Kuinka paljon kuuntelet radiota?
Kommentit (18)
Mä joka päivä Järviradiota kuuntelen
Silloin harvoin kun on auto lainassa tai istun jonkun auton kyydissä ja kuski kuuntelee radiota. Eli ehkä pari tuntia vuodessa yhteensä.
Radiota ei voi nykyään kuunnella.
Kuuntelen Areenasta podcasteja ja Youtubesta musiikkia.
En ollenkaan. Olen nuori. En mikään boomeri. Nainen25V
Vierailija kirjoitti:
En ollenkaan. Olen nuori. En mikään boomeri. Nainen25V
Ai mun 20-vuotias lapsi rakastaa sitä Jaajon aamutiimiä (en kuuntele itse niin en nyt muista mikä kanava)
En ikinä. Kuulemma jotain urpoa huutonaurua.
Kuuntelen puhekanavaa yöllä, kun en saa unta.
Kuuntelen lähinnä jääkiekko-otteluita ja muita urheilutapahtumia. Muuten olen radionkuuntelun lopettanut. On sellaista paskaa tämä nykymusiikki, ja "toimittajat" puhuvat typeriä juttujaan. En halua sellaista kuunnella. No, ehkä satunnaisesti eksyn kuuntelemaan Yle Puhetta, mutta ei sitä usein tapahdu. Spotify ja omat levyt, niistä löydän kuunneltavaa.
Päivittäin kuulokeilla nimen oman kanavaa nostalakia.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen puhekanavaa yöllä, kun en saa unta.
Eikä! Meitä on sitten ainakin kaksi.
Autossa nostalgiaa tai klassista musiikkia, kesäisin mökillä on radio yleensä aina päällä ja kanava mikä milloinkin
Käytännössä kotona ollessa koko ajan ja yritän valita puheohjelmia. Töissä kuuntelen kuulokkeilla Areenan podcasteja vähintään tunnin työpäivässä. Voi esittää olevansa tesns-palaverissa ja saa olla rauhassa. Teen samalla töitä tietysti.
En koskaan. Kaupassa pakosta, teinimäiset keski-ikäiset radiojuontajat hihittävät ja välillä laulaja ulisee, kammottavia mainoksia eli mainosääni. Erikseen puheohjelma, jos on joku erityinen, jossa on vähän järkeä.
En enää ollenkaan. Kyllästyin samoihin soittolistoihin päivästä toiseen ja juontajien tyhmiin juttuihin.
Autoa ajaessa kuuntelen hiljaisuutta.
Silloin kun oli vielä radio Mafia ja joskus Radio Rockin alkuaikoina
Aamuisin Ylen paikallisradiota aamutoimien ajan ja satunnaisesti töissä kun työtehtäviin sopii netin yli KX96 fm Kanadasta.