Mitä Sinulle tänään kuuluu?
Kommentit (20815)
Vierailija kirjoitti:
Onpa mukava ketju! Kiitos!
Kiitos kiitoksista, tehän tämän ketjun teette, ketkä kirjoittelette
N63
Vierailija kirjoitti:
Gradu pitäis tehdä ja hakea siihen apuraha, mutta mikään ei edisty. Istun sohvalla läppäri sylissä ja katson telkkaria.
Jospa lupaisit itsellesi "palkinnon" saatuasi homman tehtyä? Herkkukahvit? Mitä nyt kaapista löytyykään. Onko deadline lähellä? Aloitus on aina hankala, tsemppiä Sinulle
N63
Vierailija kirjoitti:
Kurkku kipeä ja hiihtoloma menossa. Eikös sitä sanota että tunnolliset sairastaa lomalla? Yritän saada menemään ohi lauantaihin mennessä. Menen ystävälleni leipomaan sarjakuvakakun. Yhteinen synttärikakku. Nyt suunnittelen mekon ompelua keväisestä kankaasta.
Hei!
Kuulostaa tutulta. Yhdessä nuoruuteni työpaikassa en koskaan ollut sairauslomalla, mutta sitäkin useammin sairastin lomalla. Kai se stressi purkautui sitten lomalla ja pöpöt iski.
Mukavaa synttäriä ja mekon suunnittelua ja ompelua!
Vierailija kirjoitti:
Kurkku kipeä ja hiihtoloma menossa. Eikös sitä sanota että tunnolliset sairastaa lomalla? Yritän saada menemään ohi lauantaihin mennessä. Menen ystävälleni leipomaan sarjakuvakakun. Yhteinen synttärikakku. Nyt suunnittelen mekon ompelua keväisestä kankaasta.
Tuttu juttu, itse olin usein sairaana lomalla jo kouluaikoina. Toipumista Sinulle, mutta mikä mahtaakaan olla sarjakuvakakku, enpä ole moisesta kuullutkaan. Tosin en olekaan jauhopeukalo...
N63
Olen juuri matkalla töistä hakemaan kumppanilleni syntymäpäiväherkkua. Vietämme ihan rennosti kaksistaan hänen synttäreitään.
Töissä olen opetellut vähän uusia taitoja ja se tuntuu hyvältä. Olen myös päättänyt priorisoida lukemista tänä vuonna enemmän ja ajatuksesta innostuneena varasin kirjastostani useamman kirjan. Lukeminen työmatkalla päivittäin on parantanut mielialaani ja jaksamistani kovasti.
Olen koettanut pitää hölkkäintoakin yllä, vaikka kelit eivät ole olleet parhaimmat. Mutta ainakin koira nauttii kun hölköttelemme yhdessä, ja tietysti se on itsestänikin kivaa. Olen elämässäni kärsinyt paljon kehonkuvaongelmista ja nuorena vihannut liikuntaa, joten nyt aikuisena nautin suuresti kun olen löytänyt säännöllisen liikunnan ilon. Salilla käyminen on silti lempparini, pakko myöntää.
Ei kyllä ole ihmeempää kerrottavaa nyt. Itse voin aika vakaasti, mutta lähipiirissäni monilla on huolia ja murheita ihan liiankin paljon. Tahtomattanikin stressaan heidän puolestaan.
N30
Jotenkin surkea fiilis tänään. Tunnen itseni tyhmäksi, huonoksi ja rumaksi. Töissä on viime aikoina ollut ihan kuollutta. Ihastus pitää taas etäisyyttä. Kävin hakemassa itselleni lohtupizzan, vaikka eihän se muuta asiat kuin huonommaksi. Pizzan jälkeen voisi masturboida.
Tänne kuuluu hyvää sekä huonoa. Päivä alkoi täysilaidallisella toisen ihmisen osalta ja todisti jälleen kerran ihmissuhteiden haastavuuden. Toisaalta se vahvisti sitä tunnetta, että parempi keskittyä juuri siihen, mitä on, eli nykyhetkeen, itselle tärkeisiin asioihin sekä omaan hyvinvointiin. Söin siis ison palan kakkua, rapsuttelen koiraa ja lähden pian metsälenkille. Unohdan kaikki negatiiviset ajatukset ja luen loppuillan kevyttä kirjaa. Huominen aamu tulee olemaan varmasti parempi.
Hammassärkyä. Eilen porattiin leukaluuhun nasta/ruuvi titaanista hammasimplanttia varten, joten puoli naamaa turvoksissa ja mustelma on sen näkönen että joku ois vetäny kunnolla turpaan. Jouduin kaupan kassalle selittämään kun katto mua niin kauhistuneena😳
Muuten hyvää,kesää ootellessa ja nälkä jostain syystä riivannu koko päivän kun ei pysty oikein kunnon ruokaa syömään. Mutta nyt hammaslekurin ohjeet hetkeks narikkaan ja lämmintä ruokaa nassuun...
Ajat vaihtuu. Matti Rönkä eläköityi uutisista ja tasavallan presidentti Niinistö ylihuomenna. Näitäkin hetkiä muistellaan joskus.
25 305 askelmaa tänään saavutettu. Jalka meni lukkoon kotiin päin matkatessa. Pitäisi pitää lepopäivääkin, mutta miten liikkuisin ilman kulkuneuvoa? Jokin naksautus pitäisi saada jalassa tehtyä. Huomenna taas pitäisi liikkua jalan.
Mä otin jonkinlaiset päikkäritkin tänään, että ihmetyttää unenlahjani. Luulisi ettei väsyttäisi, kun on nukkunut yli 10 tunnin unet. Luulen tosi vahvasti, että liikunnalla on suuri vaikutus näihin nukkumisiin.
Hyvä fiilis on nyt laskematta jalan jäykkyyttä mukaan.
Mahtavaa tulla kertomaan iloisia kuulumisia. Viimeinen viikko ollut hirvittävää piinaa - elämässäni oli iso juttu vireillä, kaikki menossa sen osalta päin peetä. Tänä aamuna asia ratkesi parhain päin ja saan ruveta palautumaan näistä karseista tunnetiloista (pelkoa, ahdistusta, katumista, itsensä moittimista), kun olen käynyt pääni sisällä asioita läpi tuhanteen kertaan, yrittäen ennakoida pahinta mahdollista ja toisaalta toivoen mahdollisimman siedettävää lopputulosta.
Nyt on varmistunut, että saan jatkaa tasaisen tylsää elämääni kuin ei tätä episodia olisi koskaan ollutkaan. Vireillä ollut asia oli peruttavissa enkä joutunut edes tiilenpäitä lukemaan.
Opetus tästä oli tietenkin se, että murehtiminen epäselvissä asioissa saattaa äityä todella kohtuuttomaksi. Ja minunkaltaiselleni moninkertaisesti, kun olen tunneihminen - ja sanoisinpa, tunnevammautunut ihminen. Mikään ei pysy suhteellisuuksien rajoissa.
Aurinko paistaa - ei taivaalla, mutta mielessäni! Toivon kaikille samaa.
Tulipas paljon viestejä, vastaan Kaikille Teille yhteisesti:
On kurjaa, kun ihastus välttelee. Ihat himpskatin kurjaa. Tulee ehkä epätoivoa, kun ei tiedä täysin, missä mennään. Pizza ehkä lohduttaa... tai suklaa.
Kuulosuojaimet ei todella ollu kovin usein käytössä aiemmin. Ei huomattu niiden etuja. Itsekin päristellyt moottorisahalla ym ilman. Ja onhan se tosi ilkeä tunne, kun korvat soi. Onneksi nyt ollaan viisaampia.
N30, ihania lenkkejä koiran kaa. Keväällä varmasti valoisuus ilahduttaa tässäkin asiassa.
Torstai On Toivoa Täynnä. Tsemppiä Sinulle, joka kamppailet vaikeuksien kanssa
Huhui! Kaikki poikamiehet, olkaas valppaina, on karkauspäivä - kosintoja voi tulla. Joko mieluisia tai sitten hamekankaan ostoon!😉
Eletään tosiaan historiallisia aikoja , presidentti vaihtuu, Matti Rönkä jäi uutisista (liikuttuneena), Navalnyin kuolema, Ukrainan sota. Ja sota Gasassa. Jaakko Teppo kuoli. Näistä kaikista muistetaan vuosi 2024. Ja vuosihan on vasta alussa, toivotaan valoisampia uutisia jatkossa.
N63
Mietin vaan miten nämä nimet lausutaan?
Vivi ja Anton . Kaksi vai yksi i kirjain. Kaksi vai yksi t kirjain
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan miten nämä nimet lausutaan?
Vivi ja Anton . Kaksi vai yksi i kirjain. Kaksi vai yksi t kirjain
Luulisin, että kaksi molempia... makustele suussasi. Voi kyllä olla vaikea kirjoittaa oikein, kun kuulee lausutun.
Gradu pitäisi tehdä loppuun mutta olen töissä. Sain tällä viikolla tarjouksen toisestakin alani työpaikasta ihan suorana ehdotuksena. Houkuttelee kyllä mutta pelottaa että gradu viivästyisi vielä lisää.
Tänään myös eräässä palaverissa kävi ilmi, että osaamistani todella tarvitaan ja kysyntää työpanoksestani olisi muuallakin. Taidan rehkiä gradun valmiiksi ja sitten pidän silmät ja korvat auki muillekin työtarjouksille. Ihanaa ja tervetullutta tämmöinen.
Olen myös onnistunut elämäntaparemontissa ja terveyskin on hyvä. Hyvää kuuluu, kiitos kysymästä.
Mitäpä tässä. Eka akka putsas kaikki rahat, sitten pääsin uudelleen jaloille ja seuraava akka putsas kaikki rahat. Pääsin taas jaloilleni ja huomasin, että selviän näistäkin veloista. Kohta minulla on varaa kuolla. M68
Korvissa ujeltaa, tinnitus varmaan...