Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

20-vuotias nainen ja alentunut libido sekä "kiimaisuus"

Hukassa
12.10.2022 |

Vaihdoin e-pillerit 1v 3kk sitten kierukkaan haluttomuuden takia. En ole huomannut mitään muutosta haluissa ja se harmittaa. Mulla on tuore suhdekin, 2kk vasta ollut. Harrastetaan kyllä seksiä, mutta mun mieli ei ole juuri koskaan kiimainen eikä mua ikinä haluamalla haluta tai paneta niin, että tekis mieli repii housut toisen päältä tai "alapää kävis kuumana". Ennen oli niin, mutta siitä on toosi kauan. Ainakin pari vuotta. Kiimaisuusen puutteen takia on vaikea saada mieli täysin mukaan seksissä enkä pysty tulemaan.. Kerran olen ollut sellaisessa mielentilassa, että se oli lähellä...

Tuntuu kuin osa musta olis poissa. Kännissä kiima nousee vähän, mutta harvoin tulee juotua😂 Oon vasta 20-vuotias. En ymmärrä missä vaiheessa ja miksi se on kadonnut. Onkohan vika kierukassa vai jossain muussa? Mistä saan apua? Tää stressaa ja surettaa ihan äärettömästi. Haluan vanhan itseni takaisin. Haluan mielen, joka on kiimainen, kiihottunut ja ajattelee sekä fantasioi seksistä. Haluan tuntea kunnolla.

Olen harkinnut kierukan poistoa, mutta en tiedä onko syy siinä, koska en huomannut mitään eroa haluissa, kun tähän pillereistä vaihdoin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä syistä siis aloit sen uuden poikaystävän kanssa? Jos olette olleet vasta 2kk yhdessä etkä ole halukas, niin voisko olla vaan väärä mies?

Vierailija
2/6 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma oli puolisolla hormooniehkäisyn kanssa. Halut katosivat kokonaan e-pillereillä ja hormonikierukalla. Lisäksi vaikutti mielialoihin, tuli agressiivisuutta ym. Lopetettiin suosiolla hormonaalinen ehkäisy, ja seksihalut palasivat. Kondomin käyttö oli halujen täydelliseen katoamiseen verrattuna pieni miinus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/6 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit tossa alussa että haluttomuuden takia vaihdoit pillerit kierukkaan joten ei varmaankaan ole kierukasta johtuva tilanne. Onko elämässäsi ollut jotain vaikeita tilanteita jotka voisivat vaikuttaa nyt? Oletko mieleltäsi helposti ressaava jolloin voisi henkisesti vaikuttaa? Ootko miettinyt että millainen olet oikeasti ja mikä on sellaista mitä haluaisit olla mutta et olisikaan sellainen?

Mieti millainen tilanne saa sut kiihottumaan, mitä haluaisit siinä tapahtuvan. Kokeile ja tee sellaisia asioita. Uskoisin että tuo tilanne on ohimenevä ja palaat kyllä halukkaaksi naiseksi. Rentoudu ja anna tunteen tulla ja viedä 🙂

Vierailija
4/6 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikeasti ymmärrä, miksi 20v alkaa suhteeseen ilman kiimaa?

Vierailija
5/6 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei johdu poikaystävästä. Ongelma on ollut jo yli vuoden ajan ennen kuin alettiin edes seurustelemaan. Toki haluan olla poikaystävän kanssa kokoajan, haluan olla lähellä ja seksiäkin harrastaa, mutta silti en yksinkään ajattele juurikaan seksiä enkä ole ollut sillä tavalla kiimainen, kuten joskus. Tai sitten stressaan vain tätä "mieltä" liikaa eikä oikeasti mitään edes ole vialla, kuin tämä stressi. Mutta olen kyllä aika varma ettei se poikaystävästä johdu, koska on pidempiaikainen ongelma. Viimeisen parin vuoden aikana olen kyllä harrastanut seksiä joidenkin kanssa, vaikka en ole ollut yhtään varma haluanko. En tiedä onko se vaikuttanut mieleen sit jotenkin negatiivisesti🤔

Vierailija
6/6 |
12.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletko kokeillut ensin vatkata itsesi orkun partaalle ja sitten menet vasta imemään poikkiksen munaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme