Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sähkösopimus vajaa 10c kwh

Vierailija
08.10.2022 |

Ja puusauna ja vesi lämpiää joka päivä ilmaisilla puilla 😊 Talokin lämpiää pelkästään puilla 😂 onnea vaan sähköllä lämmittäjät 😂😂😂😂

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu. Mulla sähkön hinta on puolet tuosta, mutta ei tullut mieleenkään tulla irvailemaan niille jotka on vaikeuksissa kun ovat ilman omaa syytään joutuneet ottamaan kalliin sopimuksen. Aapeellä kasvun paikka.

Vierailija
2/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Lämmitän nyt sähköllä kun halpaa 4c/kWh ja sitten helmikuussa laitan puuta pannuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis niin mahtava soppari! Mulla on samoissa hinnoissa, mut ei tarvii huolehtii halkojen riittävyydestä tai hinnasta eikä vaivautua puulämmittelee, vähäks siistii.

Vierailija
4/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis niin mahtava soppari! Mulla on samoissa hinnoissa, mut ei tarvii huolehtii halkojen riittävyydestä tai hinnasta eikä vaivautua puulämmittelee, vähäks siistii.

Ei halot mahdu puukiukaaseen ja harvoin takkaankaan arvon debiili

Vierailija
5/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei halot mahdu puukiukaaseen ja harvoin takkaankaan arvon debiili

Kyllämhalot mahtuu ainakin meidän kiukaaseen. Onko sulla joku mikkihiirikiuas? Takkaankin menee metriset halot.