Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voikohan pankista nostaa käteistä 1000€?

Vierailija
14.10.2022 |

Siinäpä se kysymys.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene pankin konttoriin joka käsittelee käteistä. Niitä on nykyään aika vähän.

Vierailija
2/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytää pankin, mistä saa enää rahaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmasti tilata etukäteen ne rahat sinne, eli et extempore voi sitä tehä.

Vierailija
4/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta automaatista.

Vierailija
5/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, mutta ne kysyy mihin. Kannattaa olla rehellinen ja myöntää että aiot ostaa huumeita niillä.

Vierailija
6/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on pikkusumma. Miksi automaatti osto ei onnistu?

Vierailija
7/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi konttori nestistä, ellet pysty nostaa automaateista pienemmissä erissä.

Kannattaa varautua et pankin hlö alkaa kysellä miksi ja mihin nostat omaa rahaasi omalta tililtä....

Asia ei niille kuulu, mitta kerro esim nostat kotivaraksi, olet menossa reissuun, ostat yksityiseltä käytetyn tavaran, huonekalun....

Itse aikanaan lopetin pankin asiakkuudden tökerön kassaneihin kysymysten vuoksi. Totesin, et itse asiassa nostan tililtä nyt kaiken ja lopetan sen samalla.

Vierailija
8/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nostaa  , isommista   pitää tehdä tilaus . Syyksi tenttaukseen on helppo sanoa kun lehdissä käskettiin varautua käteisellä verkkokatkosten vuoksi .

Vierailija
9/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mutta ne kysyy mihin. Kannattaa olla rehellinen ja myöntää että aiot ostaa huumeita niillä.

On tää pankkitoiminta mennyt älyttömäksi.

Nythän ihmisiä on kehotettu nostamaan käteistä kotiin niin vielä kyselevät käyttötarkoitusta.

Vierailija
10/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300 viinaan, 300 naisiin ja huonoon elämään ja loput 400 ajattelin vain tuhlata.

Vierailija
11/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostat automaatista 400, 400 ja 200. Siinähän se tonni on. Mihin sä pankkia tarvitset?

Vierailija
12/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on pikkusumma. Miksi automaatti osto ei onnistu?

Onkohan automaateissa enää rahaa, jos ihmiset rynnisti nostamaan eilisen ilmoituksen takia?

Pari jantteria nyppäs pyöräkuormaajalla koko automaatin seinästä.

Vierailija
13/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nostin kerran automaatista 800e kun piti maksaa muutto käteisellä, automaatiin jäi 10e. :D

Vierailija
14/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ihan automaattia. Jos ei anna tuota määrää, niin kokeilisin parin päivän päästä nostaa lisää. Joissakin automaateissa on eri nostorajat per päivä/per kuukausi ja vielä omalla kortilla voi olla määriteltynä nostorajat. Sitten vasta varaisin pankkiin ajan.

Mun puolestaan pitää varata aika pankkiin, että pääsen tallettamaan 3000 e. Talletusautomaateissa kun on rajat myös talletuksille enkä "uskalla" mennä kokeilemaan, että kuinka paljon ottaa käteistä, kun mietityttää, että ei sitten sylkäisekään  rahaaulos rajan mentyä yli. 

Ulosottoyrityksessä taas ei ole mitään vaaraa...

Vierailija
15/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nostat automaatista 400, 400 ja 200. Siinähän se tonni on. Mihin sä pankkia tarvitset?

Tää ei onnistu samana päivänä ja automaatille on matkaa. Nostoraja 400€ ja mun kortilla 300€.

Vierailija
16/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää varmasti tilata etukäteen ne rahat sinne, eli et extempore voi sitä tehä.

Hups, lukihäiriö, katoin että 10 000€ 🤣🤣🤣🤣

Luulis pankissa 1000€ olevan.

Vierailija
17/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ei onnistu samana päivänä ja automaatille on matkaa. Nostoraja 400€ ja mun kortilla 300€.

Muutat nostorajan ja nostat useamman kerran.

Vierailija
18/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime vuonna hain vähän yli 5000€ pankista kun olin menossa kelloa ostamaan. Ihan tiskiltä sai ilman mitään ennakkotilauksia.

Pankkina oli OmaSP, jolla palvelu on yleensä ollut huomattavasti ns. tavallisia pankkeja parempaa.

Vierailija
19/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sä olet nostorajan kortillesi laittanut. Ei mulla ole nostorajaa, koska en ole sitä siihen laittanut.

Vierailija
20/40 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän sä olet nostorajan kortillesi laittanut. Ei mulla ole nostorajaa, koska en ole sitä siihen laittanut.

Niin olen ja voin vaihtaa sen 400€, joka on siis automaatin raja. Siltikään ei onnistu samana päivänä ja automaatille on tosiaan matkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi