Te jotka kuljette paljon busseilla
Onko kokemusta Kun bussi täynnä ja joutuu istumaan jonkun vieressä ja se toinen ihan koko sen matkan asettelee itseään "parempaan asentoon", vaikka istun ihan reunalla, ettei reitemme koskisi. :D Yrittääköhän se vihjata että siirry
Kommentit (15)
Joo, mut ei mua kiinnosta mitä se ajattelee.
Jotenkin todella epäkohteliasta oli. Ei ollut lähdössä pois, ihan koko ajan vaan siinä yritti mennä sivummalle vaikka itse olin jo lähes puoliksi käytävällä. Siirryin sitten lopulta kun alkoi ärsyttämään se liikehdintä. Teki mieli kysyä onko jokin ongelma, mutta en kehdannut. Ap
jaahas.. mä olen lopettanut muiden ihmisten päänsisäiset menot 30 vuotta sitten. Jos niillä ei ole kiva olla, eikä ne saa suutaan auki, niin olkoot. Mä matkustan tyytyväisenä, enkä tutkaile muiden kieroutumia.. eenpä en.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin todella epäkohteliasta oli. Ei ollut lähdössä pois, ihan koko ajan vaan siinä yritti mennä sivummalle vaikka itse olin jo lähes puoliksi käytävällä. Siirryin sitten lopulta kun alkoi ärsyttämään se liikehdintä. Teki mieli kysyä onko jokin ongelma, mutta en kehdannut. Ap
:D Olisit tiuskaissut että perkelettäkö vatkaat siinä! Olin tänään täydessä ruuhkabussissa ja huvitti kun oli taas ihan kuolemanhiljaisuus.
Ärsytti kyllä matkustella bussissa ja miettiä mitähän ne muut ajattelee.
En kiinnitä mitään huomiota vieruskaveriin vaan istun omassa maailmassa kuuntelemassa äänikirjaa. Saa touhuta vaikka kuinka ellei osaa nousta ylös ja ehkä jopa sanoa että jää pois
Istuit onneksi käytävän puolella, sillä jos olisit ollut ikkunan vieressä, se toinen olisi yrittänyt rusentaa sinut ikkunasta ulos!
Matkustan lähes päivittäin busseilla. Yleensä ehdin lukea aina bussissa uutiset ja viestit joten en seuraa pahemmin ihmisiä. Kaikenlaista on tullut vastaan.
Oon tällainen kiemurtelija, sen vuoksi että mulla alkaa paikat jumittaa ja selkään sattuu. Siksi yritän koko ajan vaihtaa asentoa. Jos siis täytyy yrittää istua tiiviisti=epäergonomisesti.
Ei mua kiinnosta mitä muut tekevät tai ajattelevat matkustan sitten missä tahansa kulkuvälineessä. Olen omissa oloissani.
Vierailija kirjoitti:
En matkustele bussilla!
Ap kirjoitti: "Te jotka kuljette paljon bussilla"
Vierailija kirjoitti:
En matkustele bussilla!
No hyvä tietää! Minä en syö suolakurkkuja!
Vierailija kirjoitti:
Ei mua kiinnosta mitä muut tekevät tai ajattelevat matkustan sitten missä tahansa kulkuvälineessä. Olen omissa oloissani.
ei ollut se tärkein pointti. kuhan mietin että hittojako vatkaa siinä.
Ei auta. Jos bussi on täysi istutaan missä istutaan. Kysy haluaako se jäädä pois.