Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Sinulle tänään kuuluu?

N61
09.10.2022 |

Kerrohan

Kommentit (20815)

Vierailija
2001/20815 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10 km ainakin oon kävellyt tänään. Vieläpä yli puolet matkasta mulla oli painolastia repussani. Plus tuohon matkaan kaupoilla pyörimiset ja kirppiksellä kävelyt. Maitohapoilla nyt oon. Varsinkin jaloissa ja vatsalihaksissa tuntuu nyt. Askelmittarini näyttää nyt 23 085. Vielä edessäni on 2.6 km:n matka. Etäisyydet tarkistin googlekartoista. 

Hyvä fiilis tulee tälläisistä urheiluista. Ramaseva olo on nyt. Kyllä kävellä kannattaa jokaisen meistä tai edes jotenkin urheilee. Eihän sitä muuten pysy hyvässä kunnossa. Ei sitä tarvitse mun erikseen urheilla, kun tekee sen muiden tekemisten ohella.

Kysymys oli " mitä sinulle kuuluu" 

Miten sun mielenterveytesi voi?

Vaikutat hullulta.

Vierailija
2002/20815 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

10 km ainakin oon kävellyt tänään. Vieläpä yli puolet matkasta mulla oli painolastia repussani. Plus tuohon matkaan kaupoilla pyörimiset ja kirppiksellä kävelyt. Maitohapoilla nyt oon. Varsinkin jaloissa ja vatsalihaksissa tuntuu nyt. Askelmittarini näyttää nyt 23 085. Vielä edessäni on 2.6 km:n matka. Etäisyydet tarkistin googlekartoista. 

Hyvä fiilis tulee tälläisistä urheiluista. Ramaseva olo on nyt. Kyllä kävellä kannattaa jokaisen meistä tai edes jotenkin urheilee. Eihän sitä muuten pysy hyvässä kunnossa. Ei sitä tarvitse mun erikseen urheilla, kun tekee sen muiden tekemisten ohella.

Vaikutat hullulta.

Mikä musta tekee hullun tekstini perusteella? Urheilua ja hyvää fiilistä sen suoritettuani kuuluu itselleni. Senhän mä sanoinkin viestissäni. Terveempää mun päivän suoritus on, kuin täällä toisille huutelevat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/20815 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikutat hullulta.

Mikä

Olipas taas asiaton kommentti, kai kirjoittajalle tulee parempi mieli...

Just meinasin kirjotella tsempit, aikamoinen askelmäärä. Hyvä sinä. Meillä on niin huonosti aurattu tiet, hyvä kun autolla pääsin kauppaan. Tavoite olis ulkoilla enemmän, on vaan liukasta.

Tomeraa Tiistaita Kaikille🌻

N63

Vierailija
2004/20815 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tykkään kävelystä. Kevät kun tulisi, pidentäisin lenkkejä. Kenkiin olen hankkinut vaimentavat pohjalliset, ettei jalat väsy. Talvessa menee kahdet sellaiset, kun menettävät joustavuutta. Mukavia ulkoiluja muillekin.

Vierailija
2005/20815 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täälläkään hyvässä kunnossa ole tiet. Sai kunnon lätäköitä kiertää ja hyppiä hyvin märkien kohtien yli. Hyvät talvikengät mulla on. Kiitos tsempeistä N63. Liukkautta en havainnut ollenkaan tänään liikenteessä. 

Ihan kävelyä vaan oli, että en todellakaan näyttänyt sporttiselta. Nythän on se aika vuodesta, kun ihmiset yrittävät saada itseään kesäkuntoon. Olisi hyvä saada omaa rasvaprosenttiakin penemmäksi talven jäljiltä.

Vierailija
2006/20815 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä ja nukkunut koko päivän. 

Vierailija
2007/20815 |
27.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kipeänä ja nukkunut koko päivän. 

Lämmintä mehua riittävästi&toipumista🙂

N63

Vierailija
2008/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on toinen "toipumispäivä" maanantain lumikenkäkävelystä. Pohkeet kipeytyivät mokomasta lenkistä, toinen varsinkin oli niin kipeä, että hyvä kun kärsin kävellä. Nyt tilanne jo paljon parempi kuin eilen.  Tänään vain varovaista liikkumista.  Ei pitäisi tässä iässä enää innostua liikaa!

Villasukkia aloin eilen neulomaan aikani kuluksi, se ei käy ainakaan pohkeisiin!!

Mukavaa päivää kaikille!

Vierailija
2009/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kaikille

Itse ainakin aion katsoa 1/2 9:n uutiset tänään(kin). Matti Rönkä jää eläkkeelle ja on viimeistä päivää uutisissa.

Muistan kun Arvi Lind jäi eläkkeelle, itkeä tirautin kun oli jotenkin niin liikuttavaa. Koko kansan Arvi ja suomenkielen mestari.

Mut nyt täällä vaan naputtelen, vaik yöllä on tullut taas reilusti lunta...

Kepeätä Keskiviikkoa🙂

N63

Vierailija
2010/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään on toinen "toipumispäivä" maanantain lumikenkäkävelystä. Pohkeet kipeytyivät mokomasta lenkistä, toinen varsinkin oli niin kipeä, että hyvä kun kärsin kävellä. Nyt tilanne jo paljon parempi kuin eilen.  Tänään vain varovaista liikkumista.  Ei pitäisi tässä iässä enää innostua liikaa!

Villasukkia aloin eilen neulomaan aikani kuluksi, se ei käy ainakaan pohkeisiin!!

Mukavaa päivää kaikille!

Just, just. Minä kävin polkukävelyllä yks päivä. Maltillisesti, ettei kintut kipeytyisi, sit innostuin vatsalihasliikkeisiin.

Aamulla mietin lihaksiani: missään, ei m i s s ä ä n tuntunut minkäänlaista jäykkyyttä. Olikohan liian varovasti liikkunut/voimistellut?

Tuo lumikenkäkävely on niin erilaista kuin tavan kävely, ei ihme, että kintut kipeytyi.

N y t lähden lumitöihin

N63

Vierailija
2011/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsynyt olen sekä henkisesti (elämäntilanne) että fyysisesti (univelka), kokonaistilanne huono, ei ollenkaan toiveita herättävä. Ei lopu ongelmat ihmisen elämästä. Kun on yksin niin taakka on valtava, toisaalta onhan se hyvä ettei tässä ole muita samassa surkeudessa. Sitä yrittää ajatella että kunhan nyt jotenkin vain selviäisin huomiseen. Mutta siinä välissä on taas huonosti nukuttu yö.

Aurinkoa ei näy. Pakkanen on palannut, en saa pihassa tehdyksi mitään kun kaikki on jäässä. Ulkoilu on yleensä helpottanut oloa...

Kuulostaako masentavalta? Toivottavasti ihmisillä on hyviä kuulumisia tähän väliin. Ei kaikkien tarvitse olla kuin maansa myyneitä. Itsellänikin on välillä hyviä jaksoja, jolloin murheet eivät niin paljon paina. Vain elämää on kaikki tää...

Vierailija
2012/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väsynyt olen sekä henkisesti (elämäntilanne) että fyysisesti (univelka), kokonaistilanne huono, ei ollenkaan toiveita herättävä. Ei lopu ongelmat ihmisen elämästä. Kun on yksin niin taakka on valtava, toisaalta onhan se hyvä ettei tässä ole muita samassa surkeudessa. Sitä yrittää ajatella että kunhan nyt jotenkin vain selviäisin huomiseen. Mutta siinä välissä on taas huonosti nukuttu yö.

Aurinkoa ei näy. Pakkanen on palannut, en saa pihassa tehdyksi mitään kun kaikki on jäässä. Ulkoilu on yleensä helpottanut oloa...

Kuulostaako masentavalta? Toivottavasti ihmisillä on hyviä kuulumisia tähän väliin. Ei kaikkien tarvitse olla kuin maansa myyneitä. Itsellänikin on välillä hyviä jaksoja, jolloin murheet eivät niin paljon paina. Vain elämää on kaikki tää...

Vain elämää, ei sen enempää... onpas kauheat laulunsanat. Elämähän on k a i k k i.

Tuo unettomuus on niin persiistä. Jos sallit sanonnan🙃. Uni on n i i n tärkeää, sen tajuaa vasta kun unenlahjat katoaa. Oot kokeillut varmaan jo tuuletuksen, pimeän, viileän huoneen, hunajamaidon... toivon totisesti, että unesi paranee. Sen myötä olokin...

Voimia täältä lähettelen

N63

Vierailija
2013/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

N63: kiitos palautteestasi. Tältä siis tuntuu kun joku huomioi. Sitä ei olekaan enää aivan totaalisen yksin.

Elämä tosiaan on kaikki. Kyllä ajattelen niin itsekin, mutta nuo laulunsanat vain yrittävät opettaa vähempään murehtimiseen.

Tämä hetki meillä on ja se on kaikki. Elämää täyslaidallinen. 

Vierailija
2014/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N63: kiitos palautteestasi. Tältä siis tuntuu kun joku huomioi. Sitä ei olekaan enää aivan totaalisen yksin.

Elämä tosiaan on kaikki. Kyllä ajattelen niin itsekin, mutta nuo laulunsanat vain yrittävät opettaa vähempään murehtimiseen.

Tämä hetki meillä on ja se on kaikki. Elämää täyslaidallinen. 

Lääh puuh. Lumityöt on rankkaa puuhaa.

Siksipäs aikanaan avasin tämän ketjun, kun toistuvasti kuulin, että kysyisipäs edes joskus joku kuulumisia.

Siispä tässä ketjussa kysyn🙂

N63

Vierailija
2015/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tuli käveltyä kaiken kaikkiaan 27 778 askelmaa. Tänään on tullut jo 6223 askelmaa. Vielä pitäisi käyttää koiraa lenkillä ja kävellä hotellille. Varmaan 20 000 askelmaa tänään tulee. Ihan poikki olo on vieläkin eilisestä. Autottomana ei urheilutonta päivää näe. 

Nyt kun ei tarvitse liikkua minnekään niin tässä katselen Disney plussaa. Unenlaatukin paranee, sillä viime yönä nukuin 10h 44min. Mä oon ihan koukussa aktiivirannekkeesseeni. Tämmöiset välineet vaikuttavat saavan enemmän aktiivisuutta elämään. Huonona puolena on nyt, että sattuu joka puolelle kehoa ja pottuvarpaassa on rakkula. Eiväthän ne urheilijatkaan tervettä päivää näe.

Vierailija
2016/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun lentokoneessa matkalla Espanjasta kotiin, kolmeksi viikoksi. Kone on ihan täynnä ja edessä sivulla istuva rouvashekilö on kylpenyt hajuvedessä, päänsärky koputtelee tuloaan. Tulisipa lentoemäntä nopeasti tuomaan pullollisen kylmää vettä ennen kuin se iskee päälle. Onneksi sain otettua pienet torkut koneen noustessa.

Ihanaa kuitenkin käväistä kotona ja tavata lapsia ja lapsenlapsia. 

Vierailija
2017/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, kun N63 kyselee kuulumisia ja palaa asiaan ja kommentoi! Kiitos.

Olin eilen Kalevalanpäivän aattona kuulemassa esitelmää Kalevalan naisista. Lainasin sitten kirjastosta selkokielisen kalevalan, et jotenkin tiiviisti pääsisin rönsyilevään tarinaan kiinni. Jäin ihan koukkuun, mikä kirja! Koirien kalevala seuraavaksi ja sitten kohti varsinaista eeposta. Kamanat kohottukohot lakin päästä laskematta! Tänään liputetaan uljaalla Suomen lipulla kulttuurimme merkeissä.

Vierailija
2018/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gradu pitäis tehdä ja hakea siihen apuraha, mutta mikään ei edisty. Istun sohvalla läppäri sylissä ja katson telkkaria. 

Vierailija
2019/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mukava ketju! Kiitos!

Vierailija
2020/20815 |
28.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvissa vähän viheltää ja humisee. Olisi pitänyt aikoinaan käyttää kuulosuojia, mutta minkäs teet kun on sama pää kesät talvet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme