Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20378)

Vierailija
20341/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!

Tämä.

Nyt lopetankin. On vaan niin viihdyttävää tökkiä häntä. Sori. Ei enää

Eri

Vierailija
20342/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli on viesti tai henkilö jonka ensisijainen tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, turhien viestien kirjoittamista ja saada vastaukseksi fleimejä=kiihkeitä tai muuten tunteellisia vastauksia. Älä ruoki trollia!

Oletko trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20343/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selvännäkijä on keskuudessamme!

Taitaa vaan olla sumea pallo (tai pää), kun laskettelee syväluotausta sujuvasti. Haaveammattinaan varmaan: keittiöpsykologi tai Aino Kassinen. Terapois itteään kans. Tirsk. Nyt alkoi naurattaa.

Tiskaamaan, ruoan suunnitteluun, saunan lämmitykseen. Perus lauantai.

Hänellä on kuitenkin lahja nähdä asiat selkeemmin kun hänen lyttääjät ja ne jotka yrittävät siivoamalla sivistyä. Tirsk.

lahja nähdä selvemmin. Onkos tää nyt joku suuruudenhullu Napoleon syndrooma. Oikeasti et voi tietää kenestäkään random kirjoittajasta yhtään mitään. Jatka satuilujasi, niinkuin varmaan teetkin. Toivottavasti itse tykkäät tyylistäsi. Moni ei.

Moni tykkääkin. Minäkin.

Vierailija
20344/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa vaan olla sumea pallo (tai pää), kun laskettelee syväluotausta sujuvasti. Haaveammattinaan varmaan: keittiöpsykologi tai Aino Kassinen. Terapois itteään kans. Tirsk. Nyt alkoi naurattaa.

Hänellä on kuitenkin lahja nähdä asiat selkeemmin kun hänen lyttääjät ja ne jotka yrittävät siivoamalla sivistyä. Tirsk.

lahja nähdä selvemmin. Onkos tää nyt joku suuruudenhullu Napoleon syndrooma. Oikeasti et voi tietää kenestäkään random kirjoittajasta yhtään mitään. Jatka satuilujasi, niinkuin varmaan teetkin. Toivottavasti itse tykkäät tyylistäsi. Moni ei.

Oletko nyt parempi kun muut. Et ole koska olet mennyt mollajien joukkoon. 

Vierailija
20345/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ei ole onneksi noin välinpitämättömiä. 

Vierailija
20346/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puista tuuli repii loputkin lehdet ja syksy syvenee. 

Vierailija
20347/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheesti nykyään lihavia ihmisiä ja kun eivät osaa pukeutua. Läskit pursuaa vaatteista läpi.

Vierailija
20348/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea tuulinen päivä!

Kävellen kirjastossa hakemassa varaamani kirja. Mukava kävellä pitkästä aikaa kun kesä pyöräilty.

Kaalilaatikko muhii uunissa. Ostin kuitenkin siirappia kun meinasin kotona olevaa hunajaa käyttää siihen. Täytyy talven mittaan keksiä loppusiirapille käyttöä- ehkä johonkin kakkuun.

Nämä jankkaajat täällä ovat ajan kuva. Epäkohteliaita kiusaajia- mitäpä muista kunhan MINÄ saan sanoa mitä vaan.

Asiaan- minä en edes tiedä kummejani. Enkä ole kenenkään kummitäti itse. Muutenkin olen huono täti. Minulla on paljon sisarusten lapsia joita en ole huomioinut mitenkään.

Hyvää, riidatonta, ystävällismielistä viikonloppua.

Vierailija
20349/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva viikonloppu tulossa. Vaimo lähti lasten kanssa anoppilaan. Saan viettää rauhallisen viikonlopun tyttöystävän kanssa.

Vierailija
20350/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva viikonloppu tulossa. Vaimo lähti lasten kanssa anoppilaan. Saan viettää rauhallisen viikonlopun tyttöystävän kanssa.

No mutta. Kaikkea on, toisilla, joillakin ei edes sitä anoppia.

Vierailija
20351/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauheesti nykyään lihavia ihmisiä ja kun eivät osaa pukeutua. Läskit pursuaa vaatteista läpi.

Kehorauha. Ei ole suotavaa arvioida ihmisten ulkonäköä, ei hyvässä, ei pahassa.

Jokainen tavan ihminen tietää tämän.

Vierailija
20352/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. Pitkiskin siellä kirjoittelee.)

Oikeasti jos täällä aletaan kytätä mihin kirjoitan niin ehkä en enää kirjoita lainkaan, koska ei minun päähäni oikein mahdu se, että joku alkaa tarkasti viestejäni kyttäämään ja katsomaan mitä kirjoitan yms. Ja koittakaa ymmärtää, että Pitkistä ei enää ole. En minä ole mikään Pitkis enää ja nöik unohtakaa koko asia. 

Vierailija
20353/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko Doris taas palannut kyykyttämään muita?

On. Jatkaa myös yksinhuoltajaäitinä Muita yksinäisiä - ketjussa. Siellä ei vielä komentele, mutta toki valehtelee.

Doris siis näyttelee nuorta yksinhuoltajaäitiä, jolla on 6-vuotias lapsi. Kärsii iltaisin yksinäisyydestä. Joo, ei kyllä tunne lasten maailmaa eikä tiedä eskariasioista mitään. Haluaa vain uuden ketjun, jos tämä hiljenee. (Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. Pitkiskin siellä kirjoittelee.)

Kuka nuori äiti jaksaa tehdä ketjua tänne? Mummopalstalle? Tinder, Instargram, Tiktok ym.toimii paremmin. Pätemisen tarve vaan on valtava. Tai sitten oma elämä on niin tyhjää. 

Oletko sinä enää järjissäni itse. Sitä vaan kysyn, kun viestisi alkaa näyttää sellaiselta. Ja sinun elämäsi se vasta tyhjää on, kun sama levy pyörii aamusta iltaan. Tai sitten sinulla ymmärryksessä vikaa ja järkesi taso ei riitä edes tavalliseen keskusteluun. Harmi, että joudumme kärsimään siitä. 

Vierailija
20354/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ketjua pitkään seuranneet tunnistavat toisensa kirjoitustyylistä. Mitä tuosta loukkaantumaan entinen Pitkis!

Ei kannata olla liian herkkänahkainen. Kyllä minutkin varmaan moni tunnistaa entiseksi kukkakimpuksi.

Vierailija
20355/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi Dorista ei näköjään tuo eräs tunnista vaan vainoharhaisesti luulee kaikkia häneksi:)

Vierailija
20356/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän ketjua pitkään seuranneet tunnistavat toisensa kirjoitustyylistä. Mitä tuosta loukkaantumaan entinen Pitkis!

Ei kannata olla liian herkkänahkainen. Kyllä minutkin varmaan moni tunnistaa entiseksi kukkakimpuksi.

En minä ole herkkänahkainen, mutta en minä pidä siitä jos joku alkaa seurailemaan mitä kirjoitan ja missä koskien tuota toista ketjuakin. Ja varsinkaan sellainen ihminen jolla ei ole hyvää sanottavaa. Tämä on itselleni sellainen asia mistä en pidä. Ehkä minusta on elämäni myötä tullut herkkänahkaisempi ikävälle asiolle siinä mielessä, että jos reaali elämässä niitä kohtaa niin ei viitsi enää täällä painia saman jutun kanssa. Kiintiö on täynnä jos voi niin sanoa. 

Vierailija
20357/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Jatkaa myös yksinhuoltajaäitinä Muita yksinäisiä - ketjussa. Siellä ei vielä komentele, mutta toki valehtelee.

Doris siis näyttelee nuorta yksinhuoltajaäitiä, jolla on 6-vuotias lapsi. Kärsii iltaisin yksinäisyydestä. Joo, ei kyllä tunne lasten maailmaa eikä tiedä eskariasioista mitään. Haluaa vain uuden ketjun, jos tämä hiljenee. (Muita yksinäisiä? Arkisten asioiden jutteluketju. Pitkiskin siellä kirjoittelee.)

Kuka nuori äiti jaksaa tehdä ketjua tänne? Mummopalstalle? Tinder, Instargram, Tiktok ym.toimii paremmin. Pätemisen tarve vaan on valtava. Tai sitten oma elämä on niin tyhjää. 

Oletko sinä enää järjissäni itse. Sitä vaan kysyn, k

Kiitos diagnooseistasi! Pakko myöntää että morfiini ja opiaatit vaikuttaa, en ole enää yhtä skarppi kuin 70 vuotta sitten. Mutta täysillä loppuun asti. Toivottavasti se tulee pian.

Vierailija
20358/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko

Vielä jatkan, ettei jää väärää käsitystä: Minä en ole ainuttakaan viestiä poistattanut. Sen tekee joku muu. Tai jossain on jotain vikaa tms. Minä kirjoitan, en poista. Meitä on monta, joita te pidätte trolleina.  Oikeastaan on mukava saada vielä uusi ammatti, Trolli. "Ei hattumpaa, jellonaksi minäkin titä entin luulin, sanoi itä Jumala." (Oiva Paloheimon mukaan.)

Vierailija
20359/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Poistettujen/ilmiannettujen viestien jäljiltä se 'poistaja' löytyy... ketä arvelet? Kerroit että kolme oppositiossa olijaa on, mihin perustat tämän arvion?

Kyllähän se helposti jankkaajaan liitetään kaikki häiriköinti, haitanteko, ilkeily. Ymmärrät varmaan?

Perustele käyttäytymisi, yritämme ymmärtää

Vierailija
20360/20378 |
11.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nuori äiti jaksaa tehdä ketjua tänne? Mummopalstalle? Tinder, Instargram, Tiktok ym.toimii paremmin. Pätemisen tarve vaan on valtava. Tai sitten oma elämä on

Syntynyt 1955.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän viisi