Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko ruutuaikaa päiväkoti-ikäiselle lapselle?

Vierailija
07.10.2022 |

Eli paljonko teillä lapset saa päivässä katsoa telkkaria tai videoita? Meillä harvemmin pelataan, enemmän kiinnostaa videot.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tuon ikäisiä lapsia, mutta mielestäni kuulosti ihan järkevältä kummilapseni 20-30 min.Suunnileen sen, että katsoo Pikku Kakkosen, kun tulevat kotiin ja vanhemmat tekevät ruokaa. 

Näin oli myös meillä, kun olin lapsi ja ei tullut koskaan sellaista " Mut mä haluuuuuuun katsoooooo"  fiilistä. Tai no, varmasti joskus kokeilin, mutta todella harvoin.

Vierailija
2/5 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole mitään aikarajaa, koska lapsi ei ole koskaan yrittänyt katsoa pitkään. Saa vapaasti itse laittaa telkkarin päälle (vahdin ettei katso kuin lastenohjelmia) ja kun ei enää halua katsoa niin laittaa sen pois päältä. Katsoo ehkä kerran viikossa 15 min pikkukakkosta. Enempi ei näytä kiinnostavan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sellainen max puoltuntia päivässä hyvä.

Vierailija
4/5 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan sellainen max puoltuntia päivässä hyvä.

Eikö pikkukakkonen kestä tunnin?

Vierailija
5/5 |
07.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku kakkonen kestää tunnin. Oman lapseni kohdalla huomasin kyllä kännykän koukuttavuuden heti, telkkaria katseli välillä..

Mutta kännykän ruutua toljottaisi tovin, jos toisenkin.

Eli pikku kakkosen antaisin hyvillä mielin katsoa, mutta jos muita ruutuja niin niihin rajoitus.