Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannattaako työmarkkinatuki sijoittaa rahastojhy vai suoraan osakkeisiin?

Vierailija
09.10.2022 |

Olllaay vaimoni kanssa molemmat työttömiä. Pärjäämme kuitenkin ihan hyvin. Meillä on hieman erimielisyyttä, sijoitammmeko työmarkinatuet suoraan osakkeisiin vai rahastoihin? Itse olen suorien osake-ostojen kannalla, vaimo rahastojen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän sen aina viinaan.

Vierailija
2/5 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuki on harkinnanvarainen ja se voidaan evätä .työmarkkinatuesta ei säästä kukaan .lueppa tarkemmin asiat ennenkuin kirjoittelet tänne ,pyöreäpäisinkään ei usko kirjoitustasi vaan jokainen osaa ajatella miten asiat on.vaaleja ei voiteta keskustelupalstoille kirjoittelemalla .kelan sivuilta löytyy virallista tietoa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäjät ja yritykset ovat saaneet ilmaista rahaa lukemattomia ja taas lukemattomia miljardeja ,kustannustukea on maksettu lyhyessä ajassa yli miljardi euroa ja päälle myös monet lukemattomat miljardi tuet .heikosti pärjäävän yrityksen johtaja on oikeutettu perheineen täyteen toimeentulotukeen kaikkine muine tukien lisäksi.yrittäjällä on myös ollut mahdollisuus työttömyysturvaa kun yritys ei menesty ja on edelleenkin mahdollista tietyillä kriteereillä.että eikö yritykset ole saaneet ilmaista rahaa?niin aion ottaa selvää myös minkälaiset yleisohjeet on annettu tukien käytöstä ja muusta niihin liittyvistä asioista

Vierailija
4/5 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työmarkkinatuessa on tulorajat ja ne on pienet eli ylimenevä osuus pienentää työmarkkinatukea.kelan sivuilta löytyy virallinen tieto.en usko aloittajaa.aloittaja voisi hommata itsellensä jonkun harrastuksen ja yrittää siinä menestyä ,tällä keskustelupalstalla aloittaja ei näemmä menesty ja käsittääkseni voisi vaikka olla jonkun harrastuksen parissa

Vierailija
5/5 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lehmät lentää.