Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö HM lasten koko 158/164 myös XS-kokoiselle naiselle?

Vierailija
12.10.2022 |

Löysin yhden paidan lasten puolelta jonka haluan, valitettavasti isointa kokoa ei ole liikkeessä sovitettavaksi, vaan tulee tilata netistä, vertailin noita kokoja HM sivuilta, sen mukaan:

Lasten koko 158/164:
Rinta 82-89cm
Vyötärö 70-75cm
Lantio 85-91cm

Ja naisten koko XS/34:
Rinta 80cm
Vyötärö 64cm
Lantio 88cm

Eli kaiken järjen mukaan tuo lasten koko olisi jopa isompi kuin naisten XS? Kellään kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vaatteesta, leikkaus voi olla vähän erilainen kuin naisten vastaavassa mutta muuten kyllä, varsinkin henkkamaukan vaatteissa.

Vierailija
2/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jotain h&m vaatteita, joissa lukee iälle 9-12 v. Takki tais olla 14-vuotiaalle.

Oon 36 vuotta 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

H&M kokemusta ei ole, mutta yleisesti käytän paitoja XS-M (riippuu mallista ja merkistä) ja olen otanut lasten paitoja koossa 158/164.

Vierailija
4/4 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan mallista. Mä olen 175/55, lyhyt selkä ja pitkät jalat ja käytän lasten osastolta jopa 152-senttimitalla olevia vaatteita. Eikä nuo ole todellakaan mitään vartaloa nuolevia napapaitoja :)

Jos et ole kovin muodokas, niin minusta nuo senttikokoiset mitoitukset istuu jopa paremmin, kun niissä ei ole ylikorostettuja lantiokaarrokkeita tai isompia rintoja varten tehtyjä muotolaskoksia, mitä noissa ns. naisten kokojen vaatteissa tuppaa olemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän