Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen yhdessä miehen kanssa, joka ei ole tottunut tekemään mitään naisensa eteen

Vierailija
05.10.2022 |

Mikä neuvoksi? On suht komea mies ja aina ollut suhteessa. Mekin olemme siis olleet yhdessä jo vuosia. Aiemmin ihmettelin, kun ei mitään yritystä ole minkään suhteen ja joku pieni vaivannäkö koetaan tosi suurena asiana. Mietin että on vaan luonteeltaan sellainen, mutta nyttemmin olen tajunnut että hänen ei ole koskaan vaan tarvinut tehdä mitään, tässähän itsekin olen aina vaan kaikesta huolimatta.

Mikä neuvoksi tällaisen miehen kanssa? Samanlaisia kokemuksia kellään?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sentään saan kukkia syntymäpäivänä, kun olen niitä vaatinut, mutta muuten huomioiminen on aika pyöreät nolla.

Vierailija
2/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis top 10 mies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis niin että kaksi keskenään viihtyvää ihmistä vain viihtyisivät keskenänsä- vaan niin että nainen on hyödyke joka miehen tulee ansaita? Noinkin voi toki ajatella.

Vierailija
4/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedä paikkasi.

Vierailija
5/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis vuosia ollut suhteessa kiiltokuvan kanssa ja nyt tajusit sen. Kun silmäsi kerran aukesivat niin etsipä sitten se huomioiva mies ja leppaa tuo kiiltokuva. Se löytää kyllä itselleen uuden passaajan nopeasti.

Vierailija
6/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehen tulisi tehdä jotain naisen eteen?

Vierailija
7/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset tekevät miestensä eteen? Aivan niin, eivät mitään ja käyttäytyvät kuin olisivat joku palkinto, josta miesten pitää kilpailla.

Vierailija
8/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt kova koulutusurakka miehesi kanssa.  Ilmeisesti hän ei ole seurustellut koskaan aikaisemmin kenenkään kanssa pitempään ja urakka on periytynyt sulle asti.

Vierailija
9/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se kahden tasa-arvoisen ihmisen välillä pitäisikin olla. Ollaan yhdessä, koska se on mukavaa kummallekin. Ei sen takia, että toinen muistaa eteesi jotain tehdä.

Vierailija
10/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraa pitää muistaa palkita jatkuvasti. Ihmissuhteessa ollaan toisen itsensä vuoksi.

Vierailija
11/11 |
05.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se kahden tasa-arvoisen ihmisen välillä pitäisikin olla. Ollaan yhdessä, koska se on mukavaa kummallekin. Ei sen takia, että toinen muistaa eteesi jotain tehdä.

Kämppiksen kanssa ehkä tämä toimii. Ongelmana tässä oikeastaan on se, että minulta on seksihalut mennyt, koska koen olevani miehelle itsestäänselvyys. Hänelle kelpaa se että käyn kaupassa, teen ruokaa, pesen pyykit, vaihdan lakanat, siivoan ja huolehdin muuten arjen sujuvuudesta Lisäksi suunnittelen kivaa tekemistä meille aika ajoin. Kyllä toivoisin, että mies antaisi myös itse jotain suhteeseen, koska mitä järkeä minun muuten on pysyä siinä, kun muuten voisin olla yksinkin. T. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä