Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poistaisitko facesta/somesta miehen joka

Vierailija
15.10.2022 |

kehui ensin maasta taivaaseen, rakensi kanssani haaveita ja sitten yhtenä päivänä muuttui ja sanoi että aikoo olla sinkku ainakin ensi kesään koska ei tiedä mitä haluaa. Tämän jälkeen mies ei ole pitänyt yhteyttä.

Varmaan jotenkin salaa toivon että mies kysyisi edes että miksi olen poistanut hänet somestani :( Otin tämän jotenkin tosi raskaasti. Hävisin myös taloudellisesti kun mies perui tapaamisemme. Hän asuu vähän kauempana ja olin ostanut kalliit liput ja ottanut töistä palkatonta matkan ajaksi.

Mies pyysi anteeksi, mutta silti.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietysti poistat. Ole sinä viisaampi kuin jotkut meistä muista idiooteista.

Nimim. Tossa äskenkin jostain kusipäästä valitellut, joka ei oppinut eka kerrasta

Vierailija
2/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin. Tulee helpottamaan oloasi, kun et näe häntä somenkaan kautta. Usko pois. Ansaitsen parempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Vierailija
4/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin poistaisin. Jättäisin ihan kaikessa rauhassa etsimään parempaa naista, sillä sehän tuossa hänen ilmoituksessaan on takana.

Vierailija
5/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän

Ap

Vierailija
6/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaapa kultakimpaleelta. Varmaan naimisissa/seurustelee. Tai pyörittää useampaa samaan aikaan. Tai on todellisuudessa jotain aivan muuta kuin on antanut ymmärtää. Väistit luodin, todella harmi vaan tuo lippuasia.

Vierailija
7/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin. Vertaistukea pyydän

Ap

Otappa spämmääjä ne neuroleptisi ja mene nukkumaan.

Vierailija
8/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistaisin ja jos se mies ottaisi kesällä sitten yhteyttä lämmitelläkseen, käskisin painua hiiteen. Noilla en tiedä mitä haluan, olen sekaisin- tyypeillä on yleensä joku muu viritys menossa ja sanovat noin, jotta eivät saisi pahiksen leimaa. Tyyppi unohtuu helpommin, kun somesta ei hänen tekemisiään näe.

Vierailija
9/9 |
15.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varmaan jotenkin salaa toivon että mies kysyisi edes että miksi olen poistanut hänet somestani :("

Olen 99% varma että ei kysy. Kyseessä on miestyyppi, josta et kuule enää koskaan mitään, jos et itse ole yhteydessä hänen suuntaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi