Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monelle teillä riittää 800g marinoitu kanafilesuikale paketti?

Vierailija
05.10.2022 |

Ostin eilen hunajamarinoidun paketin lidlistä . Ja yllätyin että siitä riitti vain 4 annokseen. Tuntui olevan kanaa siinä todella vähän ja kastike haihtui paistaessa. Minkä merkkisissä olisi paras Hintalaatusuhde? Ennen on syöty 2 päivää paketista, vai ostinko mä jonkun pienemmän paketin vahingossa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kanaa 800 grammaa vai kaikki yhteensä? Itse ostan mieluiten maustamatonta ja ihanne olisi laittaa vaikka 400g/4 annosta. Käytännössä en mittaile niin tarkkaan joskus saan kolme joskus viisi annosta paketista riippuen mitä muuta on.

Vierailija
2/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei riitä yhdellekään, en maksa lisäainelitkusta. Ostan raaka-aineet ilman marinoita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla riittää tuo muutamaksi päiväksi koska asun yksin.

Vierailija
4/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se oli litkuineen paino, paketti on jo roskiksessa. Useimmiten ostan maustamatonta mutta nyt ton kun katsoin enimmäkseen kilohintoja hyllynreunasta.

Vierailija
5/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

900g naturel kanasuikaleita riitti kahdeksi päiväksi kolmelle.

Vierailija
6/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu ihan täysin millaista ruokaa teet siitä. Minä lasken aina että 100g lihaa per annos ja teen sen verran sitten siihen ympärille kastiketta kasviksineen/pataa/ tms. että piisaa. 

Vierailija
7/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä syökä ne fileet pelkiltään vai tuleeko jotain muuta ruokaa lisäksi? Yleensä noissa valmisruuissa on aika paljon ilmaa ja vettä (kastikkeen muodossa) ja hyvin vähän itse kanaa. 

Vierailija
8/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan aina marinoimatonta kanafilettä ja kissani syö siitä yhdestä paketista melkein viikon.

Vierailija
9/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä osta niitä valmismarinoituja kanapaketteja. Natural suikaleitakin tulee ostettua todella harvoin. Yleensä fileitä, joista sitten itse leikataan tarvittaessa ne suikaleet, jos ruoka on sellainen. 800 grammasta puolet laitettaisiin pakkaseen. Ja syötäisiin kaksi kertaa vähintään silloin kun meillä oli vielä viisi lihansyöjää. Nyt enää kaksi ja kaksi kasvissyöjää ja yksi lihansyöjä muuttanut pois kotoa.

Paljonhan se riippuu ruuasta, kuinka paljon menee kasviksia, onko pastaa tai riisiä kyljessä. Itse pyrin paljon käyttämään kasviksia, eikä se ruoka ole pelkkä pasta ja kana esimerkiksi.

Vierailija
10/10 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ostetaan silloin kun halutaan nopeasti 15 minuutissa se "pasta ja kana". 4 henk.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi