Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20674)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on ihan kamala ja ilkeä ketju.
Juuri nyt on jokaisella mahdollisuus muuttaa ketjun suuntaa ja alkaa itse olla tästä lähtien ystävällinen kaikkia kohtaan.
Ja hyväksyä kaikki ja kaikenlaiset mielipiteet ja kirjoitukset. Ja D lopettaa kirjoittamisen ja palata takaisin riviin niin kuin muutkin. Samanarvoisia ollaan kaikki. Myös D: n anteeksi pyyntöä kiusaamilleen kirjoittajille tulee vaatia.
Sinua ei tietenkään anteeksi pyytäminen koske mielestäsi, vaikka poistelet täältä juuri toisten asialliset viestit. Ja kiusaat! Sinä kyllä mielestäsi saat sanoa tänne rumia vpn-osoitteesi takaa. Raukkamainen narsisti olet. Häpeä, jos osaat!
Kirjoitat osuvasti. Mutta:
Trolli nauttii, kun saa ihmiset hermostumaan. Trolli elää ilkeilystä, älä provosoidu. Älä ruoki trolliressua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri nyt on jokaisella mahdollisuus muuttaa ketjun suuntaa ja alkaa itse olla tästä lähtien ystävällinen kaikkia kohtaan.
Ja hyväksyä kaikki ja kaikenlaiset mielipiteet ja kirjoitukset. Ja D lopettaa kirjoittamisen ja palata takaisin riviin niin kuin muutkin. Samanarvoisia ollaan kaikki. Myös D: n anteeksi pyyntöä kiusaamilleen kirjoittajille tulee vaatia.
Sinua ei tietenkään anteeksi pyytäminen koske mielestäsi, vaikka poistelet täältä juuri toisten asialliset viestit. Ja kiusaat! Sinä kyllä mielestäsi saat sanoa tänne rumia vpn-osoitteesi takaa. Raukkamainen narsisti olet. Häpeä, jos osaat!
Kirjoitat osuvasti. Mutta:
Tämä. Älä ruoki trollia!!!
Ai camalaa! Doriksen omia viestejä on joku uskaltanut poistaa! Ehkä mode? Nyt D on niin vihainen. Hänen kultaisia ajatelmiaan on mennyt hukkaan. Voi hirweää!
En tiedä. Sekunti kerrallaan eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ RUOKI TROLLIA, OHITA TYHMÄT, ILMIANNA ASIATTOMAT. ÄLÄ PROVOSOIDU!
ÄLÄ RUOKI T R O L L I A!
Paras konsti on ampua joka suuntaan ja huutaa trollia! Niin sitä pitää, suuri sotapäällikkö D.
" ÄLÄ RUOKI TROLLIA, OHITA TYHMÄT, ILMIANNA ASIATTOMAT. ÄLÄ PROVOSOIDU!
ÄLÄ RUOKI T R O L L I A! "
Lakkaa sinäkin provosoitumasta :D
Joopa. Aikamoista väittelyä ollut täällä tänään?
Olen tänään seurannut Lähi-idän rauhanneuvotteluja ja panttivankien vapautumista. Liikuttunut heidän ja läheistensä puolesta. Autuaita ovat rauhantekijät. Kiitollinen heistä.
Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Joopa. Aikamoista väittelyä ollut täällä tänään?
Olen tänään seurannut Lähi-idän rauhanneuvotteluja ja panttivankien vapautumista. Liikuttunut heidän ja läheistensä puolesta. Autuaita ovat rauhantekijät. Kiitollinen heistä.
Hyvää yötä.
Hyvää yötä, rauhallista unta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:)
Vierailija kirjoitti:
Paras konsti on ampua joka suuntaan ja huutaa trollia! Niin sitä pitää, suuri sotapäällikkö D.
Päivän huumoripläjäys :DDDD Kiitos tästä!
Luin aluksi että "huutaa torilla" :DD Sellainen akuankka-mielikuva keskellä toria meuhkaavasta tyypistä :D
Bortsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän huumoripläjäys :DDDD Kiitos tästä!
Luin aluksi että "huutaa torilla" :DD Sellainen akuankka-mielikuva keskellä toria meuhkaavasta tyypistä :D
Bortsi
🤪😜🤩😛🤪💕
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. Sekunti kerrallaan eteenpäin.
Niinhän me kaikki :)
Inhottava myyjämuija oli kaupan kassana. Olipa todella inhottava ja ylimielinen käytös hänellä. Toivottavasti ei ole seuraavalla kerralla.
Hirveää meininkiä tällä palstalla taas.
Olen ollut ulkona tänäänkin paljon. Loppui sidontanauhakin kesken ja omenapuut sitä vielä kaipaavat, joten lisää täytyy ostaa. Pitäisi myös vielä kerran ajaa ruoho ja haravoida myös, kun täällä alkaa olemaan lehtikaaos jo. Muuten kiva, että sain kaikki roskat vietyä eilen pois. Täällä menee ikävästi muovinkeräys ja ns sekajäteastiat kiinni talveksi. Näin hyödynnän naapurikunnan vastaavia asuessani tässä rajalla, jotka auki ympäri vuoden. Ne pelastivat aikoinaan jo viime muuton aikaan ja sain sinne vietyä tavaraa. Muuten jäniksiä on näkynyt todella paljon. Kymmeniä viime päivinä erityisesti pimeän aikaan.
Kylmä on ollut koko päivän. Itsekin olen palellut ja nyt pitää etsiä paksumpi takki jo esille. Kävelyllä olin suosikkimaisemissani ja mukava vielä päästä sinne ennen lumen tuloa ja yritän paljon siellä käydä nyt. Opiskeluissa ehkä tuo henkilö nyt ehtiikin osallistua. Vastasi, että ehtisi nyt myöhemmin vastaukset antaa ja minun pitää nyt vaan uskoa siihen. Minun on ehkä vaan vaikeaa luottaa esim siihen, että lupaukset pidetään. Tässä odotellessa teen muita tehtäviä alta pois. Hyvä päivä ollut niinkuin eilenkin ja saan oikeasti paljon iloa tälläisistä päivistä, vaikka mitään erikoista ei tapahtunutkaan.
Äidilleni kuuluu myös parempaa nyt. Itse olen tyytyväinen viime päiviin, mutta väsynyt olen. Senverran väsynyt, että pyöräillessä hieman hutera olo jo, mutta ei se mitään kunhan saan vaan vielä tehtävää kirjoitettua. Kauppareissua siirsin taas pari päivää ja lähes kahteen viikkoon taas menee väli käynteihin, mutta kun on tavaraa vielä niin miksi toisaalta mennä.
Collective Soul - Shine
Tää palsta on jo pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut ulkona tänäänkin paljon. Loppui sidontanauhakin kesken ja omenapuut sitä vielä kaipaavat, joten lisää täytyy ostaa. Pitäisi myös vielä kerran ajaa ruoho ja haravoida myös, kun täällä alkaa olemaan lehtikaaos jo. Muuten kiva, että sain kaikki roskat vietyä eilen pois. Täällä menee ikävästi muovinkeräys ja ns sekajäteastiat kiinni talveksi. Näin hyödynnän naapurikunnan vastaavia asuessani tässä rajalla, jotka auki ympäri vuoden. Ne pelastivat aikoinaan jo viime muuton aikaan ja sain sinne vietyä tavaraa. Muuten jäniksiä on näkynyt todella paljon. Kymmeniä viime päivinä erityisesti pimeän aikaan.
Kylmä on ollut koko päivän. Itsekin olen palellut ja nyt pitää etsiä paksumpi takki jo esille. Kävelyllä olin suosikkimaisemissani ja mukava vielä päästä sinne ennen lumen tuloa ja yritän paljon siellä käydä nyt. Opiskeluissa ehkä tuo henkilö nyt ehtiikin osallistua. Vastasi, että ehtisi nyt myöhemmin vastaukset ant
Mukavia kuulumisia. Minä olen nähnyt kaksi kertaa ketun, melko läheltä molemmat, auton ikkunasta. Meni vuosia, kun olin viimeksi nähnyt.
Ilves olisi toivelistalla nähdä. Niitä liikkuu ihan lähellä, metsästäjät tietävät kertoa, jälkiä on paljon. Onpa vaikuttava elokuvakin: Ilveskuiskaaja. Olen monesti nähnyt.
Minä olen kirjoittanut k o l m e viestiä tänne tänään, nimelläni. Kaikki ne on poistettu.
Trolli haluaa kivojen poistuvan, älkää antako periksi!
Olen kovin harmissani kaikista valheista, joita täällä levitellään.
Hyvää yötä
Doris