Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun otin töissä tauot puheeksi, mulle näytettiin ovea

Vierailija
09.10.2022 |

Eli ei mitään toivoa, että TES mukaiset tsuot saa pidettyä. "jos joku toinen toimipiste on itselle sopivampi, niin kannattaa olla yhteydessä" :D

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiseen kannata aikaansa tuhlata. Ilmoita vielä liitolle tuosta puljusta.

Vierailija
2/7 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten AVI:n työsuojeluviranomainen, jolle teet ilmoituksen. Kirjoita nyt jo etukäteen päivä, milloin sanoit asiasta työntantajalle, kenen kanssa keskustelit ja mitä sait vastaukseksi. AVI:n työsuojeluhenkilö nimittäin pitää sinulle ensin noin puolen tunnin luennon siitä, mitä piti tehdä ensin.  Sinulla onkin siihen saman tien vastaus, tai voithan sinä kirjoittaa sen jo ilmoitukseesi.

Sehän on selvää, että et ole minkään ammattiliiton jäsen, tai sitten PAM:n tai jonkun muun munattoman liiton.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kun vaan pidetään ne tauot. Sanoo muut mitä sanoo. Mulle kerran valitettiin kun pidin tauon väärässä paikassa. No keittiössä oli juuri silloin palaveri ( mikä on minun mielestä väärä paikka pitää palavereja), ja korona rajoitusten takia täytyi pitää turvavälit, keittiössä ei saa olla liikaa ihmisiä. Söin sitten jonkun mielestä " väärässä paikassa", mutta pakko oli syödä, tais olla jo verensokerit niin alhaalla, kun silmissä sumeni.

Vierailija
4/7 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi että joillain on noin hankalaa taukojen kanssa. Itellä kaksi 30min taukoa joita suht' yleisesti venytetään 40min. työkavereiden suostumuksella ja vastapalveluksena että ite tuuraan vastaavasti pitempään.

Teollisuushommissa olen.

Vierailija
5/7 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidät ne tauot ja sillä selvä. Eihän työnantaja oikeastaan mitään voi. Jos antaa potkut ritautat ne.

Joko teit sen ilmoituksen AVIin?

Vierailija
6/7 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola- vai kaupanala?

Vierailija
7/7 |
10.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: