Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on biologinen lapsenlapsi, mutta en tule häntä koskaan näkemään.

Vierailija
11.10.2022 |

Todennäköisesti näin. Tyttäreni on luovuttanut munasolujaan, ja raskaus ainakin on alkanut onnistuneesti pari vuotta sitten. Nyt jostain syystä asia on alkanut vaivata mieltäni; jossain on pieni tyttö tai poika, joka ehkä näyttää tutulta, mietin jatkuvasti millainen hän on luonteeltaan, minkä näköinen. Eli olen biologisesti mummo, mutta en kuitenkaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata miettiä liikaa. Itse en myös toisen biologisen poikani lapsia tule koskaan näkemään.

Vierailija
2/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla ole mitään. Tyttärelläsi on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata miettiä liikaa. Itse en myös toisen biologisen poikani lapsia tule koskaan näkemään.

Mikset?

Vierailija
4/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos todellakin mietit asiaa jatkuvasti, kannattaa hakea apua. Tuollainen pakkomielle ei ole tervettä. Et tule koskaan saamaan minkäänlaisia vastauksia kysymyksiisi joten pohtiminen on turhaa ja jopa vahingollista.

Vierailija
5/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin tuota jotenkin lohdullisena, koska muuten minulla ei tule olemaan lapsenlapsia. Että geenit jatkuisivat jossain.

Vierailija
6/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt sinun tapasi surra jotain muuta?

Vierailija
7/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset?

Adoptio.

Vierailija
8/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tule lapsenlasta koskaan näkemään ja silti katselet lapsia, että onko se tuo? Yritä nyt edes päättää, että voiko sitä lapsenlasta nähdä vai ei.

Vierailija
9/9 |
11.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua yritetään saada näkemään lasta jonka isä en ole. Äidillään mt ongelmia ilmeisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme