Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Big Tech"-firmat tienaavat minun netinkäytölläni

Vierailija
08.10.2022 |

Olen työtön ja minulle huudetaan aina kuinka jokaisen on ansaittava oma elantonsa.

Tuli juuri mieleen että Google, Facebook ja vastaavat firmat tienaavat triljoonia vakoilemalla netinkäyttäjien hakuhistoriaa ja vastaavia tietoja.
Minä olen aktiivisena nettiaddiktina tuottanut heille oman osuuteni tuosta rahasta käytämällä hakukoneita ja tuottamalla myytävää käytösdataa. Saanko minä mitään osuutta noista triljoonista? En saa, en senttiäkään.
Jos pelkästään Googlen käytösdatalla tienaamat rahat jaettaisiin jokaisen käyttäjän kesken, väitän että nämä ihmiset voisivat elää sillä rahalla.
On hurjaa miettiä asiaa tältä kantilta.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo lapsena ihmetellä minkä takia Google tarjoaa meille suuren hakukoneen ilmaiseksi. Miten he tienaavat rahaa jos en maksa siitä mitään? Minun on oltava se, millä he tienaavat rahaa.

On kreisiä tajuta että suurin osa aikuisista ei vieläkään ole miettinyt asiaa, jonka minä tajusin jo muksuna.

Vierailija
2/3 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan mene kauaa kun joku maksettu botti tulee selittämään miten "ei sun vakoilu voi kiinnostaa ketään", "mitä niin tärkeää muka teet netissä"...

Todellisuus on se että juuri tavisten vakoilu on tienannut eniten rahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat ne palvelut tietojasi vastaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän