksinviettäjä. Klassista musiikkia kuuntelen, syön hyvää kouluruoka, ulkoilun, polttelen kynttilöitä, käyn hautausmaalla.

Vierailija
10/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäni ryyppään. Syön jos ruokaa on. Telkkaria katson.

Sama täällä

Vierailija
11/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varma Tieto kirjoitti:

Olen kokenut joulun yksinviettäjä. Klassista musiikkia kuuntelen, syön hyvää kouluruoka, ulkoilun, polttelen kynttilöitä, käyn hautausmaalla.

Mistä saat kouluruokaa jouluna? Eikös koulut ole kiinni. Haet aikaisemmin ja pakastat?

Vierailija
12/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä nautin yksinolosta jouluna. Ostan perinteiset jouluruuat, mutta painotan kalaruokiin. Koristelen kotini samaan tapaan kuin ennenkin. Annan lahjoja ja saankin niitä. Minulle joulun viettäminen yksin ei ole pakollista, voisin viettää sen poikieni perheissä, tai kumppanini kanssa. 

Vierailija
13/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jossakin lämpimässä merenrantakaupungissa.

Eihän sitä loppujenlopuksi koskaan täysin yksin ole vaikka matkalle yksin lähteekin.

Vierailija
14/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän aina jouluni yksin. Poikkeuksena haudalla käynti omaiseni kanssa ja joskus pieni autoajelu Helsingin jouluvaloja ihastellen. Saan kyllä paljon viestejä ja erityisesti joulukortteja. Myös ainakin pari kolme puhelua. En pidä erityisemmin ns. perinteisistä jouluruoista. Syön jotain raikasta ja kevyttä (paitsi suklaata jonkin verran). Joulukoristeet olen hävittänyt muutama vuosi sitten. Sen sijaan ostan ja saan kukkia sekä polttelen kynttilöitä. Joulunpäivät menevät rauhallisesti lukiessa, ulkoillessa ja levätessä. Tunnen aina oloni piristyneeksi pyhien jälkeen.

Vierailija
15/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun soisikin piristävän, ei näännyttävän.

Vierailija
16/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vietä joulua

Vierailija
17/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla keitän riisipuuroa. Käyn haudoilla kahdella paikkakunnalla. Syön jouluaterian (kaikki valmiina ostan kaupasta). Käyn saunassa ja katson telkkaria. Radiosta kuuntelen joululauluja. Surffailen netissä.

Vierailija
18/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes joka joulu aikuisiällä yksin kotona kun en saa töistä vapaata, meillä saa olla vain yksi vapaalla/viikko. Viimeksi sain joulun vapaaksi vuonna 2017 ja nyt uudestaan tänä vuonna että pääsen lähtemään perheen kanssa ulkomaille. Onhan joulu yksin tosi tylsä ja ankea. Mielellään olisin joka joulu ulkomailla perheeni kanssa mutta minkäs teet kun ei töistä saa vapaata :(

19/19 |
16.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varma Tieto kirjoitti:

Mistä saat kouluruokaa jouluna? Eikös koulut ole kiinni. Haet aikaisemmin ja pakastat?

Tämä arvailee sanoja pitää olla jouluruokaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi