Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen raskaana rv 7+ ja sain työtarjouksen. En tiedä mitä tehdä.

Vierailija
01.11.2006 |

Otanko paikan vastaan? jaksanko hoitaa työt kun on raskaus ja kuitenkin esikoinen vaatii osansa sitten illalla.

Olen ihan solmussa. tekisi mieli ottaa työ vastaan mutta onko käytännössä mitään järkeä.. olen hoitovapaalla tällähetkellä eli pitäisi vielä irtisanoutuakin vakkari duunista.

Onko kokemusta kenelläkään miten jaksaa uuden työn haasteet raskaana ollessa? Olen kyllä voinut ihan hyvin, että sen puoleen ehkä jaksaisikin.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otat vastaan duunin jota et pysty hoitamaan, niin melko nilviäinen olet.

Vierailija
2/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä minun mielestä ole mitään nilviäismäistä. Kiitos vaan vastauksestasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimim. työtä etsivä yh jonka pitäisi lapset jollain elättää

Vierailija
4/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtävä on määräaikainen ja loppuu ennen äitiyslomani alkua. Ja sinä yh, jos olet juristi+ktm ja haluat kilpailla tästä työstä niin anna toki yhteistietosi.

Vierailija
5/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tietävät raskaudestasi niin eihän tuo ole mikään ongelma.

Vierailija
6/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jepu jee. kiitti kaikille ja lisää vastauksia ei tartteta.

Vierailija
7/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että jaksatko, on sinusta itsestäsi kiinni. Vaikea sanoa tältä istumalta. Mutta itse varmasti pitäisin vakkariduunin..

Vierailija
8/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että illat ja viikonloputkin pitää tehdä kotona töitä. Mutta siitä saisi kyllä tosi hyvän kokemuksen.

Jos olisi vaan perus 8-16 duuni en olisi huolissani jaksamista mutta toisaalta en olisi yhtään kiinnostunut myöskään paikasta.

Vierailija
9/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva työnantaja suostuu siihen.

Vierailija
10/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tarkoittaa sitä että illat ja viikonloputkin pitää tehdä kotona töitä. Mutta siitä saisi kyllä tosi hyvän kokemuksen.

Jos olisi vaan perus 8-16 duuni en olisi huolissani jaksamista mutta toisaalta en olisi yhtään kiinnostunut myöskään paikasta.

No nyt tiedän mitä itse tekisin. En vaihtaisi, jos kaikki illat ja viikonloputkin menisi. Lapsen parasta ajatellen.. Ja tietysti omaa jaksamistasi!

T. 11, joka työskentelee kyllä keskim. 6 pvää viikossa, mutta vain 8 tuntia päivässä

Vierailija
11/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:

tehtävä on määräaikainen ja loppuu ennen äitiyslomani alkua.

..

-2-

Vierailija
12/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ihmisten elämät on niin erilaisia että kyllä joo mun ongelmat on tällä hetkellä tämän tasoisia.

Kiitos tosiaan niille joilla oli asiallisia vastauksia. jatkan miettimistä. Mies kyllä hoitaisi tämän aikaa pääosin kodin ja lapsen iltaisin. Hänellä on säännölliset työajat että se kyllä onnistusi.

Vierailija
13/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- työsuhteen keston

- työn vaativuuden, so. illat ja viikonloput

- miehen yhteistyöhalukkuuden

Jos niitä kertoo vaan tipotellen ja silloinkin v-mäiseen sävyyn, niin vastaukset voi olla vähän mitä sattuu.

Ja itse tykkään haasteista, joten noilla tiedoilla varmaan ottaisin tuon duunin, etenkin jos edell. raskaudesta olisi hyvät kokemukset, ei poissaoloja pahoinvoinnin tai supistusten takia jne. ja lapselle olisi tiedossa hyvä hoitaja tai hoitopaikka.

Vierailija
14/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tiennyt olevani v-mäinen. Ja minun tilanteessani ei ole mitään eroa onko paikka määräaikainen vai vakituinen. Ja en kysynyt siitä voinko ottaa paikan vastaan koska olen raskaana. Olet vain että en olisi kertonut sitä haastattelussa. Työnantajan suhtautuminen ei ollut kyseessä. Pyysin kokemuksia miten on jaksanut uuden paikan haasteet raskaana ollessa. Mutta kiitos sinulle että opastit minua ja kerroit että en asettanut mielestäsi kysymystä oikein.

" Jos niitä kertoo vaan tipotellen ja silloinkin v-mäiseen sävyyn, niin vastaukset voi olla vähän mitä sattuu."

Vierailija
15/15 |
01.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän tyylistäsi :)

-2-

20:

Jos niitä kertoo vaan tipotellen ja silloinkin v-mäiseen sävyyn, niin vastaukset voi olla vähän mitä sattuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi