Sähkösopimus vajaa 10c kwh
Ja puusauna ja vesi lämpiää joka päivä ilmaisilla puilla 😊 Talokin lämpiää pelkästään puilla 😂 onnea vaan sähköllä lämmittäjät 😂😂😂😂
Kommentit (5)
Sama täällä. Lämmitän nyt sähköllä kun halpaa 4c/kWh ja sitten helmikuussa laitan puuta pannuun.
Siis niin mahtava soppari! Mulla on samoissa hinnoissa, mut ei tarvii huolehtii halkojen riittävyydestä tai hinnasta eikä vaivautua puulämmittelee, vähäks siistii.
Vierailija kirjoitti:
Siis niin mahtava soppari! Mulla on samoissa hinnoissa, mut ei tarvii huolehtii halkojen riittävyydestä tai hinnasta eikä vaivautua puulämmittelee, vähäks siistii.
Ei halot mahdu puukiukaaseen ja harvoin takkaankaan arvon debiili
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei halot mahdu puukiukaaseen ja harvoin takkaankaan arvon debiili
Kyllämhalot mahtuu ainakin meidän kiukaaseen. Onko sulla joku mikkihiirikiuas? Takkaankin menee metriset halot.
Kumma juttu. Mulla sähkön hinta on puolet tuosta, mutta ei tullut mieleenkään tulla irvailemaan niille jotka on vaikeuksissa kun ovat ilman omaa syytään joutuneet ottamaan kalliin sopimuksen. Aapeellä kasvun paikka.