Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20417)

Vierailija
561/20417 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nniiiiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nniiin kirjoitti:

Huonoa. Loma mennyt kotona koska ei ole rahaa. Vihoviimeiset bänät narsistin kanssa, itken joka päivä, ahdistaa kovasti. narsu p*anee ja tapailee jo uutta uhriaan, esittää minulle.  Viikon päästä takaisin töihin, onpahan jotain tekemistä edes. En varmaan ikinä löydä enää ketään kumppania :( 

Luota siihen, että elämäsi muuttuu parempaan suuntaan. Suru ottaa aikansa. Sen jälkeen ala pitää huolta itsestäsi.

Oma kihlaukseni purkautui 22-vuotiaana ja luulin etten löytäisi enää ketään. On löytynyt vuosien varrella uusia kumppaneita, jopa aviopuoliso lähes 60-vuotiaana.

Kiitos sinulle ystävällisistä sanoistasi, tuntuipa mukavalta. Kyllähän tämä pieneltä kuolemalta tuntuu. Asiaa ei auta toisen uusi kaveri heti meidän suhteen loppumisen jälkeen. Laastarihan se on tietysti mutta silti, tuntuu pahalta. Kuin ei itse olisi merkinnyt mitään. Ei auta kuin antaa ajan kulua. Yksin on kyllä kurjaa.

Olen jo 48 vuotias ja takana myös monta parisuhdetta. Siksi kai pelko etten enää ole koskaan onnellinen.

Toivotan mukavaa kesää sulle ja kiitän sanoistasi :)

Jos hän oikeasti narsisti on, niin sä et ole merkannut hälle koskaan mitään. Se uusi ei ole mikään laastari teidän suhteesta, se on luultavasti ollut kuvioissa jo jonkin aikaa. Kuten moni muukin. Narsistille ei kukaan merkkaa mitään, ne vaan käyttää ihmisiä.

Vierailija
562/20417 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On loma, mutta mieli on vähän ahdistunut. Kaksi nuorta aikuista lastani ovat juuttuneet tilaan, jossa on iso syrjäytymisen riski. En tiedä kuinka heitä voisi tuuppia eteenpäin, kun heillä ei ole ajatuksia tulevaisuudesta eivätkä itse koetakaan ohjautua uuteen elämänvaiheeseen. Joku sanoi, että potki pellolle. No, miten sen käytännössä muka teet, koska eivät ole tällä hetkellä opiskelijoita eli eivät saa opiskelija-asuntoa, ja muut vuokra-asunnot taitavat olla aivan liian kalliita täällä eteläisessä Suomessa. Eikä tunnu ajatuksena mukavalle, että heidät ajaisi kotoa, jos omillaan elämisen edellytyksiä ei ole. Opiskelupaikkaakaan kun ei irronnut kevään yhteishaussa :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/20417 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On loma, mutta mieli on vähän ahdistunut. Kaksi nuorta aikuista lastani ovat juuttuneet tilaan, jossa on iso syrjäytymisen riski. En tiedä kuinka heitä voisi tuuppia eteenpäin, kun heillä ei ole ajatuksia tulevaisuudesta eivätkä itse koetakaan ohjautua uuteen elämänvaiheeseen. Joku sanoi, että potki pellolle. No, miten sen käytännössä muka teet, koska eivät ole tällä hetkellä opiskelijoita eli eivät saa opiskelija-asuntoa, ja muut vuokra-asunnot taitavat olla aivan liian kalliita täällä eteläisessä Suomessa. Eikä tunnu ajatuksena mukavalle, että heidät ajaisi kotoa, jos omillaan elämisen edellytyksiä ei ole. Opiskelupaikkaakaan kun ei irronnut kevään yhteishaussa :(

Minkähän ikäisiä nämä ovat? Ovatko hakeneet edes töihin?

Vierailija
564/20417 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin paljastanko hoitaville tahoille tulevalla viikolla miten huonossa kunnossa olen vai yritänkö esittää edelleen parempaa.

Päädyin siihen, että kerron. On helpottunut olo vaikka kaikenlaista haastetta on luvassa monella tavalla. Kylmä pepsimaxi lämpimällä terassilla toi ripauksen normaaliutta ja kesää päivään.

Vierailija
565/20417 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisiä. Toinen päätti juuri keskiasteen opinnot, toisella ne vielä jatkuu, koska mielenterveys ei ole ollut paras mahdollinen (hoitosuhde ja lääkitys on). Kummallakaan ei ole tarvetta päästä elämässä eteenpäin :( Töitä ovat paljonkin hakeneet.

Vierailija
566/20417 |
10.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppisiä. Toinen päätti juuri keskiasteen opinnot, toisella ne vielä jatkuu, koska mielenterveys ei ole ollut paras mahdollinen (hoitosuhde ja lääkitys on). Kummallakaan ei ole tarvetta päästä elämässä eteenpäin :( Töitä ovat paljonkin hakeneet.

Jos töitä yrittävät tosissaan saada, niin onhan sekin eteenpäin pyrkimistä. Tosin jos mitään koulutusta ei ole, niin aika vaikea saada... Mutta mikä tahansa osa-aikainenkin työ on parempi kuin ei mitään.

Vierailija
567/20417 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuma.

Vierailija
568/20417 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on haastava päivä.

Taaperon yö ja vielä aamukin olivat vaikeita, pieni totuttelee siihen, että äiti lähteekin aamulla töihin ja isä jää kanssaan kotiin. Päivä alkoi siis itkulla ja pienen ihmisen alun lohduttamisella...

Uudessa työssäkin vähän tökkii. En jotenkin tunne saavani otetta hommistani. Perehdytystä en ole ehtinyt saada (esihenkilöt kiireisiä ja paljon reissussa ulkomailla), joten minun on oltava skarppina ja osattava esittää kysymyksiä oikeisiin kohtiin. Erityisesti tällaisina päivinä se tuntuu raskaalta!

Positiivisia ja iloisia asioita löytyy kuitenkin haasteiden oheen. Olen yli puolenvälin raskaana, vauva on ahkerasti liikkeellä päivittäin ja kovasti jo odottelen vatsan kasvamista! Tälläkin hetkellä pienet kädet tai jalat huitovat vilkkaasti navan tienoilla muistuttaen, mitkä asiat elämässä ovat todella tärkeitä.

Jaksamista haastaviin päiviin ja iloa jakavia ajatuksia kaikille 🌸

Vierailija
569/20417 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaekki kuulluu mittee kovvoo puhuttaa.

Vierailija
570/20417 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuma.

Kuin sinäkin.

Vierailija
571/20417 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kuuluu parempaa kuin vuosiin. Löysin itselleni täydellisen seurustelukumppanin, ihmisen, joka on kuin vastakkaista sukupuolta oleva minä. Kiltti, huolehtiva, keskusteleva ja omillaan pärjäävä, niin kuin itsekin olen. Täydellisesti yhteen sopiva huumorintaju ja ihana fyysinen läheisyys. Kyllä tässä kelpaa keski-ikäisen elää uutta nuoruuttaan!

Vierailija
572/20417 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomalla ja työasiat aika hyvin pysyneet poissa mielestä. 

Rahat vähissä, pitäisi kuvata ja hinnoitella myytävää nettiin. Laiskuttaisi kuitenkin

Vierailija
573/20417 |
11.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kuuluu parempaa kuin vuosiin. Löysin itselleni täydellisen seurustelukumppanin, ihmisen, joka on kuin vastakkaista sukupuolta oleva minä. Kiltti, huolehtiva, keskusteleva ja omillaan pärjäävä, niin kuin itsekin olen. Täydellisesti yhteen sopiva huumorintaju ja ihana fyysinen läheisyys. Kyllä tässä kelpaa keski-ikäisen elää uutta nuoruuttaan!

Kuulostaa hyvältä :)  

Vierailija
574/20417 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnoittelin kirpparille tavaraa ulkogrillikatoksessa. Aurinko paistoi varpaisiin... punoittavat nyt. Helle laiskottaa. Pihassa ukot kaivaa uomaa kaapeleille, paarmat kiusanaan (hevoshaka vieressä)

Vierailija
575/20417 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen sekä sisä- että ulkotiloissa tapahtuvasta vainoamisesta. Enkä ehkä ole ainoa, onhan näitä muitakin, jotka ovat seurailleet sivusta tätä sairasta hulluutta.

Joka tapauksessa joillekin, jotka sen ovat ansainneet, koittaa varmasti mukavan hikiset viikot - kuukaudet ennen kuin poliisista tulee yhteydenottoa.

Vierailija
576/20417 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein rikosilmoituksen sekä sisä- että ulkotiloissa tapahtuvasta vainoamisesta. Enkä ehkä ole ainoa, onhan näitä muitakin, jotka ovat seurailleet sivusta tätä sairasta hulluutta.

Joka tapauksessa joillekin, jotka sen ovat ansainneet, koittaa varmasti mukavan hikiset viikot - kuukaudet ennen kuin poliisista tulee yhteydenottoa.

Ikävä kyllä se ei vielä johda mihinkään, välttämättä.

Tein vuosi sitten saman, kun minun ja toisen henkilön sähköpostiin murtauduttiin. Tekijä oli ilmiselvä. Häntä vastaan olisi löytynyt todisteita jopa julkisuudesta, jos poliisi olisi tutkinut astetta verran pidemmälle.

Osasi kuitenkin valehdella itsensä taitavasti ulos. Ilmoitukseni toimi tietenkin pelotteena, että täältä pesee jos jotain vielä yrittää.

Vierailija
577/20417 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tein vuosi sitten saman, kun minun ja toisen henkilön sähköpostiin murtauduttiin. Tekijä oli ilmiselvä. Häntä vastaan olisi löytynyt todisteita jopa julkisuudesta, jos poliisi olisi tutkinut astetta verran pidemmälle.

Osasi kuitenkin valehdella itsensä taitavasti ulos. Ilmoitukseni toimi tietenkin pelotteena, että täältä pesee jos jotain vielä yrittää.

Peloite toimii ainakin. Ellei ihminen sitten ole täysi psykopaatti. 

Varsinkin, kun tähän liittyy itseni lisäksi muitakin ihmisiä, joita vastaan on tehty.

Vierailija
578/20417 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nniiiiin kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nniiin kirjoitti:

Huonoa. Loma mennyt kotona koska ei ole rahaa. Vihoviimeiset bänät narsistin kanssa, itken joka päivä, ahdistaa kovasti. narsu p*anee ja tapailee jo uutta uhriaan, esittää minulle.  Viikon päästä takaisin töihin, onpahan jotain tekemistä edes. En varmaan ikinä löydä enää ketään kumppania :( 

Luota siihen, että elämäsi muuttuu parempaan suuntaan. Suru ottaa aikansa. Sen jälkeen ala pitää huolta itsestäsi.

Oma kihlaukseni purkautui 22-vuotiaana ja luulin etten löytäisi enää ketään. On löytynyt vuosien varrella uusia kumppaneita, jopa aviopuoliso lähes 60-vuotiaana.

Kiitos sinulle ystävällisistä sanoistasi, tuntuipa mukavalta. Kyllähän tämä pieneltä kuolemalta tuntuu. Asiaa ei auta toisen uusi kaveri heti meidän suhteen loppumisen jälkeen. Laastarihan se on tietysti mutta silti, tuntuu pahalta. Kuin ei itse olisi merkinnyt mitään. Ei auta kuin antaa ajan kulua. Yksin on kyllä kurjaa.

Olen jo 48 vuotias ja takana myös monta parisuhdetta. Siksi kai pelko etten enää ole koskaan onnellinen.

Toivotan mukavaa kesää sulle ja kiitän sanoistasi :)

Minäkin olin väärässä paikassa kiltti ja avoin ihmiselle, josta nousi esiin huonompi puoli. Pahoitteli kyllä, rivien välistä ja mutkan kautta. Itkettää ja kyrsii silti, vaikka kyseessä on ollut tapailu jolta en ole odottanut muuta kuin viihtymistä.

Omat tuoreehkot haavat siinä avautuivat. Onneksi on ollut lomallakin töitä.

N 50.

Vierailija
579/20417 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Peloite toimii ainakin. Ellei ihminen sitten ole täysi psykopaatti. 

Varsinkin, kun tähän liittyy itseni lisäksi muitakin ihmisiä, joita vastaan on tehty.

Peloite nimenomaan. Eipä ole sähköpostissa enää käyty.

Vierailija
580/20417 |
12.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa. Myöhästyin lääkäristä 15 minuuttia eivätkä enää tehneet toimenpidettä, jota olin odottanut 2 kuukautta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä