Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20672)
Tein eilen viimein päätöksen etten roiku vahingollisessa ihmisessä ja poistin puhelinnumeron kokonaan. Jos tuosta vielä kuuluu niin kuulukoon, minä päästän nyt irti.
Tänään pötköteltiin kissojen kanssa hyvän aikaa herätyskellon soimisen jälkeen, kohta saavat aamupalaa. Sitten siivoilen ja katson varmaan jonkun leffan, huomenna vasta iltavuoro niin voi vähän valvoa.
Harmittaa kun viikkoon ei ole tullut lähdettyä lenkille. Tänään uimahalli, kauppa, sitten kotiin tekemään ruokaa, päivälepo, ilta sujuu TV katsoessa.
Pitkään nukutun yön jälkeen herään usein jotenkin ahdistuneena, kai se on ainainen epävarma rahatilanne, mikä ahdistaa. Nostin kissan syliini ja menin sen hurinaa kuunnellen keittiöön, missä miesystävä kamppaili tietokoneen kanssa. Hänen tietokoneellaan on hakkereita, eikä pääse niistä enää millään eroon.
Oma tietokoneeni on kunnossa, se on toisen liittymän kautta, ja voin tehdä sillä töitä.
Kissa on kyllä kiva, se on vähän yli vuoden ikäinen ja on kauhean energinen ja utelias, musta pantteri.
Päätä särkee, kuumeinen olo ja väsyttää. Eilisen koronatehosteen syytä lienee. En millään jaksais tehdä töitä, melkein nukun tuolilla. Kai tämä parissa päivässä menee ohi
Oli hermot kireällä töissä ja työt eivät sujuneet kuin Strömsössä. Kävin katsomassa työpäivän jälkeen Sound of Freedom -leffan elokuvissa ja se leffa avasi hyvin kyynelkanavat. Vieressäni oli nainen, joka oli todella itkuinen elokuvan jäljiltä. Todella tunteellinen elokuva, että suosittelen mennä katsomaan.
M30
Vierailija kirjoitti:
Oli hermot kireällä töissä ja työt eivät sujuneet kuin Strömsössä. Kävin katsomassa työpäivän jälkeen Sound of Freedom -leffan elokuvissa ja se leffa avasi hyvin kyynelkanavat. Vieressäni oli nainen, joka oli todella itkuinen elokuvan jäljiltä. Todella tunteellinen elokuva, että suosittelen mennä katsomaan.
M30
Höh. Menikö loma hukkaan, jos heti stressaa? Parempaa jatkoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M30
Höh. Menikö loma hukkaan, jos heti stressaa? Parempaa jatkoa
Lomalla otin rennosti ja se teki hyvää. Totuin liian hyvin loman olohin. Saattaa tämä pimeyskin vaikuttaa vointiin.
Teki elokuvakin eilen hyvää, sillä itkeminenkin parantaa oloa. Koko sali vaikutti herkistyneen elokuvasta. Koittakaapa te kaikki katsoa Sound of Freedom liikuttumatta. Elokuva on tärkeällä asialla.
M30
Löydettiin lapselle edullisesti työpöytä :) Kaikkea löytyy eikä tarvitse maksaa liikaa, kun jaksaa odottaa. Laadukas, toimistokäytöstä poistoon lähtenyt hyväkuntoinen pöytä ihan pilkkahintaan. Jälkikasvu onnessaan :)
Tiedättekö sen tunteen, kun työpäivä menee yhden asian pyörittelemiseen? Tänään minulla oli sellainen päivä.
Oon saanut myös pelleillä puhelinliittymien kanssa.
Oli työpäivän jälkeen myös herkkujen ostelua ja Mäkkärissäkin tuli käytyä ja katsoin nyt kotosalla Nälkäpelin neljättä osaa. Enpä tiennyt tämän koko leffasarjan olevan Netflixissä vaan katsoin levyiltä näitä elokuvia viime viikosta aloittaen. Nyt mä olisin valmis näkemään sen uusimman Nälkäpeli elokuvan mikä tulee elokuvateattereihin.
Ei tämä neljäs elokuva kovin hyvä ollut. Liian sekavaa seurattavaa, että ei tiedä kuka kuolee missäkin kohtauksessa ja ei toteutus ollut kovin hyvin toteutettu.
Onneksi kohta on viikonloppu, että huomisen työpäivän kun vielä jaksaa ja onhan mulla huomenna jotain spesiaalia päivääni iltasella...
M30
Pitäs alottaa työpäivä 2 eri palaverilla joista kumpikaan ei kiinnosta pas....n vertaa. Ihan oksettaa ajatuskin. Meillä on organisaatiomuutos menossa ja työni jota tähän saakka olen edes vähäisellä mielenkiinnolla tehnyt katoaa (tai se hajotetaan useampaan organisaatioon pirstaleiksi) ja joudun jatkossa vastaamaan sellaisista jutuista jotka ei kiinnosta mua tippaakaan, ei ole koko työurani aikana kiinnostanut. Miten hemmetillä olenkaan joutunut a) tällaiseen firmaan b) työn sisältöön joka on osaamisalallani ihan viimeinen jota haluaisin tehdä. Ensi vuodesta tulee karsea.
Pitäs hakee muualle töihin mutta kun ei näitä pestejä oo juuri koskaan avoinna ainakaan täällä päin Suomea.
Miten oppisin vaan tekemään työni rutiinilla ajattelematta sen kummemmin mitään tunteella. Jotkut pystyy, minä en. Haluaisin nauttia työstäni koska elämässäni ei ole mitään muutakaan vastapainoa josta nauttisin siinä määrin että se tyydyttäisi tuon tarpeen. Pattitilanne.
Mutta availen kohta koneen ja esitän palaverissa pirteää, vaikka oikeesti oksettaa.
Hei kaikille😉
Sinulle, joka kaipaat ihmistä vierelle: Usko pois, pullosta ei nainen löydy...
Sinulle, joka kipuilet sairaana, toipumista ja riittävästi mehua
Sinulle, jolla työssä raskasta/ongelmia. Työstä saatavaa palkkaa ei tosiaan makseta pelkässä rahassa, vaan työn suomassa nautinnossa. Työstä ei tarvitse aina tykätä, mutta joskus kyllä. Työkaverit ratkaisee paljon. Kokemusta on: viikkokausia hämärässä perunakellarissa huippuporukan kanssa säkitettiin perunaa.
Sinulle, jolla ero menossa/takana, elämä kantaa kyllä. Usko siihen ja itseesi. Elä. Nauti. Ulkoile. Syö. Naura.
Mukavaa viikonloppua
N62
Kolmatta päivää koronassa. Eilen olis ollu tehosterokotus. Nyt ei sit tarvitse ottaa. Olo on aika kipeä. Kuumetta, kurkkukipua, yskää, päänsärkyä ja hemmetinmoinen nuha. Näin riskiryhmäläisenä toivon, että olo ei mee huonommaksi, ja aiemmat rokotukset suojaa pahemmalta. Eiköhän me kissan kanssa täällä kahdestaan pärjätä. Ihana naapuri lupasi tarvittaessa käydä kaupassa.
Näin vuoden pimeimpään aikaan tulee nukuttua liian pitkään. Aamukahvit ristikon kera. Ulos aion edes vähäksi aikaa haravoimaan, pikkulinnuille jyviä lisätty, niitä on niin kiva seurata. Ruoka eiliseltä valmis: broileri riisipata. Martti Ahtisaaren hautajaisia seurataan TV varmaan kyynel vierähtää 😢
Vierailija kirjoitti:
Näin vuoden pimeimpään aikaan tulee nukuttua liian pitkään. Aamukahvit ristikon kera. Ulos aion edes vähäksi aikaa haravoimaan, pikkulinnuille jyviä lisätty, niitä on niin kiva seurata. Ruoka eiliseltä valmis: broileri riisipata. Martti Ahtisaaren hautajaisia seurataan TV varmaan kyynel vierähtää 😢
Sama. Siis kyynel ja toinenkin vierähti juhlavassa tilaisuudessa, arvokkaassa musiikissa ym. Oli jotenkin hienoa, että Tellervo Koivistokin jaksoi tulla. Ja kuninkaalliset istui ihan samoilla penkeillä heti lesken takana.
Sateessa hautausmaalla oli juhlavaa myös, sade ei haitannut tilaisuutta tai siis teki jotenkin entistä haikeamman olon.
Samaa yksinäisyyttä mitä muinakin päivinä, tein viinapaukun.
Kylläpä oloa helpottaa, kun on saanut viikon työt tehtyä lähes valmiiksi ja viikonloppu on alkanut.
Viikonloppu alkoi Aikakoneen 30v konsertilla. Kyllä tälläiset konsertit piristää synkkää syksyä.
🎶Keltainen toukokuu mikset sä jo tuu 🎶
M30
Tänään on käyty pappaa morjestamassa porukalla isänpäivän kunniaksi.
Sitten vanhempieni luona on vain syöty ja juotu. Ensiksi söin eilistä isän tekemää pizzaa. Sitten tuli juotua äidin erikoinen rommijuomasekoitusta pari lasillista ja katsoin samalla Lupin -sarjan jakson. Koiraa käytin lenkillä ja valokuvia otettiin, kun isä sai tyylikkään hatun lahjaksi. Rustasin runon isälle.
Ruokallessa syötiin perunaa, tosi mehevää lihaa, uunikasviksia ja salaattia. Pannacottaa oli jälkkäriksi. Punaviiniä oli juomaksi. Oluttakin tuli juotua.
Nyt kaikki ollaan lepäämässä ruuan jäljiltä ja vielä on tarjolla siskon tekemää kakkua ja itseni tekemää kääretorttua ja jäätelöäkin on tulevaan kahvitteluhetkeen.
Kivasti ottaa suoniin nyt, että kotona mun ei tarvii syödä tänään mitään.
Mites muilla menee?
M30
Soitat puhelimella esim. Mehiläiseen. Sillä tavalla.
Masennusoireet pahentuneet, olen nukkunut paljon. Pitäisi lopettaa alkoholinkäyttö viikonloppuisin. Olen huono ihminen joka tavalla
N62 kutoo sukkia kauniista langoista. Katselee lintujen leikkiä ja ruokailua sumuisessa säässä.
Mitäs Sinun tiistaihisi kuuluu?
N62