Köyhille vinkki, menkää leipomosta suoraan kysymään vanhentuvia tuotteita
Itse sain yllättäen ilmaiseksi leipää, kun oli pari päivää vanhaa ja menossa roskiin. Kannattaa ainakin kysyä. Toki kannattaa samalla myös ostaa jotain.
Kommentit (14)
Jo jo vuosia hakenut sekä lounasta ja leipää 2 eurolla paikallisesta leipomosta sulkemisen aikoihin.
Köyhälle ja työttömälle ilmainen vinkki, leivo itse!
Kannattaa mennä siivoustöihin. Saa rahaa ja jos osuu hyvät yritykset kohdalle niin osassa paikoissa henkilökunnan edut kuuluu myös siivoojalle. Joskus vielä vähän enemmän, kun henkilökunnalle.
Olen itse mm siivonnut:
- leipomoa, ja saanut epämuodostuneita tuotteita mukaani
- kuntosalia, ja saanut treenata vapaasti/edullisesti
- koulua, ja keittiö on joskus pakannut mulle ylijäämäruokaa mukaan
- valmisateriayritystä, ja saanut tuotteita henkilökuntahintaan ja joskus ilmaiseksi kokeiltavaksi, jos tuli uusi tuote.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki on ehkä ilmainen, mutta jauhot ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halvinta ruoka-ainesta.
Vierailija kirjoitti:
Vai tuleeko kalliimmaksi (sähkö, materiaalit..) ?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mennä siivoustöihin. Saa rahaa ja jos osuu hyvät yritykset kohdalle niin osassa paikoissa henkilökunnan edut kuuluu myös siivoojalle. Joskus vielä vähän enemmän, kun henkilökunnalle.
Olen itse mm siivonnut:
- leipomoa, ja saanut epämuodostuneita tuotteita mukaani
- kuntosalia, ja saanut treenata vapaasti/edullisesti
- koulua, ja keittiö on joskus pakannut mulle ylijäämäruokaa mukaan
- valmisateriayritystä, ja saanut tuotteita henkilökuntahintaan ja joskus ilmaiseksi kokeiltavaksi, jos tuli uusi tuote.
Muuten hyvä mutta lopetin siivoustyön selkäsairauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uuni on eräs kodin suuritehoisimmista laitteista. Lämmetessään se voi hyvinkin kuluttaa sähköä useamman kilowatin teholla. Toisaalta uuni lämpenee melko nopeasti, eikä kulutus sen jälkeen ole kovin suurta, koska uuni on tällöin kytkettynä vain lyhyitä jaksoja. Esimerkiksi neljän tunnin paistaminen uunilla kuluttaa sähköä n. 13 kWh"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Uuni on eräs kodin suuritehoisimmista laitteista. Lämmetessään se voi hyvinkin kuluttaa sähköä useamman kilowatin teholla. Toisaalta uuni lämpenee melko nopeasti, eikä kulutus sen jälkeen ole kovin suurta, koska uuni on tällöin kytkettynä vain lyhyitä jaksoja. Esimerkiksi neljän tunnin paistaminen uunilla kuluttaa sähköä n. 13 kWh"
1 - 3 kWh
No, et saa. Vain vuonna 2020 teho-osastolla korona potilaita hoitaneet saa.
Halvimmillaan pääsee kun ei syö moista turhaketta ollenkaan. Samalla säästyy myös levitteiden, leikkeleiden ja juuston hinta.
Moni ostaisi tuorettakin, muttei ole leipomoita enää, paitsi kaukana pari. Leipomon kahvila voi olla keskustassa, kahvilan hinnat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vehnäjauhoa myydään tarjouksessa 1.10€/2kg
Josta saa valtavan määrän sämpylöitä. Kuivahiiva 15 centtiä.
Nykyään noi hävikit myydään RESQ-sovelluksella...