Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
X-adventure ja kääntyvä etupyörä onko muista oikeasti hyvä? Minä petyin.
01.11.2006 |
Ostin x-adventure tuplarattaat joissa on edessä heiluri paripyörä. Mutta kun työnnän rattaita niin pyörä kääntyy helposti ns. yli ja jää vähän niinkuin jumiin. Sitten pitää kuitenkin nostaa rattaita tai kääntää pyörä suoraan käsin.
Enkö osaa käyttää rattaita oikein? Onko muilla käyttäjillä samoja ongelmia vai onko se todella niin näppärä kuin kaikki kehuvat. Itse olen todella pettynyt siihen ja tulee mieleen jo rattaiden myynti ja tavallisten kolmipyöräisten osto, ilman heiluripyöriä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
ja alkuun oli vähän samaa ongelmaa. Nyt kun olen niitä päivittäin jonkin aikaa työnnellyt olen oppinut tuon etupyörän sivuttain jumittumisen välttämään ihan vain " työntötekniikalla" . Esimerkiksi peruuttaessahan se helposti jumittuu, mutta ei silloin jos vetää rattaita vain ihan suoraan taaksepäin. Ja jos pyörä jumittuu tai meinaa sen tehdä, sen saa työntämällä kääntymään oikein päin tekemällä jyrkän mutkan etupyörällä (ei ole vaikeaa toteuttaa, mutta vaikea selittää :)). Ja saahan sen pyörän (kai?) myös lukittua kääntymättömäksi, ainakin noissa meidän babywelt-rattaissa saa. Sohjokeleillä se lienee paras ratkaisu, ei oo vielä sellaisia meillä ollut.