Olen opettaja, tapaan satoja lapsia viikossa, enkä ole sairastanut koronaa.
Kommentit (12)
Ei mullakaan ole tietäåkseni ollut. En ole ollut kipeä millän muotoa yli 2 vuoteen eli ei ole ollut tarvetta käydä testissä kertaakaan mutta voihan se toki olla että on ollut oireettomana. Sitä ei voi tietää.
Ei mullakaan. Olen opettaja myös.
Omat lapset koulussa ja päiväkodissa. Ei ole tarttunut heilläkään. Olen ajatellut kyllä koko ajan, että ehtiihän se vielä tulla. Ja varmaan tuleekin.
Oireettomana olet saattanut sen saada.
Tuttuni on töissä Helsingissä päiväkodissa alueella missä oli paljon koronaa. Ei sairastunut mutta kävi vastainetestissä minkä mukaan on sairastanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan ole tietäåkseni ollut. En ole ollut kipeä millän muotoa yli 2 vuoteen eli ei ole ollut tarvetta käydä testissä kertaakaan mutta voihan se toki olla että on ollut oireettomana. Sitä ei voi tietää.
Ei ole mitään oireetonta koronaa. Se on kusetusta.
Moni perusterve varmaan sai immuniteetin kun altistui pienesti koko ajan.
Tämän takia en itse aivan ole vakuuttunut täydestä eristäytymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan on.
Monihan kävi testissä juuri altistumisen takia ja todettiin positiiviseksi vaikkei mitään oireita.
Iso osa koronaluvuista oli näitä..
Jokaisella on koronaviruksen vasta-aineet, koska jokainen on joskus sairastanut flunssan. Koronavirukset aiheuttavat 20% flunssista.
Tämä ei ole mikään uusi virus siis, vaikka niin väitettiin että saatiin myytyä piikit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No nimenomaan on.
Monihan kävi testissä juuri altistumisen takia ja todettiin positiiviseksi vaikkei mitään oireita.
Iso osa koronaluvuista oli näitä..
Testissä jossa papaijasta ja kokiksestakin saatiin positiivinen!
Mietipä sitä!
Kaksi eri ulkomaista tutkimusryhmää löysi vanhoista, ennen covid-pandemiaa otetuista verinäytteistä vasta-aineita covidille. Ilmeisesti n.40%:a ihmisistä on immuuneja covidille.
Nostan