Yhäkö Herbalife elää ja kukoistaa?
Miksei sitä haudattu jo ysärillä?
Tai viimeistään siinä vaiheessa, kun niitä vitamiineja alettiin myymään lapsille ja eläimille 2000 luvun alussa?
Mä en jaksais niitä myyjiä taas ja sitä hurmosta. Kuinka moni kaveri tällä kertaa niihin pärähtää ja joudun laittamaan välit poikki.
Ne ovat pahempia kuin yksikään kynttilän tai muovikrääsän myyjä koskaan. Niillä ei ollut mitään perusteita tuotteilleen.
Nimim. edelleen ostan vitamiinini apteekeista, että tiedän ne varmasti turvallisiksi tuotteiksi. Saan siten rahoilleni vastinetta.
Kommentit (10)
Minäkin muistan tuon herbalifen! Olin teini 2000-luvun alussa ja äitini ja tätini innostuivat niistä tuotteista ihan tosissaan. Itse en niitä syönyt.
Täytyyhän pyramidin huipun tahkota edelleen rahaa. Mä tunnen useammankin sieltä, mikäs heillä ollessa. Itseasiassa mulla on superkymppiä edelleen kaapissa 😅
Sillä kyselen, kun siivoilin kaappeja, joku ikivanha lappu jäänyt noilta tehomyyjiltä meille. Ärh!
Kuhan googlailin ja huomasin, että järjestää nyt äit-lapsi ryhmiä 7 euron smoothie hintaan. Herbalife oli pienellä präntillä mainittu. Varokaa.
Oliko tämä joku huijaus?
Yksi tuttava hurahti ja joi jatkuvasti niitä mantelimaitoja yms ja ramppasi kokouksissa mutta emme ole enää vuosiin olleet kovinkaan paljon tekemisissä ja olen luullut että tämä Herbalife olisi vielä voimissaan.
Pidin tuota tuttavaa ihan ok tyyppinä mutta enpä tiedä enää...
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä joku huijaus?
Yksi tuttava hurahti ja joi jatkuvasti niitä mantelimaitoja yms ja ramppasi kokouksissa mutta emme ole enää vuosiin olleet kovinkaan paljon tekemisissä ja olen luullut että tämä Herbalife olisi vielä voimissaan.
Tuli nyt kyllä vielä mieleen että ei hänestä kyllä päältä päin huomannut että olisi laihtunut grammaakaan enkä tiennyt/muistanutkaan että tämä oli joku laihdutusvalmistefirma.
Törmäsin tähän tuotteeseen jo 90-luvun puolivälissä. Näitä luontaistuoteuskovaisia oli siihenkin aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä joku huijaus?
Se oli joku outo hurmos. Kuten joku lahkolaisuus iskee toisiin, niin Herbalifeen hurahti toisiin. Aivan järjetöntä, miten fiksuina pitämistäni ihmisistä tuli aivan tööttejä. Mitään ei enää elämään mahtunut kuin ne perhanan vitamiinit.
Yksi hurahti jo nuorena parikymppisenä. Muut vietettiin kivaa opiskelija-aikaa ja tuo yksi - ennen niin kiva mimmi ja sitten ykskaks hän lopetti ruuan syömisen. Se veti vaan niin pulvereitaan ja joi teetä. Se vahvistaa, puhdistaa ja pitää terveenä.
Toiset tunkee pasteijaa suuhunsa ja hörppää skumpasta, niin tällä oli aina myyntipuhe valmiina. Hänen teestään ei tule krapulaa. Niinpä - mutta joku päävaurio tuli.
Olikohan se kuningaskuluttaja kun testas ne tuotteet. Ei pitänyt lähellekään paikkansa, mitä paperilla luki ja purkit sisälsi. Ravintopulverit lähinnä kalkkia ja teet ihan tavan teetä. Oliko niissä tosiaan joku maksavaurio vaarakin.
Siinä testissä oli myös mukana silloin markettien myymiä vitamiineja. Eikä nekään kaikki puhtain paperein selvinnyt. Nyttemmin niitä ei ole enää myynnissä, mutta Herbalife porskuttaa. Toivottavasti tuotteet ovat uusiutuneet.
Herbalifen tee oli kyllä hyvää. Äiti näihin sekosi silloin 10-15 vuotta sitten. Myyntihommat taisi mennä miinuksille mutta tuotteet pysyi käytössä, ehkä vieläkin.
Sehän oli oikea maksan myrkky, moni pilasi maksansa.