Mikä on mielestänne sopivan arvoinen lahja kummilapselle, joka täyttää 1-v?
Kommentit (6)
älkää ostako mitään turhia leluja
pinottava tai koottava jutska olisi ok
ei missään tapauksessa jotain värikästä äänekästä
pentikin tyylikäs valokuvakehys kauniissa pakkauksessa vois olla kiva
Onko sillä lahjan arvolla jotain väliä? Ajatushan on tärkein. Kun lahja on ajatuksella hankittu ja annettu, se on varmasti oikean arvoinen.
Ja hänen tapauksessaan pidin sitä jotenkin halpana. Olen ostanut hänen lapselleen (ei kummilapseni) kalliimpia lahjoja. Mut ihan tapauskohtaista, en tarkoita tällä että 10 e olis aina liian vähän! Mut jos muuten henkilö antaa ymmärtää et on rahaa, ja ostaa aina uusia takkeja ym, niin en ymmärrä tuota 10 e lahjaa kummilapselle. Ja olin niin halpamainen, että kävin varta vasten kaupassa katsomassa tuotteen hinnan.
Mun mielestä lahjan arvolla ei ole väliä, kunhan se ei ole rihkamaa, siis jo ulkonäöltään semmonen että hajoo jos puhaltaa..
Pojan kummit osti kuorma-auton (arvo 7,80) toivat koko 7 henkisen perheen päiväksi riehumaan ja syömään, ja niitten omat pojat sai sen samperin auton rikki. Kiva oli laittaa synttärilahja samantien roskiin.
eli arvostan enemmän pientä ja laadukasta kun isoa ja huonoa.
Meillä tykätään kirjoista tosi paljon ja niitä saa joskus jopa edullisesti.
Ajattelimme ostaa n. 14¿ maksavan lelun ja siihen päälle vaikka jonkun pienen jutun (sukat, paidan tms.). Onko liian vähän?! Ap