Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä hienoa on kerätä omaisuutta maan päälle jossa koi syö ja ruoste raiskaa

Vierailija
08.10.2022 |

Jeesushan itse sanoi, että mitä se hyödyttää ihmistä vaikka hän voittaisi omakseen koko maailman mutta saisi vahingon sielulleen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse uskon vahvasti, että tämä elämä on se mitä meillä on. Siksi pyrin elmään tämän elämän niin mielekkäästi ja rikkaasti kuin vain pystyn. Toki koko olemista ja maailmankaikkeudessa on mystiikkaa ja en väitä tietäväni kaikkea.

Vierailija
2/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtuus kaikessa. Hyvä ajatusmalli.  Antaa pois kaiken, joutuu "jonkun tai jonkin orjaksi (kela).  Kahmii kaiken, muuttuu itsekkääksi ja kovasydämmiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä luin hetken eilen ketjua jossa naiset kertoivat ostaneensa 3000 ja 4000e käsilaukkuja.  Sai kyllä kylmät väreet aikaan.  En kykenisi moisia ostamaan enkä kehtaisi käyttää.

Samoin autot jotka maksavat jotain 200tuhatta jne, miksi ihmeessä?  Jo 70 tuhatta on paljon autosta, silti siitä jäisi jo auttaa, thedä hyvää jne verrattuna tuohon 200 tuhanteen.

Vierailija
4/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi että sujuu elämä maan päällä mukavammin, muuta järkeä siinä ei kyllä ole. Olen myös yrittänyt kerätä aarretta taivaaseenkin, silloin kun on tilaisuus tarjoutunut.

En usko mihinkään järjestöille maksettaviin aneisiin, mutta jos näkee että lähimmäinen on pulassa niin silloin sitä pitää auttaa, kuten laupias samarialainen, eikä vain mennä ohi. Tai voi vaikka käydä katsomassa naapurin leskimummoa, joka elelee yksin yksiössään. Saa siinä itsekin hyvän mielen kun muita auttaa.

Vierailija
5/5 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun katselee ihmisten tavaran määrä, pistää väkisin mietityttämään, kuinka paljon vähemmällä sitä pärjäisi ja jäisi jälkipolville helpommin siivottavaa.