Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yllätys yllätys - mulla on fiilis että työnantajat eivät todellakaan halua palkata 50 ++++ väkeä töihinvaikka olisit ainoa työnhakija!

Vierailija
04.10.2022 |

Eli kun täyttyy tämä viimeinen työnhaun pakkohakukuukausi niin mitäs sitten?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vaan jatkat hakemista. Niin ennekin on tehty, vuosikausia.

Vierailija
2/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hm. Voi harmi. Sitten täytyy vaan väsätä neljä hakemusta/kk, mennä haastatteluun-jos kutsutaan-ja pettyä. Voih. Ei auta. Harmittaa se luppoaika ja tuet. Ketään kun ei voi lainsäädännön perusteella ahdingossa kadullekaan heittää. Harmittaa kovin, etteivät palkkaa, mutta roskaahan viisikymppiset jo on, noh, täytyy vain kovasti valitellen alistua ja kärsiä kaikesta työnantajien aiheuttamasta vapaa-ajasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tiedän etten mihinkään pääse, mutta rustaillaan sitten muodon vuoksi hakemuksia. Olen jo asennoitunut tähän niin, ei sitten harmita ne valitettavasti emme valinneet viestit.

Vierailija
4/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain viime kesänä työpaikan ollessani 58v ja vielä megaläski. Kokonaishakijamäärää en tiedä, loppuvaiheessa oli kolme.

Vierailija
5/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se on osittain työkyvyttömällä viiskymppisellä. On vaikea löytää sopivaa työtä.

Vierailija
6/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 56, kun aloitin työt nykyisessä organisaatiossa. Määräaikainen työsuhde. Vaihdoin tähän toistaiseksi jatkuvasta työsuhteesta, joka alkoi, kun olin 50. En ole huolissani siitä ettenkö työllistyisi kunhan tämä määräaikaisuus päättyy, todennäköisesti jo aikaisemmin.

Vierailija
7/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä M61 sain töitä nuohoojana! Minulla on vasen jalka toimintakyvytön! Samoin oikea käsi! Reumaa on pukannut terveisiin raajoihin! Kuulo ja näkökin on lähes olemattomat! Huomenna ois eka työpäivä! Työnantaja ei ole vielä nähnyt minua! Saas nähä,miten käy!

Vierailija
8/8 |
04.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 53v ja minulle soitettiin viime viikolla ja tarjottiin uutta työpaikkaa.

Olen siis jo työssä, enkä edes etsi uutta pestiä. Ei siis kannata vaipua epätoivoon vielä. Asenteet

meitä viiskymppisiä kohtaan on muuttumassa ja osin jo muuttuneetkin. Tsemppiä työnhakuun sinulle!