Kätevä lapsi 2v, otti meistä kaikista selfiet synttäreillään!
Nuorena ne oppii noita kännyköitä käyttämään, muuta ei voi sanoa.
Jokaisesta 8:sta vieraasta otti tosiaan selfien
Kommentit (15)
Mä sain kesällä otettua salaa Ville Haapasalosta selfien. Myi Hatsaturjan piirakoita meijän K-kaupassa
Vieläkö kouluissa otetaan ryhmäselfieitä koko luokasta, vai onko kännykkäkulttuuri lopettanut nekin?
Ne olivat mun nuoruudessa aika kalliita
Vierailija kirjoitti:
Nuorena vitsa väännettävä.
Kuulostaa aika vaaralliselta touhulta lasuriskin näkökulmasta.
Meillä vauva sai oman kännykän heti synnyttyään ja otti sillä kuvan itsestään, minusta, isästään ja miehestäni muutaman minuutin ikäisenä.
Minä harrastan luontokuvausta. Muuttolinnuista olen ottanut paljonkin selfieitä varsinkin nyt kuluvana syksynä
Selfie tarkoittaa itsensä/oman naamansa/ilmeensä kuvaamista. Nyt ei taida WT mammalla olla termit hallussa.
Vierailija kirjoitti:
Selfie tarkoittaa itsensä/oman naamansa/ilmeensä kuvaamista. Nyt ei taida WT mammalla olla termit hallussa.
Totta. Ja olisi kannattanut jättää lapsi tekemättä.
Pitäisiköhän sitä mennä pitkästä aikaa illalla eläviin selfieihin?
Termit kyllä tiedän ja kehuin vain osaavaa lastani, onko se jotenkin ahdistavaa?. Kateellisuus näköjään laittaa ilkeät ihmiset kettuilemaan joka asiassa. Tarvittaessa puolustan kuin leijona-emoji lastani
Vierailija kirjoitti:
Termit kyllä tiedän ja kehuin vain osaavaa lastani, onko se jotenkin ahdistavaa?. Kateellisuus näköjään laittaa ilkeät ihmiset kettuilemaan joka asiassa. Tarvittaessa puolustan kuin leijona-emoji lastani
Edelleen jäi epäselväksi millaiset kuvat lapsi otti?
Meillä on kotieläimenä bonobo-paviaani. Otin siitä belfien.
Vierailija kirjoitti:
Meillä vauva sai oman kännykän heti synnyttyään ja otti sillä kuvan itsestään, minusta, isästään ja miehestäni muutaman minuutin ikäisenä.
Ottiko kätilöstäkin?
Eihän ne selfieitä ole jos joku muu ne on ottanut. 2-vuotias voi ottaa selfien itsestään, muista otetut kuvat eivät ole selfieitä.
Eikö tämä nyt ole itsestään selvää?