Voxra-masennuslääke aiheuttaa masennusta??
Reilun kuukauden syönyt voxraa. Sitä määrättiin minulle tuomaan energiaa. Voxra ei ole ssri eikä snri lääke vaan lääke joka piristää ja auttaa sitä kautta mielialaankin. Suostuin siihen koska sillä ei ole samoja pahoja sivuoireita kuin noissa muissa.
Ekojem viikkojen aikana ehkä vähän auttoikin, mutta nyt olen väsyneempi, apaattisempi ja masentuneempi kuin ennen lääkkeen aloittamista! Lisääntynyt väsymys ei johdu univaikeuksista koska oon nukkunut normaalisti. Voxran ei ole aiheuttanut mulle unettomuutta.
Muilla kokemuksia että Voxra masentaa ja väsyttää? Lopetitteko? Vai menikö ohi?
Kommentit (7)
Minulla aiheutti väsymystä ja pahensi masennusta niin paljon että en juuri muuta tehnyt kuin nukkunut ja itkenyt. Sivuoireet saattavat mennä parissa kuukaudessa ohi mutta en kyennyt jatkamaan kokeilua kun olo oli niin järkyttävä. Ei ilmeisesti sovi joillekin ollenkaan.
Mulle aiheutti parantunutta mielialaa, suorituskykyä ja jaksamista, ja lisäksi laihtumista ja tupakoinnin lopettamisen. Hyvä lääke.
Masennuslääkkeet ovat usein nimensä mukaisesti masennuslääkkeitä: Ne masentavat eli vievät ihmiseltä energian, ja lihottavat.
Sanotaan, että alkoholin juominen masentaa. Tämä ei pidä paikkaansa, sillä kun ihminen nauttii alkoholia, aivot ja keho rentoutuu, koska stressi poistuu, ja ihminen latautuu eli jaksaa taas tehdä asioita, kunhan ei juo liian usein ja liian paljon.
Asiat ovat käännetty aika perustavalla tavalla ylösalaisin. Miksi?
Kaikki lääkkeet eivät toimi kaikilla samalla tavalla. Siksi lääkkeistä on monia versioita samaan tautiin. Tuo ei selvästikkään toimi sinulla, mutta jollekkin muulle se voi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeet ovat usein nimensä mukaisesti masennuslääkkeitä: Ne masentavat eli vievät ihmiseltä energian, ja lihottavat.
Sanotaan, että alkoholin juominen masentaa. Tämä ei pidä paikkaansa, sillä kun ihminen nauttii alkoholia, aivot ja keho rentoutuu, koska stressi poistuu, ja ihminen latautuu eli jaksaa taas tehdä asioita, kunhan ei juo liian usein ja liian paljon.
Asiat ovat käännetty aika perustavalla tavalla ylösalaisin. Miksi?
Voi v*ttu, että sä oot tyhmä :)
Mulla aiheutti agressiivisuutta ja lisäsi ahdistusta. Oli pakko lopettaa. Varmasti yksilöllistä se, mikä lääke tehoaa kenellekin ja miten.