Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20725)

Vierailija
1701/20725 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi piippu nuohota. Sitten ajettava toista kiinteistöä lämmittämään. Päiväkahvit urheilun katsomisen lisäksi päivän kohokohta. Sitten etäduunia hieman. Ei ole kumppaniakaan kaverina, joten tässä se menee siinä kuin muutkin päivät.

Vierailija
1702/20725 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen niille, joiilla on joku selkeä "elämäntehtävä" tai kiinnostus, minkä parissa viettää aikaa. Olispa mullakin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/20725 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu. Minulla on elämäntehtävä.

Vierailija
1704/20725 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää kuuluu. Minulla on elämäntehtävä.

Hienoa! 

Vierailija
1705/20725 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti elämäntehtävistä. Eipä minullakaan mitään sen suurempaa ole. Monesti vaan jotenkin selviän eteenpäin. Ehkä joskus nuorempana (olen toisaalta vieläkin aika nuori) oli vielä enemmän sellaista mielenkiintoa ja jaksamista eri juttuihin. Sellainen suuri kiinnostus johonkin asiaan. Nykyisin olen ehkä jotenkin väsähtänytkin etten jaksa iloita monestakaan jutusta ja tuo kirjoittamani keskittymiskyvyn menetys vielä lisää sitä.

Minulla ehkä keskittymiskyky on mennyt kaiken kiireen yms suorittamisen myötä tässä kesän ja syksyn aikana. Tuntuu, ettei ole oikeutta levätä tai tehdä jotain ns turhaa jos on paljon tärkeämpääkin tekemistä jäljellä. Tämä kaikki saa tavallaan ne laiskat hetket pois ja väsyttää entisestään. Tänäänkin on ollut sellainen päivä, että olen tehnyt mutta pää ihan jossain muualla. En oikeastaan ole tuntenut tänään mitään. Pää ihan sumussa ja väsynyt olo. Ikävä päivä sen vuoksi. 

Vierailija
1706/20725 |
13.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurista oksennusääniä.

Vierailija
1707/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää kuuluu, tilasin klo 06:54 Verkkokaupasta uuden, hienon Bamixin jonka Wolt-kuski toi kotiin klo 07:32. Kuljetuksen hinta 4,99.

Edellinen (halpis) sauvasekoitin hajosi ja tänään on tulossa vege-vieraita joille tarkoitus tehdä erilaisia hummuksia sun muita sooseja. 

Hyvä mieli, koska löysin kämpästä käteistä 6€ niin sain annettua ne kuskille tippinä. Yleensä en käytä Woltia enkä myöskään anna tippejä mutta tänään tein poikkeuksen molemmista.

Vierailija
1708/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi päivä, uudet seikkailut 😊

Vierailija
1709/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tropicana tuoksuu kohta, puoliso ehdotti, et sunnuntain kunniaksi...

Valkosipulikaan ei haittaa, kun molemmat syö

Lokoisaa lepopäivää kaikille😉

N63

M30 - ootko toipunut, tuliko lääkärireissu?

Vierailija
1710/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää.

Vierailija
1711/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen näin Räkä ja Roiskis elokuvan. Pakko sanoa, että se oli aivan loistava kotimainen elokuva. On lapsille suunnattu, mutta viihdytti tälläistä nuorta miestä. Takanani perheen isä taputti leffan päätteeksi. 

Tänäänpäs oon ottanut rennosti. On veto pois. Mahtaako koronaa olla liikkeellä? On jäänyt pelailutkin sivuun, kun ei vaan jaksa.

Vierailija
1712/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsajajajajajajajajajai 😵💫

Vierailija
1713/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden toisen ketjun innoittamana laskin yhdellä sivustolla itselleni Tarot korteista sielun kortin. Lasketaan syntymäpäivän mukaan. Tuli melko mielenkiintoinen ja hyvin itseeni sopiva kuvaus. Toisaalta nämä nyt ovat mitä ovat, mutta oli pakko kokeilla ja kyllä tuo kuvaa elämääni. Laitoin kortin kuvauksen tuohon. 

"OIKEUS

Tämä on tarpeettomasta syyllisyydestä vapauttava kortti. Oikeudenmukaisuus itseäsi kohtaan on tavalla tai toisella tuotava osaksi omaa elämää, jotta pääsisit toteuttamaan todellisia henkisiä kykyjäsi. Miekka tuomarin kädessä kuvaa ajatuksen selkeyttä ja tietoisuutta alitajuisesta syyllisyydestä, josta sinun on tämän elämäsi aikana pystyttävä vapautumaan. Mahdollinen katkeruus jotakuta toista ihmistä kohtaan perustuu vain siihen, että olet hyväksynyt syyttävän tai alistavan käyttäytymisen itseäsi kohtaan. Heti kun vapautat itsesi tarpeettomasta syyllisyydentunnosta, vapaudut myös katkeruuden taakasta. Sinä olet oman elämäsi ainoa oikea tuomari ja nyt on aika tehdä oikeutta itsellesi."

Vierailija
1714/20725 |
14.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden toisen ketjun innoittamana laskin yhdellä sivustolla itselleni Tarot korteista sielun kortin. Lasketaan syntymäpäivän mukaan. Tuli melko mielenkiintoinen ja hyvin itseeni sopiva kuvaus. Toisaalta nämä nyt ovat mitä ovat, mutta oli pakko kokeilla ja kyllä tuo kuvaa elämääni. Laitoin kortin kuvauksen tuohon. 

"OIKEUS

Tämä on tarpeettomasta syyllisyydestä vapauttava kortti. Oikeudenmukaisuus itseäsi kohtaan on tavalla tai toisella tuotava osaksi omaa elämää, jotta pääsisit toteuttamaan todellisia henkisiä kykyjäsi. Miekka tuomarin kädessä kuvaa ajatuksen selkeyttä ja tietoisuutta alitajuisesta syyllisyydestä, josta sinun on tämän elämäsi aikana pystyttävä vapautumaan. Mahdollinen katkeruus jotakuta toista ihmistä kohtaan perustuu vain siihen, että olet hyväksynyt syyttävän tai alistavan käyttäytymisen itseäsi kohtaan. Heti kun vapautat itsesi tarpeettomasta syyllisyydentunnosta, vapaudut myös katkeruuden taakasta.

Pitää tähän vielä lisätä, että tehdessäni vanhemmilleni tuon saman kortin haun niin heillekin tuli kyllä hyvin sopivat kortit. Huvila ei tein myös edesmenneelle koirallani tuon saman ja sille tuli sama kortti eli tuo oikeus kuin minulle. Aika hassu sattuma. Pahoittelut jos joku ei yhtään pidä näistä jutuista. Minusta ihan kiva kokeilla joskus. 

Vierailija
1715/20725 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain äkkisilteen tänne katsomaan, sillä valon arkuutta on silmissäni. Mä oon kuin zombie. Toinen silmä näyttää terveeltä ja toinen verestää huolella. Lääkkeet silmiini sain vasta tänään. Silmätulehdusta minussa nyt on. 

Pitää tämä viikko välttää ruutujen katsomista, että tuskin kuulette mua viikkoon. Ei ole myöskään helppoa päästä vastaanotollekaan. Vaikeaksi on mennyt terveydenhoito.

Kuulin Umk biisin Sara Siipolalta. Mielestäni hänen biisinsä on paras tähän asti julkaistuista.

M30

Vierailija
1716/20725 |
15.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyn mä sittenkin ainakin kirjoittaa kuulumisia hetken aikaa. Pitää vaan laittaa auronkolasit päähän 😎

Huh huh, mitä ainetta silmätippojen lisäksi sain laitettavaksi silmiini. Näkökenttä täysin sumenee ja tuntuu huumaavalta. Hetken päästä kun hiukan räpsyttelee muutaman kerran silmiä niin näkö palanee normaaliksi. Näiden aineiden jälkeen on hiukan vaikea katsella pidemmän aikaa, joten se olisi öitä ja mahdollisesti hyvin vähän voin käydä täällä tulevina päivinä kirjoittelemassa. Ei ihme, että tätä ainetta suositellaan juuri ennen nukkumaan menemistä 

Täällä on vähän raskasta pitää silmiä auki ja tämänkin kirjoittamisessa tuli vähän väliä lepuuteltua silmiä. Hitsi, kun tämmöinen vaiva tulee elokuvien katsojalle. Ei auta muu kuin levätä vapaa-ajat ja koittaa tehdä töitä. 

Koittaksa voida paremmin kuin minä.

M30

Vierailija
1717/20725 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ettäs, toipumista M30:lle. Harmi todella, ettet voi leffoja katsella.

Koittakaahan kaikki pärjätä pakkasen kanssa, ens viikolla kai lauhtuu.

Kertokaahan, mitä Teille kuuluu🤔

N63

Vierailija
1718/20725 |
16.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana:

Varokaa duo-sopimuksia sähkösopimuksissa. Niissä on yhteydessä sitä pörssisähköä. Peruin oman sopimukseni, kun huomasin tehneeni sellaisen Fortumin kanssa.

Helen tuntuu luotettavalta ainakin omalla kohdallani.

Valitsette sitten minkä tahansa yhtiön niin olkaa tarkkana minkälaisia sopimuksia teette.

Mun päivä on mennyt loistavasti. Oon saanut asioitani hoidettua hyvään malliin tänään. On tänään tullut kommunikoitua monien ihmisten kanssa, jotta sain kaikki asiani kuntoon. Tässä voisin alkaa laulaa Hakuna matataa.

Vierailija
1719/20725 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin töissä, äänestämässä, Subwayssa ja  ruokakaupassa. Oli tänään reilusti ihmisiä ennakkoäänestämässä. 

Mihin kaikki ovat kadonneet, kun ei kommentteja tule enää tänne, kuin viime vuonna?

Vierailija
1720/20725 |
17.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälääkärin kontrollikäynti tänään. Ei vielä tarvitse leikata kaihia, vaikka näön tarkkuus on jo huonontunut. Hyvä, kun niin pelkään leikkausta. Tai en itse leikkausta, vaan sitä että en pysty olemaan paikoillani, vaan tärisen. Kolmen vuoden päästä uusi kontrolli.

Leivoin mustikkapiirakkaa rakkaalleni, itse en syö sitä, mutta hän syö joka päivä palasen. Ja kiittää minua kauniisti. Olemme niin onnellisia, että saamme vielä elää yhdessä. Nyt on menossa 49. yhteinen aviovuosi. Hän on niin kiltti ja hyvä minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan