Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20414)
Vierailija kirjoitti:
N62 mitä sinulle itsellesi kuuluu ja kuinka voit? - Kysyy kirjoittaja 520, piti laittaa tuohon loppuun tämä kysymys :)
Kiitos kiitoksista 520
Mukavasti menee, enste kävin kylämarkkinoilla, kastuin. Mustikkametsästä tulin just hiki päässä, pikkuhiljaa herkut kypsyvät...
Tosiaan, harvoin nykyään kysytään kuulumisia, olen yrittänyt petrata. Pienikin ystävällinen ele voi pelastaa jonkun päivän.
Piti olla kurja sateinen päivä, mutta tässä mä nyt riippumatolla vietän aikaa ja aurinko paistaa.
Tuli uitua, kirppiksellä käytyä, kaupassa ja taas uimassa. Sitten tuli syötyä lihan paloja vartaassa ja kasviksia vartaassa ja juomana olutta. Jälkkäriksi söin vadelmia, joita tuli myös ostettua.
Huono olo kaikkosi, kun tuli käytyä uimassa.
En tiedä yhtään mistä se mun huono olo kumpusi. Siis ei yskitä eikä tunnu kurkussakaan, kun tuli käytyä uimassa. Aika outoa.
Ei tästä riippumatolla makoilusta tule varmasti pitkäkestoista, kun kuulin just ukkosen jyrinää.
Aurinko just meni pilveen ja tuntuu siltä, että kohta alkaa sataa.
Tähän ketjuun on oikeasti kiva palata, kun tämä on niin mukava, että kiitos N62 mukana olostasi minunkin puolesta.
Taidanpa tästä mennä sisälle, kun ukkonen kuulostaa uhkaavalta ja taas se yskä iski.
M30
Nukuin 3 tunnin päiväunet. Autuasta. Pari yötä meni huonolla unella, nyt otin takaisin. Yleensä olen päiväunikiellossa, koska se kostautuu, mutta nyt en voinu tainnutukselle mitään. Lauantai jatkuu rattoisasti.
Voimia sinulle, 521/526 joka pelkäät miehesi puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Piti olla kurja sateinen päivä, mutta tässä mä nyt riippumatolla vietän aikaa ja aurinko paistaa.
Tuli uitua, kirppiksellä käytyä, kaupassa ja taas uimassa. Sitten tuli syötyä lihan paloja vartaassa ja kasviksia vartaassa ja juomana olutta. Jälkkäriksi söin vadelmia, joita tuli myös ostettua.
En tiedä yhtään mistä se mun huono olo kumpusi. Siis ei yskitä eikä tunnu kurkussakaan, kun tuli käytyä uimassa. Aika outoa.Ei tästä riippumatolla makoilusta tule varmasti pitkäkestoista, kun kuulin just ukkosen jyrinää.
Aurinko just meni pilveen ja tuntuu siltä, että kohta alkaa sataa.Tähän ketjuun on oikeasti kiva palata, kun tämä on niin mukava, että kiitos N62 mukana olostasi minunkin puolesta.
Taidanpa tästä mennä sisälle, kun ukkonen kuulostaa uhkaavalta ja taas se yskä iski.
M30
Hei M30. Kiitokset suullekin. Koita malttaa levätä, lääkettä tarpeeseen. Harmi kun lomallasi sairastat. Voimisia🌱
N62 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään mistä se mun huono olo kumpusi. Siis ei yskitä eikä tunnu kurkussakaan, kun tuli käytyä uimassa. Aika outoa.Ei tästä riippumatolla makoilusta tule varmasti pitkäkestoista, kun kuulin just ukkosen jyrinää.
Aurinko just meni pilveen ja tuntuu siltä, että kohta alkaa sataa.Tähän ketjuun on oikeasti kiva palata, kun tämä on niin mukava, että kiitos N62 mukana olostasi minunkin puolesta.
M30
Hei M30. Kiitokset suullekin. Koita malttaa levätä, lääkettä tarpeeseen. Harmi kun lomallasi sairastat. Voimisia🌱
Kiitos tsempeistä, mutta mä oon ollut niin lomassani kiinni, etten ole malttanut olla irti kesätekemisistä. Sen huomasin, että järvessä ja saunassa ei yskittänyt, mutta muuten on yskittänyt. Onkohan tässä jokin lämpötilan vaikutus milloin yskittää ja milloin ei?
Voi olla, että tuun katumaan tekemisiäni, kun nyt vähän on veren makua suussa.
M30
Katsoin videon
Museum Vrolik - Anatomy Stories 4: On Birth Defects & Superstition
ja nyt menen pesemään pyykkiä.
Sitten syön lounaan. Jonka jälkeen jatkan... lähityötä tietokoneella.
Eilen kotiin reissusta, ilta meni pyykätessä. Tänään laatuaikaa lapsen kanssa ja vähän kotihommia. Rentouttava loman aloitusviikko ollut, oon koittanut vähentää netissä roikkumista ja olen siinä aika hyvin onnistunutkin.
Väsyttää ja ottaa aivoon. Naapurin 5-kymppinen akka voihki ja kiljui viideltä, kuudelta ja ysiltä.
Vierailija kirjoitti:
Väsyttää ja ottaa aivoon. Naapurin 5-kymppinen akka voihki ja kiljui viideltä, kuudelta ja ysiltä.
I feel you.
Eniten ärsyttää se että voisi pitää yksityiset asiat yksityisinä, ei kiinnostele kuunnella 30v voihkintaa.
Täällä eilen klo 20, tänään klo 1, 2, 4.
Väsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you.
Eniten ärsyttää se että voisi pitää yksityiset asiat yksityisinä, ei kiinnostele kuunnella 30v voihkintaa.
Täällä eilen klo 20, tänään klo 1, 2, 4.Väsyttää.
No, anteeksi kun mä oon ihan vidun paska ihan joka ikisessä ketjussa. Mitään pahaa en ole kellekään sanonut, mutta pitäkää mua ihan kuvottavana.
Kun noin kovasti mä otan kaaliin, niin okei. Ette enää tule kuulemään minusta.
M30
Sanoinko että naapurini on nainen? Taisi unohtua.
Miksi kimposit? Kannattaa kasvattaa kuorta jotta et ota itseesi asioita turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I feel you.
Täällä eilen klo 20, tänään klo 1, 2, 4.Väsyttää.
No, anteeksi kun mä oon ihan vidun paska ihan joka ikisessä ketjussa. Mitään pahaa en ole kellekään sanonut, mutta pitäkää mua ihan kuvottavana.
Kun noin kovasti mä otan kaaliin, niin okei. Ette enää tule kuulemään minusta.
M30
Sanoinko että naapurini on nainen? Taisi unohtua.
Miksi kimposit? Kannattaa kasvattaa kuorta jotta et ota itseesi asioita turhaan.
Ahaa. Tulkitsin viestiäsi väärin. Suurimmaksi osaksi mä rennosti otan, mutta jossakin vaiheessa mäkin räjähdän.
Luulin tuolla 30v jutulla viittaavasi minuun, kun oon päivitellyt olojani tänne.
Mä oon muissa ketjuissa saanut ihan tarpeettomia mielenosoituksia, joten niistä kumpusi tuo aggressiivisuuteni. Anteeksi siitä.
M30
Huonoa. Loma mennyt kotona koska ei ole rahaa. Vihoviimeiset bänät narsistin kanssa, itken joka päivä, ahdistaa kovasti. narsu p*anee ja tapailee jo uutta uhriaan, esittää minulle. Viikon päästä takaisin töihin, onpahan jotain tekemistä edes. En varmaan ikinä löydä enää ketään kumppania :(
Nniiin kirjoitti:
Huonoa. Loma mennyt kotona koska ei ole rahaa. Vihoviimeiset bänät narsistin kanssa, itken joka päivä, ahdistaa kovasti. narsu p*anee ja tapailee jo uutta uhriaan, esittää minulle. Viikon päästä takaisin töihin, onpahan jotain tekemistä edes. En varmaan ikinä löydä enää ketään kumppania :(
Luota siihen, että elämäsi muuttuu parempaan suuntaan. Suru ottaa aikansa. Sen jälkeen ala pitää huolta itsestäsi.
Oma kihlaukseni purkautui 22-vuotiaana ja luulin etten löytäisi enää ketään. On löytynyt vuosien varrella uusia kumppaneita, jopa aviopuoliso lähes 60-vuotiaana.
Muuten hyvin, mutta epävarmuuksia pukkaa.
Heräsin noin vartti sitten ja olen siitä eteenpäin möyrinyt ja pyörinyt sängyn pohjalla. Menen keittämään kahvia ja käymään suihkussa.
Erehdyin tuossa eilen käymään va'alla ja huomasin että mun paino on noussut pari kiloa :C Yritän olla ajattelematta sitä liikaa. Mä olen kuitenkin muuten perusterve ihminen. Paino jutut vaan tuottaa epävarmuutta. Koitan keksiä jotain kivaa tekemistä tänään
Minua nauratti tänään kovasti, itse asiassa minua naurattaa aina, kun nuo voimaantuneet kehopositiiviset ihrakasa-lylleröpylleröt lyllertää pitkin Prisman käytäviä. On hassua katsella, kun ne tekee hidasta itsaria itselleen (ja jotkut valitettavasti myös lapsilleen) ostamalla valtavat määrät epäterveellistä roskaruokaa. Edellisten kertojen ostokset niillä onkin kertynyt jo perseen, lantion, vatsa, kaulan, reisien ym. seuduille XD
Pulskat on näillä posket, niin että silmät näyttään ihan itämaiseen tyyliin pieniltä ja nuo lylleröpylleröt onkin kuin pohjoismaisia sumopainijoita...
Vierailija kirjoitti:
Minua nauratti tänään kovasti, itse asiassa minua naurattaa aina, kun nuo voimaantuneet kehopositiiviset ihrakasa-lylleröpylleröt lyllertää pitkin Prisman käytäviä. On hassua katsella, kun ne tekee hidasta itsaria itselleen (ja jotkut valitettavasti myös lapsilleen) ostamalla valtavat määrät epäterveellistä roskaruokaa. Edellisten kertojen ostokset niillä onkin kertynyt jo perseen, lantion, vatsa, kaulan, reisien ym. seuduille XD
Pulskat on näillä posket, niin että silmät näyttään ihan itämaiseen tyyliin pieniltä ja nuo lylleröpylleröt onkin kuin pohjoismaisia sumopainijoita...
Onko heillä siilitukka?
Kaupungilla edelläni käveli isokokoinen nainen jolla oli platinablondattu siili, leikattuna tavalla, joka toi mieleen miesten hiusleikkauksen. Hän piteli kädestä noin 5-vuotiasta poikaa ja samanikäistä tyttöä, jotka olivat tummahiuksisia, hinteliä - ja huomattavan pienipäisiä (eivät kuitenkaan näyttäneet ukrainalaisilta, joille tyypillistä pienikalloisuus, vaan tulee mieleen sana Armenia... vaikka en tiedä, olenko koskaan edes nähnyt armenialaista! Mutta jotain sentyyppistä tummaa siis.) Pojan jalkaterät harottivat. Mietin, olivatko lapset naisen adoptoimia?
Hänen perässään kulki ehkä 7-vuotias tyttö, tumma hänkin. Mutta hänen luustonsa oli poikkeuksellisen tanakka, leveä, niin että hän näytti sivusuunnassa venyneeltä, tai pystysuunnassa prässätyltä.
En sano näitä yhtään halveksuen, totean vain. Minua kiinnostaa, millaisia fenotyyppejä ympäristö tuottaa, tai sallii.
Oli toinenkin tanakka, siilitukkainen nainen, jolla oli pienet silmät (ja silmälasit) ja nöpönenä. Hän paapotti jotain kahdelle teinitytölle, ja vaikutti hieman neuroottiselta/aggressiiviselta, siis pelottavalta. Se sai minut miettimään: millainen luonne tähän ulkonäköön tyypillisesti liittyy?
Kiitos kysymästä, mutta vähän huonoa kuuluu.. Sisäisesti paha olla ja pääasiassa parisuhteen takia, itkenyt melkein koko viikonlopun enkä ole saanut juuri nukuttua. Tiedättekö sen tunteen kun itsellä niin syvät rakkauden tunteet ja toinen ei ole varma tunteistaan? Toivottavasti ette tiedä sillä sehän sattuu aivan helvetisti ja syö sisältäpäin kun haluaisi vain tuntea että on rakastettu.. Ehkä tämä tästä..
Kova aamu*anetus.