Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20426)
Pesin päivällä keittiön ikkunat ja verhot. Juuri silitin verhot ja ripustin takaisin. On raikasta ja kiva olo.
Kävin tänään uimassa. Joka vedolla ajattelin, ihastelin, et kesä on nyt, tässä. Nenä järven pinnalla lipuen, ihana veden tuoksu. Metsää järven rannoilla. On niin kaunista. Ainakin kuukauden käyn vielä uimassa.
Minulta ei ole kukaan muu tänään (eikä kyllä vähään aikaan muutenkaan) kysynyt mitä minulle kuuluu. Kiitos ketjun aloituksesta.
Kiitos taas kaikille kuulumisten kertomisesta. Tavallista arkea monella, puuhaa ja askaretta. Se on parasta, arkea on elämässä eniten, juhlahetket vähissä.
Itse meen tänään kirpparille. Jänskättää. 2vk ollut tavarat myynnissä, kumpa pöytä huutaisi tyhjyyttään
N62
Typerän kierooooontunet modet mellastavat taas alkuviikon kankkusessa ja se ei yhtään ilahduta.
Hui miten jännää. Kirpparilla oli myynti 55 egee kun jo pelkäsin ettei kauppa käy...🙃😕🙃
N62
Vierailija kirjoitti:
En uskalla sanoa miehelleni, että en halua panna. Mieluiten enää ikinä...
Mikset?
Toinen päivä loman jälkeen töissä. Olen onnellinen, että on etätyömahdollisuus. Tänään taas siitä kiittelin jotain. Tauoilla kävin pyöräilemässä ja pyykkäämässä. Voittaa taukohuoneen turhat jorinat, vaikka sielläkin on välillä ihan kiva käydä 😀
Illaksi pitäisi keksiä vähän jotain puuhaa teinien kanssa. Pitää yrittää nauttia nyt heidän seurastaan kun pian lentävät pesästä.
Lomaa olisin kyllä voinut jatkaa vielä muutaman viikon.
Oikeastaan aika jees.
Ollaan (vanhempien, vanhemmat lomareissussa) mökillä oltu nyt reilu viikko ja on ollu kyllä ihanaa.
Maaseudun rauha ja oma piha, oma lupa.
Asutaan siis kerrostaloläävässä.
Kissakin tykkää kovasti tästä paikasta ja sen touhuja on tosi kiva seurailla :)
Asuinpaikkakuntamme on alkanut mua ahdistaa, jotenkin ihmiset on siellä niin negatiivisia tyhjännilluttäjiä monet-sellaisetkin, jotka omasta mielestään ovat yltiöpositiivisia.
Joten tehnyt tosi hyvää päästä terveempään ilmapiiriin. Nautin.
Miehenkin kanssa ollaan riidelty vaan kerran nyt täällä ollessa, muutoin on oltu kiehnätty rakastuneina <3
Ps. Ei ole nyt mahdollista muuttaa kun ei ole rahaa.
Jo nyt on jännät paikat. Tilasin eka kertaa netistä pellavaleningin. Haen sen kohta ja mietin nyt onko väri ja koko kohdillaan...
Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu.
Hormonaalinen kierto kallistuu siihen suuntaan, että menkkojen pitäisi alkaa ihan just, eli tämä masentelu, itkeskely ja hiilarihimo helpottaa piakkoin.
Hellu lupasi laittaa mulle vapevehkeen kuntoon, pääsen viimeinkin työstämään tupakoinnin lopettamista itselleni (tällä hetkellä) sopivalla tavalla. Olen kuunnellut sen stumppaa tähän - kirjan jo kolme kertaa, aloitan sen uudelleen ja olo on reipas.
Paino on lähtenyt putoamaan ja tällä kertaa ymmärrän paremmin, mihin yritykset ovat kaatuneet edellisillä kerroilla. Haluan päästä pysyvästi eroon lihavan tytön identiteetistä painittuani sen kanssa 30 vuotta.
Kaiken kukkuraksi tyttöni suostui lähtemään isälleen päiväksi, harvinaisen kiva homma sekin.
Parempaa päivää ja jatkoa meille kaikille!
Just oon herännyt ja koira makoilee jalkojeni päällä. Taas oon palannut mökille, mutta onneksi ei enää yskimiset ja muut oloa vaivaa.
Eilen yksi oli käynyt mustikassa ja kunnon ämpärillisen niitä toi ja sitten kalaakin toiset oli saanut kalastellessa, että tänään on herkuttelupäivä niitä syödessä.
M30
Kiitos ihan hyvää, 7 tuntia nukuttu aika mukavasti.
Aamupala syöty ja lähdössä kiertään paikallisia kirppareita, yksin ) kaikki lomailee vielä. Sitten ruokaa kaupasta, kotiin lukeen ja kaappeja siivoon, turhat purnukat poissa! Sadetta luvassa, joten ihanan viileetä vaikka siivoilla.
Mukavaa päivää kaikille.
Huonoa kuuluu. Pitäs taikoa jostain 300e. Enkä tiedä mistä. Ei ole mitään myytävääkään...
Nyt olisi parempi hetki kertoa päivästä, kuin tuo aikaisempi viestini.
- Aamulla nukuin koira sylissä.
- Pidin sen jälkeen 20 minuutin uintisession järvessä.
- Nyt on ruokahetki, jossa on järvestä kalastettu hauki, perunaa, salaattia ja olutta.
- Myöhemmin tulee mustikkapiirakkaa lähimetsän mustikoista.
- Ruuan jälkeen pikkutauon jälkeen menen taas uimaan.
- Illalla aion katsoa tv:stä The Shining -leffan karkkien kanssa.
Eli nautinnollinen ja erittäin mukava päivä tiedossa.
Herneitäkin tässä päivän mittaan nautin.
M30
Vierailija kirjoitti:
Jo nyt on jännät paikat. Tilasin eka kertaa netistä pellavaleningin. Haen sen kohta ja mietin nyt onko väri ja koko kohdillaan...
Just joo. Pellava oli polyesteriä. Koko kippana. Väri oikea. Ekpä tartte tuosta firmasta enää tilata. Ja tuhannen ryppynen!
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi parempi hetki kertoa päivästä, kuin tuo aikaisempi viestini.
- Aamulla nukuin koira sylissä.
- Pidin sen jälkeen 20 minuutin uintisession järvessä.
- Nyt on ruokahetki, jossa on järvestä kalastettu hauki, perunaa, salaattia ja olutta.
- Myöhemmin tulee mustikkapiirakkaa lähimetsän mustikoista.
- Ruuan jälkeen pikkutauon jälkeen menen taas uimaan.
- Illalla aion katsoa tv:stä The Shining -leffan karkkien kanssa.Eli nautinnollinen ja erittäin mukava päivä tiedossa.
Herneitäkin tässä päivän mittaan nautin.M30
Hauskaa, kun kerrot kuulumisiasi. Mukava kun olosi on kohentunut. Mukavaa kesän jatkoa
N62
Moi ihan hyvää,sinkkuna vapaana on helppoa.
Kiitos kysymästä. Muuten olisi ollut oikein onnistunut päivä, mutta jo 9000 askeleen jälkeen alkoivat rintakivut. Pisto keskelle rintakehää sydämen kohdalle. Kipu on melko voimakas. Ei kuulemma voi johtua sydämestä, sellainen kipu, jonka paikan voi osoittaa sormella. Sanoivat aiemmin päivystyksessä. Asiaa ei haluta tutkia julkisella puolella.
Olin juonut vain vettä., niin että kipu ei voi liittyä ruokailuun.
Yksin kotona loppuviikon. Loma ja omaa aikaa. Siivoan ja järjestelen työ/askarteluhuoneeni, siinä on kovasti tekemistä. Jääkaappi täynnä ruokaa niin välttämättä ei tarvitse pariin päivään lähteä yhtään minnekään