Voiko Tinderistä saada kavereita?
Oon alkanut harkitsemaan Tinderin lataamista. Aion muuttaa toiseen kaupunkiin, eikä mulla ole yhtään kavereita tai tuttavia. Olisi tietty kiva, jos löytyisi kumppani, mutta kuinka todennäköisesti sieltä voisi saada kavereita..?
Kommentit (11)
Eiköön tuo lie sen tinterin tarkotus?
Vierailija kirjoitti:
Eiköön tuo lie sen tinterin tarkotus?
Tästä voi olla montaa mieltä
Tietysti voi. Itse etsin myös koulutettua hierojaa thaihierontapaikoista.
-m
Mun kokemuksen mukaan ei voi. Seksiseuraa kyllä löydät 100%n varmuudella!
Vierailija kirjoitti:
Kaverisovellus on erikseen.
Onko Suomessa yhtäkään, joka olisi edes vähän suosittu? Ei ole tullut kuultua mistää kaverisovelluksista, mutta tiedän, mitä tarkoitat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Suomessa yhtäkään, joka olisi edes vähän suosittu? Ei ole tullut kuultua mistää kaverisovelluksista, mutta tiedän, mitä tarkoitat.
Play kaupassa on kaverisovellus. Ei kauheasti ole markkinoitu eikä ihmiset tiedä. Tänä vuonna tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Play kaupassa on kaverisovellus. Ei kauheasti ole markkinoitu eikä ihmiset tiedä. Tänä vuonna tullut.
Niin onkin! Kiitos kun sanoit, mulla meni jotenkin tuo nimi ihan ohi, luulin että tuo "kaverisovellus" oli vaan kuvaava sana :D Nätit sivut, harmi ettei useampi tiedä tuosta.
Kyllä voi! Siellä tinderissä on ihan omat osiotkin kaverinhaulle. Ei se pelkästään panoseuraa varten ole tehty!
Laita vaan profiiliin selvästi hakevasi vain kavereita. Suurin osa seksinvonkaajista ei ota sitten yhteyttä.
Voi, ainakin itselleni mies parin kerran panemisen jälkeen ehdottanut kaveruutta. Jos tuollainen kaveruus kiinnostaa niin go for it.
En ole surullisempaa aloitusta lukenut vähään aikaan.