Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkilökohtainen avustaja - kannattaako alkaa?

Vierailija
02.10.2022 |

Hirveästi on eri ikäisille ja tasoisille henkilöille avustajan pesti auki. Kannattaako tuota alkaa sivutoimena tekemään?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä pistin juuri hakemusta menemään kun tarvitsen yhden työn lisää entisten jatkoksi.

Vierailija
2/7 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan todella helppoa ja stressivapaata työtä, riippuu ihan avustettavasta. Itselläni on ollut yksi hirveä paikka, muut olleet rentoja, lähinnä seuranpitoa ja sohvalla istumista, välillä kaupassa seurana, suihkutusta jne.

Vierailija
4/7 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä miten paljon avustettava apua kaipaa. Yleensä jos hakee avustajaa, tarvitsee paljon apua. 

Vierailija
5/7 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole helppo työ! Vammaiset voivat olla tosi vaativia ja hankalia! Myös toisten kotona työskentely on jo rasittavaa.

Vierailija
6/7 |
02.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä on mahdollista yleensä sopii vaikka tapaaminen avustettavan kanssa missä käydään läpi mitä työhön kuuluu ja tutustua vähän avustettavaan ja sitten on vielä työhön virallinen haastattelu, ainakin paikat mitä itse oon hakenut on toiminut näin. Myös avustettavan pitää saada vaikuttaa, jos kykenee, kuka hakia valitaan.

Vierailija
7/7 |
08.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Avustajan työ on stressavaa, huonosti palkattua ja työskentelet asiakkaan kotona.  Lisäksi olet täysin asiakkaan oikkujen armoilla a avustustarpeesta riippuen, mahdollisesti tekemisissä eritteiden kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi