Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoitoala

Hämmästynyt
14.10.2022 |

On tämä ihmeellistä jokaisesta tuutista toitotetaan hoitajapulasta. Itse valmistuin elokuussa hoiva-avustajaksi. Ei ole te- keskuksesta edes yhtään työpaikkaa tarjottu ja mihin itse hakuja laittanut en ole edes vastausta saanut. Sitten vielä jos paikkahaussa on että haemme hoiva-avustajaa kun katsoo mikä on haettavan henkilön vaatimustaso siinä on, että olethan lähihoitaja ja sinulla lääkeluvat kunnossa. Nyt tehnyt muutaman sijaisuuden varhaiskasvatuksessa, no työnä sekin aivan mahtavan mukavaa. Onko se hoitajapula vain kehä kolmosen sisäpuolella?? Jotenkin ristiriitaista minun ajatusmaailmaani.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pula on hoitajista, ei hoiva-avustajista.

Vierailija
2/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoiva-avustajan palkkaaminen vaatii tarkempaa suunnittelua, jotta hänelle löytyy työvuorolistoista helposti suunniteltava slotti, jossa aina on lähi- tai sairaanhoitaja paikalla. Sen verran uusi tutkinto, että sen sijoittamisen kanssa pelataan vielä monessa paikassa tetristä ja käytännön ongelmia tulee työnkuvan sovittamisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosiolla käy se puuttuva osio niin alkaa duunia pukkaamaan!

Vierailija
4/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TE-keskukset lakkautettiin vuonna 2009.

Vierailija
5/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä horiset?

https://toimistot.te-palvelut.fi/

Vierailija
6/6 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä kuntakokelun kautta olevat henkilöt mitään muuta tee kun kysyvät mitä kuuluu. Kyllä te-keskus on olemassa, sieltä niitä mahdollisia työpaikkatarjouksia lähetetään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä