Kuinka paljon sinulla pyörii työasiat mielessä vapaa-ajalla?
Ja mikä työ/ala?
Olen koodari ja työasiat ei pyöri vapaa-ajalla mielessä yhtään. Joskus jos on joku visainen ongelma jäänyt työaikana ratkaisematta, saattaa putkahtaa mieleen joku juttu mitä vois kokeilla, mutta sekin tulee ilman että aktiivisesti pohdin asiaa. Läppäriin en työasioissa vapaalla koske.
Kommentit (9)
ICT-ala, eipä juurikaan. Etätyösopimus ja jokaisesta ajatuksesta otan palkan. :D
Missäs ne kaikki kuormittujat nyt on?
Olen yrittäjä ja työasiat eivät pyöri mielessä paljon ollenkaan vapaalla. Tai jos pyörii, niin myönteisessä mielessä, sillä asiakkaat ovat enemmänkin ystäviä ja työni ei tunnu työltä.
Teen paperihommia tietokoneella muutamana iltana kuukaudessa tunnin parin ajan ja muuten työni sijoittuu arkipäiville klo 8-17 välille, normaali työpäivä on 8:30-15, lomat pidän normaalisti ja viikonloppuisin en tee töitä, en edes paperitöitä.
Huomaan, että jos olen vapaapäivänä yksin tai en ns. "tee mitään", niin työasiat puskee koko ajan mieleen, varsinkin yhden päivän vapailla. Kun vapaita on kaksi tai useampi peräkkäin ja tekemistä ja ihmiskontakteja piisaa, on työasiatkin helppo unohtaa. Hoitoala.
Aloiteesi lähetit kello 10.14. Duunarit jo silloin töissä.Itse et ole?Töistä tänne ei kukaan kirjoita,sen enempää ei kahvi tunnilla vilkaise koko sivua.
Harvemmin. Joskus joku enemmän pohdintaa vaativa asia saattaa satunnaisesti pyöriä mielessä. Työmaainsinööri.