Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20495)

Vierailija
1201/20495 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua että kukaan kysyy tuollaisia. Jos sen sijaan haluat kertoa tietämistäni rikoksista lisätietoja, voisi kiinnostaa jutella. En ole lässyn lässyn tyyppi.

Ja silti avasit ketjun, koska???

Vierailija
1202/20495 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olen menossa terapiaan keskivaikean masennuksen vuoksi. En millään jaksaisi mennä. Tätä siis mulle kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/20495 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään olen menossa terapiaan keskivaikean masennuksen vuoksi. En millään jaksaisi mennä. Tätä siis mulle kuuluu.

Toivottavasti olosi kohenee🤔

N62

Vierailija
1204/20495 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tänne. Ensilumi maassa ja kesärenkaat alla...pystyy kuitenkin ajelemaan. Sain uuden tuttavan puskaradion kautta niin aamu meni hänen kanssa viestitellessä. Odotan, että kiinteistönvälittäjä soittaa kohteesta jossa on 400 metrin päässä järvi...sitä yritetään päästä katsomaan tällä viikolla ja sitten olis uusi vapaa-ajanviettopaikka meilläkin...tosin pidetään sitä järvenrantataloa vähän niinkuin kesämökkinä ja asutaan edelleen miehen kanssa eri osoitteissa tuloista johtuvista syistä.

Mies lähti töihin ja minä yksin kissan kanssa kotona...onneksi on noita facetuttuja joitten kanssa kirjoitella.

Joten kaiken kaikkiaan ihan hyvää kuuluu kun ei pienistä valita. :)

Vierailija
1205/20495 |
09.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei kiinnosta. :( En tiedä miksi häm ei voi vaan suoraan kertoa sitä, mutta kyllä harmittaa enemmän kuin haluaisin itsellenikään myöntää. No ei kai siinä, kohti uusia pettymyksiä.

Vierailija
1206/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen eka räntäsade, tänään vesisade koko päivän...

Vaikuttaa lokakuulta🔆

Mitäs Sinun päivääsi kuuluu?

N62 (ei näy kommentoinnissa, olen "vierailija" päivityksen jälkeen...)

Vierailija
1207/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kysymästä. Ihan hyvää kuuluu, vaikka vähän väsyttää. Pientä kahvipaussia pidän työn lomassa. Eilen pääsin parin viikon tauon jälkeen harrastukseen, fyysisesti olin väsy sen jälkeen, mutta mieli virkistyi kummasti. Ainoa, mikä tällä hetkellä harmittaa, on jääkaappi, joka kaipaisi pikaista siivousta 🤢. Illalla on jo ihan pakko tehdä asialle jotain...

Vierailija
1208/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelko tulevasta. Juuri ja juuri jaksanut sinnitellä tähän asti, jatkosta en tiedä.

Lapset kärsii pelosta ja talousahdingosta. En tiedä mitä heille käy jos minua ei ole. 

En jaksa pelätä muuttoa taas pienenpään asuntoon ma mu jen viereen. Pelottaa turvallisuus. Liian vähän ruokaa ja kaikki. 

yh äiti jota Orpo ei arvosta tai lapsia

Suomi on pahuus. 

Vierailija
1209/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pelko tulevasta. Juuri ja juuri jaksanut sinnitellä tähän asti, jatkosta en tiedä.

Lapset kärsii pelosta ja talousahdingosta. En tiedä mitä heille käy jos minua ei ole. 

En jaksa pelätä muuttoa taas pienenpään asuntoon ma mu jen viereen. Pelottaa turvallisuus. Liian vähän ruokaa ja kaikki. 

yh äiti jota Orpo ei arvosta tai lapsia

Suomi on pahuus. 

Aika kummalliseksi on maailma mennyt. En saata ymmärtää kokoomuksen suosiota, keneltä oikein ne gallup-kyselyt tehdään? Lapsia pitäisi syntyä lisää, silti leikataan niiltä, joiden pitäisi niitä synnyttää... opiskelijoilta leikataan, sairailta, köyhiltä.

Maailmankirjat on sekaisin, ei voi muuta sanoa.

Koitahan pärjätä🤔

N62

Vierailija
1210/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään aikaan en ole tuntenut mitään. Nyt on oikein ihastumista ja kaipausta sydämessä.

Ihana ja kiva nainen työpaikalla  : )

Oikeasti ei tietenkään tule tapahtumaan mitään (?). Näin päivät vähän kevyempiä kuitenkin.

Vierailija
1211/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät varmasti ettei kiinnosta?

Vierailija
1212/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolla kuuluu, sanoi nuorempi kadetti.

Vierailija
1213/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Pitkään aikaan en ole tuntenut mitään. Nyt on oikein ihastumista ja kaipausta sydämessä.

Ihana ja kiva nainen työpaikalla  : )

Oikeasti ei tietenkään tule tapahtumaan mitään (?). Näin päivät vähän kevyempiä kuitenkin.

Höh. Saattaahan jotain tapahtuakin. Lisää. Ainakin sait jo iloa päiviisi😉

N62

Vierailija
1214/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kuolla kuuluu, sanoi nuorempi kadetti.

Tää oli hyvä, enpä ollut aiemmin kuullut

N62😊

Vierailija
1215/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi voi

Vierailija
1216/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisen muistisairaus ahdistaa. Toisaalta helpottaa, kun hän jo siinä tilassa, ettei tunnu itse asiaa tiedostavan vaan vaikuttaa ihan onnelliselta. Tuntee minut onneksi vielä melkein aina. Toisinaan kuvittelee toiseksi

Vierailija
1217/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kiitos kysymästä. Ihan hyvää kuuluu, vaikka vähän väsyttää. Pientä kahvipaussia pidän työn lomassa. Eilen pääsin parin viikon tauon jälkeen harrastukseen, fyysisesti olin väsy sen jälkeen, mutta mieli virkistyi kummasti. Ainoa, mikä tällä hetkellä harmittaa, on jääkaappi, joka kaipaisi pikaista siivousta 🤢. Illalla on jo ihan pakko tehdä asialle jotain...

Nyt ei harmita enää jääkaappikaan. Sain sen siivottua. Mies auttoi, kunhan kotiutui töistään. Oli kiva saada apua tylsään hommaan. Kädet haiskahtaa vielä etikalle, mutta ei sekään mitään haittaa.

Vierailija
1218/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli töitä tehtyä töissä niin, että meinasi ruokailu jäädä välistä töissä. Vasta klo.13.30 aloitin ruokailuni tänään. 

Mieli meni myös tänään matalaksi, kun Yonan keikasta tuli peruuntumisilmoitus. Mä olisin niiin halunnut nähdä Yonan livenä ensiviikolla :(   

Enpä mä tänään yhtikäs mitään vapaa-ajallani tehnyt, paitsi pesin pyykkiä ja näpertelen kännyllä. Ei mikään mukava päivä tänään. Koko päivän on satanut ja hirveä tuulikin puhaltaa. Pitää alkaa katsoa kohta jotain elokuvaa, jos se sattuisi piristämän mieltäni. 

Eipä Yonallakaan vaikuta menevän hyvin, kun peruntumiseen syynä on yleisökato.

Tuntuu siltä, kuin tuuli tulisi kohta ikkunasta läpi. Niin kovaa tuulee. On kyllä tosissaan ankea sää tänään.

M30

Vierailija
1219/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tänään tuli töitä tehtyä töissä niin, että meinasi ruokailu jäädä välistä töissä. Vasta klo.13.30 aloitin ruokailuni tänään. 

Mieli meni myös tänään matalaksi, kun Yonan keikasta tuli peruuntumisilmoitus. Mä olisin niiin halunnut nähdä Yonan livenä ensiviikolla :(   

Enpä mä tänään yhtikäs mitään vapaa-ajallani tehnyt, paitsi pesin pyykkiä ja näpertelen kännyllä. Ei mikään mukava päivä tänään. Koko päivän on satanut ja hirveä tuulikin puhaltaa. Pitää alkaa katsoa kohta jotain elokuvaa, jos se sattuisi piristämän mieltäni. 

Eipä Yonallakaan vaikuta menevän hyvin, kun peruntumiseen syynä on yleisökato.

Tuntuu siltä, kuin tuuli tulisi kohta ikkunasta läpi. Niin kovaa tuulee. On kyllä tosissaan ankea sää tänään.

M30

Yona oli Viiden jälkeen ohjelmassa tällä viikolla. Jotain ongelmia taloudessa keikkajärjestäjän/managerin/levy-yhtiön kanssa

Vierailija
1220/20495 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kehumista. Minulle todella tärkeä ihminen on vetäytynyt totaalisesti. Ei halua tavata eikä puhua puhelimessa. Pari viestiä tullut viimeisen kolmen viikon aikana, eikä niistä saa mitään koppia. Tässä sitä sitten mielessään pyörittelee, että mitähän ihmettä on tehnyt väärin. Ei kuulemma mitään, mutta ei sanat ja teot kohtaa millään tasolla. Turhauttaa ja surettaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi