Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisillä lapsilla teillä on vielä karkkipäivä?

Vierailija
14.10.2022 |

Tai minkä ikäisenä teillä se on lopetettu? Ja karkkia saanut syödä "vapaammin".

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli eilen pastirol-päivä.

M35

Vierailija
22/23 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole edes ajatellut asiaa sen erikoisemmin. Karkkipäivä oli omassa lapsuudessani toimiva, joten siinä kohtaa kun lapsi alkoi joka kauppareissulla ja joka ruokailun jälkeen kysellä saisko jotain hyvää, voidaanko ostaa karkkia, oli jotenkin helpoin vaihtoehto sanoa että lauantaina sitten. Ei se nyt mikään ehdoton ole tietenkään, eikä se lauantaikaan ole mikään mättöpäivä, mutta näin on mukavinta kaikille kun on selkeä sääntö.

Minulla oli karkkipäivä vielä silloinkin kun muutin pois kotoa. Harvoin tuli teininä omilla rahoilla ostettua karkkia, sen verran pihi olin ja käytin mieluummin muuhun, joten aika hyvin se karkkipäivä piti. Joskus opiskeluaikana se jäi pois, kunnes nyt omien lasten tultua siihen ikään on taas palattu lauantainameihin me aikuisetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut karkkipäivää ollenkaan. Karkkia on aina keittiön kaapissa ja sieltä saa ottaa, jos haluaa. Lapselle on pienestä pitöen muodostunut tavaksi ottaa sillon tällöin ruuan jälkeen karkki tai kaksi tai ehkä suklaapala. Toiminut hyvin meillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi