Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako tälläiselle suhteelle antaa mahdollisuutta?

Vierailija
13.10.2022 |

Ollaan tapailtu kohta 3kk. Yhdessä on tosi mukavaa ja ollaan tehty paljon erilaisia juttuja. Seksi toimii. On samanlainen huumorintaju ja kiinnostuksen kohteet. Välillä toinen sanoo just jotain mitä itse on ajatellut. Mutta...
Mies tuntuu tarvitsevan paljon omaa-aikaa. On ollut pitkään sinkkuna ja tykkää tehdä paljon asioita itsekseen tai kavereiden kanssa. Kuitenkin puheista päätellen kavereillaan on parisuhteita ja lapsia. Eli ei ole vaan sinkkukavereita. Ei käy baarissa tms.
Alkuun sai minut kiinnostumaan kun viestitteli päivittäin ja pyysi kahville yms. Sitten tilanne on kääntynyt jotenkin päälaelleen. Minä olen 80% se joka ehdottaa tapaamisia. Vastaa kyllä aina heti ja ehdottaa tapaamista vaikka jo seuraavalle päivälle, mutta harvoin tekee itse aloitetta. Sitten välillä yllättää jos nähdään niin saatta kysyä että mennäänlö huomenna käymään jossain tms. Sitten saattaa olla tapaamisten jälkeen kolmen päivän tauko että laittaa viestiä, jos en itse laita. Ja pyrin etten aina ole se aloitteen tekiä, kun en halua olla liian innokas. Viestiä kyllä laittaa sitten, jos minusta ei kuulu. Mutta ei ehdota niissä tapaamista.
Tapaamisia on ilman seksiäkin, joten suhde ei perustu vaan sille. Nähdään tyyliin 1-3 kertaa viikossa. Yleensä pari kertaa viikossa. Tämä olisi itsellekkin ihan ok, jos joku noista olisi yön yli yhdessä edes joskus. Nyt ollaan vietetty kolme yötä yhdessä. Toki olosuhteiden pakosta yökyläilyjä ei muutenkaan olisi ehkä viikoittainkaan, mutta tuntuu että toinen näkee mieluummin lyhyemmän aikaa. Toki deitit kestää välillä sen 4-5h.
Näen tässä miehessä paljon potentiaalia, mutta kauanko jaksaa hakata päätä seinään. Ja miten ottaa puheeksi suhteen tulevaisuus ilman, että toinen juoksee heti karkuun? En ole naimisiin menossa tai yhteen nyt muuttamassa. Lapsetkin tehty, joten sikäli kiire ei ole.
Ymmärrän tuon omantilan tarpeen ja kavereiden kanssa olemisen. Se ei ole ongelma. Ehkä itseä mietityttää pystyykö tälläisen ihmisen, joka tosi kauan ollut yksin, kanssa rakentamaan mitään parisuhdetta. Kokemuksia?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi