Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hauska tapaus kadulla tänään

Vierailija
06.10.2022 |

Kävelin äitini kanssa kaupungin keskustassa.
Yhtäkkiä takaamme kuului huudahdus "Hei tytöt!" Tytöttelystä huolimatta käännyimme katsomaan, ja kyllä, meille viittilöi n. 70 v. rouva, joka tarvitsi apua parkkimittarin kanssa.

Varsinkin äitini oli huvittunut tytöttelystä, on yli 60-vuotias. Enkä minäkään varsinainen tyttö enää, yli 40. :)

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hih hih, kiitti kun kerroit.

Vierailija
2/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin joo, olisi pitänyt muistaa että kirjoittelen Aihe Vapaalla. Eihän täällä nyt mistään iloisesta ja kevyestä harmittomasta small talkista pidetä. Kuinka saatoin unohtaa, sorry!

Ap

Vierailija
4/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin joo, olisi pitänyt muistaa että kirjoittelen Aihe Vapaalla. Eihän täällä nyt mistään iloisesta ja kevyestä harmittomasta small talkista pidetä. Kuinka saatoin unohtaa, sorry!

Ap

Oli hauska kokemus kyllä varmasti :)

Vierailija
5/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana juttu 😊 :)!

Vierailija
6/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoititko Aivot Vapaalla palstaa?

Vierailija
7/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

hih hih, hauskaa, että unohdit

Vierailija
8/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

89v äitini ilahtuu, kun käymme hänen luonaan, sanoo että on nin kiva nähdä nuorisoa. Olemme puolisoni kanssa 59v.

Vierailija
9/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tarkoititko Aivot Vapaalla palstaa?

eikö tämä ollutkaan Anaali Väljä-palsta

Vierailija
10/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

89v äitini ilahtuu, kun käymme hänen luonaan, sanoo että on nin kiva nähdä nuorisoa. Olemme puolisoni kanssa 59v.

:D

Kun työskentelin vanhainkodilla, eräs 96-vuotias papparainen flirttaili aina ruokailuissa vieruspöydän "nuorten flikkojen" kanssa. Molemmat näistä "flikoista" olivat noin 80-vuotiaita, ja nauraa kihersivät aina papparaisen jutuille mielissään tämän huomiosta. :D

Vierailija
11/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä, ap, välitä, minusta tuo oli hauska!

Mulle sattui aikoinaan:

Äippä oli Tk:n vuodeosastolla, kävelytin häntä rollaattorin kanssa pitkin käytäviä, meni sitten vessaan.

Jostain huoneesta tuli, äitiäni n. 10v. vanhempi nainen: "Hei kaunis poika, minkä ikäinen olet?" :))) (mikä poika?, olin jo 40v karvanaama :))

Mummeli rupes flirttailee mulle :)

Onneks äippä tuli just vessasta ja samalla mummeli häippäs :)

Vierailija
12/12 |
06.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä, ap, välitä, minusta tuo oli hauska!

Mulle sattui aikoinaan:

Äippä oli Tk:n vuodeosastolla, kävelytin häntä rollaattorin kanssa pitkin käytäviä, meni sitten vessaan.

Jostain huoneesta tuli, äitiäni n. 10v. vanhempi nainen: "Hei kaunis poika, minkä ikäinen olet?" :))) (mikä poika?, olin jo 40v karvanaama :))

Mummeli rupes flirttailee mulle :)

Onneks äippä tuli just vessasta ja samalla mummeli häippäs :)

:D :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme