Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain taas hävetä itseäni tänään

Vierailija
08.10.2022 |

Pelotti ihan älyttömästi ihmisten seurassa. En uskaltanut sanoa mitään, etten aiheuttaisi kiusallista ilmapiiriä.
En aiemmin ole ollut näin pahassa jamassa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuntevat noin tällä palstalla. Sanoo vahingossa jotain tyhmää, ei sensuroi sitä ja on pahassa jamassa eri syystä.

Vierailija
2/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut tuntevat noin tällä palstalla. Sanoo vahingossa jotain tyhmää, ei sensuroi sitä ja on pahassa jamassa eri syystä.

jotkut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään myös pohdiskelin sitä, että en minä kai varsinaisesti ihmisiä pelkään, pelkään sitä että häpeän itseäni. Häpeä on sietämätön tunne varsinkin jos se on voimakasta.

Vierailija
4/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeä ja pelko saa aivot muistamaan tapahtumat hautaan asti, ainakin itellä.

Vierailija
5/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden nukutun yön jälkeen on parempi olo, mutta jotenkin taas konkretioistui tämä tilanne niin että tajuaa ettei asiat oo nyt kyllä ihan hyvin mulla.  Ehkä nää solmut vielä joskus saa auki.

6/6 |
09.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään myös pohdiskelin sitä, että en minä kai varsinaisesti ihmisiä pelkään, pelkään sitä että häpeän itseäni. Häpeä on sietämätön tunne varsinkin jos se on voimakasta.

Hyvin eritelty ja oivallettu. 

Seuraavaksi pitäisi ymmärtää miten häpeän kokemusta voisi mahdollisesti lievittää, ettei sitä tarvitsisi pelätä.

Olen itse taipuvainen tuntemaan häpeää herkästi, ja strategiani on tähän asti ollut lähinnä kestää se yhä uudestaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme