En osta yhtään Boschin tuotetta, koska nuo Youtuben Bosch-mainokset on niin kamalia.
Vi*uttaa ihan järjettömästi. Ja paskat mainokset kruunaa se suomiaksentilla lausuttu typerä englanninkielinen slogan.
Kommentit (10)
Ihan oma syy katsoa jotain mainoksia netistä.
Mainioita koneita. Osta sinä joku muu, onhan kaupoissa valinnanvaraa, mutta miksi tämä aloitus? Noinko kovasti sydämestä ottaa?
Vierailija kirjoitti:
Mainioita koneita. Osta sinä joku muu, onhan kaupoissa valinnanvaraa, mutta miksi tämä aloitus? Noinko kovasti sydämestä ottaa?
inventtiiiid foooor laif
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inventtiiiid foooor laif
Onko Vesa Vierikko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inventtiiiid foooor laif
Onko Vesa Vierikko?
Siltä se kuulostaa.
Ihmettelen, että tuollaisen uran tehneenä tekee vielä tuollaisia ankeita mainoksia. Luulisi, että rahaa on muutenkin.
Ai ne laulut? Less waste sorry dude (like a Bosch)
Mun mielestä ne on tarttuvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
inventtiiiid foooor laif
Onko Vesa Vierikko?
Siltä se kuulostaa.
Ihmettelen, että tuollaisen uran tehneenä tekee vielä tuollaisia ankeita mainoksia. Luulisi, että rahaa on muutenkin.
Helppo työtehtävä. Lausut mikrofoniin joitain latteuksia ja kai siitä päiväpalkan saa.
Mainoksia youtubessa? Mit vit? Ei mulla ainakaan ole mainoksia missään. Niihin on keksitty blokki aika päiviä sitten
Vierailija kirjoitti:
Mainoksia youtubessa? Mit vit? Ei mulla ainakaan ole mainoksia missään. Niihin on keksitty blokki aika päiviä sitten
No tiedän, mutta kun sitä ei saa telkkarin youtube-appiin.
Se on sun oikeus.