Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksullista seuraa

Vierailija
03.10.2022 |

Elämäntilanne on opintojen vuoksi sellainen, että harkitsen ihan tosissani seuran/seksin myymistä. Mistä kannattaa aloittaa, mitä kautta miehet hakevat tällaista seuraa? Olen nuori, hoikka ja nätti, joten sen puolesta ei varmaan ole ongelmaa, melko kokematon olen mutta matkan varrella oppii

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hesariin pikkuilmoitus "Nuori ja kaunis opiskelijatyttö etsii seuraa varakkaista herrasmiehistä päiväkahvien merkeissä".

Vierailija
2/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksitreffit.fi

Tai minulle suoraan..😘 m52

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

S teffit on kyl hyvä. Ja voit sä mulle kanssa ilmoittaa😉 -38v

Vierailija
4/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko olla noinkin torvelo, että ei itse keksi miten tavaraansa saisi myytyä.

Opiskeletko kenties kosmetologiksi tai kampaajaksi?

Vierailija
5/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän yli 2kybänen opiskelijapoika, sporttinen ja komea. Samassa tilanteessa kuin AP, lisätuloja pitäisi saada jotta ei tarvis olla duunissa joka vkl. Onko tietoa tai kokemusta olisko kysyntää seuranpidolle? Ei kovin vanhoja naisia. Ja jos naisia ei löytyisi tarkoitukseen niin miehet tulisi kyseeseen, ei kovin vanhoja nekään saisi olla. Eli kumpia löytyisi helpommin, alle 45 v hyvin toimeentulevia miehiä vai naisia?

Vierailija
6/6 |
03.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu www.seksisaitti.net, sieltä löydät monenlaista keskustelua aiheesta. Jotku ammattilaiset on tehny käsikirjanki aloittelijoille. Venla nimimerkkiin kun otat yhteyttä, hän osaa auttaa. Protukipisteestä saat myös tietoa tarvittaessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi